2011. május 16., hétfő

something shit.

Mindenekelőtt elnézést kérek amiért már napok óta nem voltam fent, de azt sem tudom hol áll a fejem néha. 
Nos, azt hittem  tudok még felrakni új fejezetet a hét végén, de nem úgy alakultak a dolgok, most meg már nincs rá időm. 
A héten mennek le az írásbeli záróvizsgáim, majd jövőhetén a szóbeli vizsgák és a szakdolgozat védés, így a hét vége előtt biztos nem lesz friss, ez szinte 100% .
A következő hétről nem nyilatkozom, még nem tudom hogy sikerül összehoznom a dolgokat. 
A hosszú távú terveimről meg, inkább később ejtenék szót, egyenlőre elég volt ennyi közérdekű közlemény egy napra. ^^ 
Aki úgy érzi, hogy ez miatt  szívesen kiverné nekem a hisztit, annak szíve joga, ott az email címem ;] De a többiek megértését pedig igyekszem majd meghálálni :D
tsók
B.

12 megjegyzés:

  1. figyelj! :D ezt nem lehet nem megérteni!:) természetesen a vizsgák az elsők,mert a jövőd függ tőle! ne feledd...az igazi olvasók megvárnak és nem hisztiznek! nekik is meg kell érteniük, hogy számodra most a jövőd a legfontosabb!Szóval aki pattogni akar az hagyja Bri-t és pattogjon nekem!sok sikert a vizsgákhoz, szorítunk neked!:D Pusssz :D

    U.I:Ne felejtsük el, hogy amikor az élet seggbe rúg, egy lépessel előbbre jutunk! ;)

    VálaszTörlés
  2. Nyugi semmi baj megértem megértjük szerintem!!!
    És várunk türelemmel és sok sikert a vizsgákhoz!!!

    VálaszTörlés
  3. szia természetesen a vizsga az elsö a többivel meg ne foglalkozz ezt szerintem meg fogja érteni mindenki aki meg nem az meg mindegy hagyjuk inkább egy a lényeg majd lesz friss ha ráérsz mással ne foglalkozz pussz kriszty

    VálaszTörlés
  4. sya
    átérzem és szorítok!
    sok szerencsét! mi itt leszünk, ha mindennel végeztél! kitartás!
    puszi

    VálaszTörlés
  5. Szia Bri!
    Sok sikert a vizsgáidhoz, szorítunk Neked:)
    Kitartást!
    Puszi Judit

    VálaszTörlés
  6. Egy óriás kalappal a vizsgáidhoz!Ügyes,tehetséges lány vagy!Sikerülni fog!!!!!
    Mi meg várunk természetesen majd vissza!Ha majd kipihized magad!
    csaó Dona

    VálaszTörlés
  7. Szerintem is teljesen érthető, a dolog!!!
    Csak ügyesen, és tényleg nem gond! Legalábbis nekem! :D Meg szerintem a többieknek sem, ahogy látom!!! :D Mind nagyon szeretjük a történetet, és várunk ameddig csak kell!!!
    Tényleg ügyes legyél!! Koncentrálj a vizsgákra, aztán majd csak túl leszel mindenen! :)
    Sok sikert a tanulmányaidhoz!!!!!! És tényleg ne aggódj, mert megértünk!!
    Puszi: Kitti

    VálaszTörlés
  8. Bri!
    100%-ig megértjük. Koncentrálj a vizsgákra, mi itt leszünk! ;)
    Sok sikert! Ügyes légy! =)

    VálaszTörlés
  9. Sok sikert a vizsgáidhoz! ne parázz még miattunk is....mi itt várunk! Katabanya

    VálaszTörlés
  10. Csak tanulj nyugodtan,majd dupla hosszú részekkel "kárpotolhatsz" mindenkit a "türelemért. szia Edit

    VálaszTörlés
  11. csak annyit mondok: SOK SZERENCSÉT BÉBI :P <3

    VálaszTörlés
  12. Szia nekem tetszik a blogod :D
    A fejléc a legjobb :D

    Nézd meg az ennyimet is ha szeretnéd és követheted is ha akarod. ÉS ha ott jársz irj egy komit is.
    köszi.
    vampire-vampirefan.blogspot.com

    VálaszTörlés