2011. április 6., szerda

45. részlet


Neem! Ez még nem a teljes. 
Csak egy részlet,egy "igen, élek még" jelentés. 
Több rizsa, és a teljes rész holnap. 
Hate me pleaaase ^^
B.

-            Szia Kristen – köszöntem neki. Ahogy szemeim a testét mérték végig, hangom fojtottá vált.  Úgy tűnt, megijesztettem, de csak hogy lássa, mennyire nem érdekel, már tovább is mentem.  Fejest ugrottam a finoman hűs vízbe, miközben hátamban éreztem tekintetét.  Tudtam, hogy figyel, minden karcsapásnál minden egyes levegővételnél éreztem.
Pár hossz után kimásztam a medencéből, és az asztalhoz lépve elvettem egyet Kristen cigijéből. Csöpögött rólam a víz, el is áztattam a fél szálat, de legalább meggyulladt. Kris nem nézett fel a könyvéből, hason feküdt, a háta közepétől lefelé melegen tűzött bőrére a nap. Közelebb léptem a nyugágyhoz, és hagytam hadd csöpögjön rá pár csepp víz a karomról. Elmélázva néztem a kis vízcseppeket, ahogy végigfolynak a megfeszült test gerincének vonalán. Kris megütközve bámult rám, enyhén kifordult testhelyzetében. Pillantása találkozott az enyémmel, úgy éreztem csalódottabb nem is lehetnék, amit a szemében láttam az szimpla ridegség volt. Összeszorult torokkal vonultam vissza a nappaliba, erőt meríteni valamiből, bármiből, mert úgy éreztem nem érdemes tovább csinálnom ezt az ostoba komédiát.


...... megjegyzem ez is több a semminél x)

6 megjegyzés:

  1. Több, több, persze, de......... áhh!
    Totál kikészülök idegileg!!! Teljes mértékben függője vagyok a történetednek, és szinte remegve várom a folytatást, mint valami drogos, és erre, tessék! Áhhh, tényleg sokkot kaptam!
    Na, mindegy! Igazad van! Nem szabad mohónak lenni... Éppen ezért nem haragszom, inkább köszi ezt a csöppnyi előzetest is!!! :D
    Viszont, amit NAGYON remélek (:D) az, az hogy nagyon, de tényleg NAGYON kibékülős folytatást Kapunk!! Jajj, nem is írok többet! Mára elég ennyi! De azért tényleg köszi, hogy tettél fel legalább pár sort, hogy tudjak kombinálni... hátha úgy alakul majd a történet, ahogy Én szeretném! :D
    jó bulizást!!! :D
    Puszi: Kitti

    VálaszTörlés
  2. sikítozva rohangálok fel-alá a szobában.
    remélem örülsz, elérted.......
    ennél még az is jobb lett volna ha nem teszel fel részletet, most egész nap idegsokkos leszek, hogy mi lesz ebből.
    ja és téged ismerve......semmi jóra nem számítok........
    arwen

    VálaszTörlés
  3. nah és akkor a komoly


    most tényleg idegileg kikészítesz, alig várom a teljes fejit, de a tényleg nem számítok még semmi jóra sem (mármint olyan jóra, hogy kibékülnek egy frenetikus szex során), mert azt mondtad, hogy akkor nagyon meglepődnénk, ha te olyat irnál. úgyhogy inkább totális pesszimistán várom a teljes fejit.
    este még jövök, vagy holnap du.
    imádtam különben, de remélem tudod....
    arwen

    VálaszTörlés
  4. Hát igen több de nem elég :) na várjuk azt a tELJES és nem csak álobeli ki békülést .puszi Viky

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Már alig várom a teljes részt.
    Nagyon nagy tehetséged van hozzá, hogy kell idegessé tenni az embert(de ezt nem rossz értelemben gondoltam). Ahogy az előttem szóló is kifejtette semmi jóra nem lehet számítani, legalább is a részletből ítélve. de Én reménykedek egy kis kegyelemben Részedről és békülni fognak nem is akár hogy. És már alig várom a folytatást.
    Ági

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett! :)
    Alig várom a teljes részt.
    Siess vele! = )
    Dodo

    VálaszTörlés