2011. február 16., szerda

41. - részlet


Lányaim! 
Itt egy kis részlet, amiért nem ér utálni! :] Igazából mostanában sűrűek a napjaim, születésnap,névnap,szagdolgozat,suli, ihlet hiány. De nem akarom, hogy azt higgyétek elfeledkeztem rólatok, ezért hoztam egy kis rész a következőből. 
Remélem hamarosan követi a nagyobb kiadású testvére is :D
Addig meg tessék szavazni a chat fölött!! 
B.


-                Ez meg… Mi a frászt csináltatok? – kérdezte a számomra egyértelműt. Látszott rajta, a meglepődöttséget lassan felváltotta a megbotránkozás. Ettől féltem a legjobban, hogy valaki, aki közel áll hozzánk, így fogja fogadni. Kinyitottam a számat hogy mondjak valamit, aztán becsuktam, mivel semmi értelmes nem jutott az eszembe. – Ennyire nem baszhattatok be az isten szerelmére, mi a jó élet volt ez? – a kérdése hidegen csattant a kiürült parkoló néma éjszakájában. Szemeit az enyémbe fúrta, amitől csak még jobban megrémültem, lévén tőlem várja a választ. Rob leemelt a hátáról, és eltakarva engem tett egy lépést előre.
-                Nem az Ő hibája….
-                Milyen aranyos, ahogy véded, de felesleges. Hiszen ki vagyok én hozzátok képest, hogy elítéljelek titeket?
-                Ne csináld már ezt! – szóltam közbe, és – figyelmen kívül hagyva nem tetszését – kiléptem Rob háta mögül. – Különben is, igazad van! Nem ítélhetsz el minket! Ez a mi életünk, semmi közöd hozzá! – taktikát váltottam, hátha így eltüntethetem magamból a szúró tüskéket, melyekkel a felháborodása és idegenkedése szúrt belém. Vonallá préseltem a számat, és próbáltam a szememet is megkeményíteni, nehogy hideg tekintete könnyeket csikarjon ki belőlem.
-                Tényleg, semmi közöm hozzá. De hadd kérdezzem meg, ez az első alkalom? vagy már régóta folytatjátok ezt a – cinikus hangja egy pillanatra elnémult – viszonyt?...
Hideg futott végig a testemen, és legszívesebben elfutottam volna. Rob megszorította a kezemet, éreztem, ahogy egy pillanatra ő is megremeg, a metsző gúnnyal kimondott szó hallatán.
Egyikünk sem szólalt meg, ezért a választ is megadta saját kérdésére.
-                Úgy, szóval régóta tart?... nevetséges… - felnevetett, de hangjában semmi vidámság nem volt.  – és ha megtudhatom ki volt még benne ebben a színjátékban? Mindenki tudott róla, csak én nem?  Kit sikerült még megvezetni?  - hangja érdeklődő volt, de nagyon jól tudtam hogy ez csak álca, amivel a dühét, megnemértését, és talán, viszolyát palástolta - Nem gondoljátok, hogy egy kissé álszent dolog tettetni a testvérpárt, mikor ti tulajdonképpen már. Kristen kérlek világosíts fel… - rám nézett, szemei most már üresek voltak – te most akkor Rob szeretője vagy? – kajánul elmosolyodott, és éreztem, ahogy testvérem szorítása erősödik a kezem körül.  
                                                                                                      

6 megjegyzés:

  1. Köszi Bri!Na evvel sikerült még kíváncsibbá tenni!Olaj a tűzre!Ki az,aki ennyire szemét hozzájuk?Ilyen cinikus -amitől legjobban tartottam-csak Xavi lehet!De jó lenne,ha mégis rosszul gondolom!Ha vmelyik barátjuk,talán az első döbbenet után még meg is érthetné!

    VálaszTörlés
  2. Huh ez durva volt.Most már csak az hiányzik,hogy Rob bemosson eggyet neki :)) Kiváncsi vagyok a folytatásra...

    VálaszTörlés
  3. Szia Bri!
    Nagyon jó, lett nekem is fúrja az oldalam a kíváncsiság. : ) Azért remélem nem mindenki fogja így fogadni...
    Várom a teljes rész. = )
    Puszi!: )

    VálaszTörlés
  4. Szia! Nagyon édi vagy h felraktál egy kis ízelitőt! Imádom ezt a töridet. Könnyebb kivárnom ez után akis bevezető után

    VálaszTörlés
  5. Szia Bri !! :)

    Még hogy nincs ihlet... :) akkor ez itt most mi?? Hát kilyukasztod az oldalunkat.. Ki volt aki meglátta őket?!! Ezt nem lehet kibírni, és direkt csináltad így..:)) Kis gonosz..
    De most Rob gyógyszere elgurul, úgy érzem ,ha sokáig fogja az a valaki kérdőre vonni Kriszt, és leveri az ipsét..most gondolkodnom kéne.. ki is nem tudott a barátok közül erről.. de nem megy bakker!! A friss hiányos napokon, vissza kell olvassam az egészet..:)
    Lényeg, hogy Rob most is tigrisként védi Kriszt, és még hozzá úriember módjára..
    Tetszett nagyon, de rövidke, és állati kíváncsi vagyok mi lesz ennek a kimenetele..
    köszi, várom a teljes részt..

    VálaszTörlés
  6. Asztaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!
    Ez aztán nagyon izgalmasnak ígérkezik!!!! :D
    Ki az??? Ki ez a vádaskodó???? Xavier????
    Húha, alig várom, hogy végre egészben is olvashassam!!!!!
    Kitti

    VálaszTörlés