2011. február 26., szombat

42.




Szép jó napot mindenkinek! :] 

Először is szeretném kifejezni az örömömet az előző fejezet kommentjei miatt! Le voltam döbbenve, hogy ilyet is tudtok! (ne vegyétek sértésnek x) Ezekből a véleményekből számomra nagyon sok minden kiderült, sőt, volt ami ötletet is adott.
Nagyon szépen köszönöm őket! Ti vagytok a legjobbak! :]
Most térjünk rá a mostani fejezetre. Előre leszögezem, nem áll szándékomban kivívnom az ellenszenveteket... Nekem???Sohaaaaa. :D egyszerűen, most ez jön! 

Azért nagyon remélem hogy ehhez is kapok kommenteket. 
Őszintén: nagyon csalódnék ha nem lenne, csak pár ember, aki véleményezze. 
Mert ezt is Nektek írtam! 

tsók
B.

Sandy

Ledöbbenve figyeltem az események alakulását. A szemem előtt bontakozott ki az, amit sosem kívántam volna Nekik. Rob és Kris nem ezt érdemelnék, én még sem tettem semmit, hogy megállítsam Xaviert. Így most számolnom kell a következményekkel, hogy az egyik legjobb barátnőm talán gyűlölni fog, amiért az unokatestvérét választottam helyette. No, nem mintha lett volna választásom. Xavi úgy ráncigált el onnan, mint egy dühödt vadállat. Csak percekkel később álltunk meg - a stadion bezárt kapui mellett. Vártam, hogy mondjon valamit, de ő csak az állát simogatta fájdalmas ábrázattal.
-       Te tudtál erről? – kérdezte hirtelen. Nem tudtam, mi lenne a helyes válasz, így kiböktem az igazat.
-       Igen.
-       És ha szabad tudnom miért nem említetted nekem?
-       Mert semmi közöd hozzá, és nekem sincs. Az Ő dolguk.  – mutattam rá az egyértelműre, de erre csak még idegesebb lett.
-       Hogyne Persze! Csináljunk, csak úgy mintha nem tudnánk semmit, miközben azok ketten vígan hemperegnek egymással.
-       És ez miért zavar téged ennyire? – rivalltam rá dühösen. Nem tudtam elképzelni, mi lehet az oka, a viselkedésének. Miért érdekli, ennyire mit csinálnak Kristenék? Én képes voltam túllépni a döbbeneten, és úgy tekinteni rájuk, mint párra, nem, mint testvére. Tulajdonképpen nem is testvérek. Szóval egy szavunk sem lehetett. Xavinak mégis volt.
-       Mert mégiscsak együtt élnek, mint a testvérek! Ha nem is vértestvérek, de az isten szerelmére! Évekig éltek egymás mellett, mint fivér és nővér… évekig! Erre most hirtelen csókolóznak, ölelkeznek, ki tudja, még mit csinálnak… minden olyat, amit nem lenne helyes. Egyáltalán mióta tart ez az egész? – fakadt ki, miközben előhalászott egy cigit a zsebéből.
-       Nem olyan rég óta. Pár hete. – motyogtam halkan.
-       És mégis ki kezdte? Hogy történt? Már le is feküdtek? ...
-       Nézd! – nálam, itt telt be a pohár. – Nem akarlak és nem is foglak téged informálni erről. Egyszerűen csak nem a mi dolgunk. Hadd éljék az életüket, úgy ahogy ők szeretnék. Te se foglalkozz vele. És főleg: Ne te döntsd el számukra mi a helyes és a helytelen! – nem szoktam ennyire kiakadni, de most már egyszerűen nem bírtam tovább hallgatni, ahogy ez a  - megjegyzem baromi jóképű - fajankó a legjobb barátaimat pocskondiázza.
Azt hiszem a kifakadásom eredménnyel járt, mivel Xavi vagy három percig kussolt, és szívta a cigijét. Mire végzett, már lenyugodtam annyira, hogy én is elszívhassak egy cigit, anélkül hogy kiejteném a kezemből.
-            Belátom, valamilyen szinten igazad van. – sóhajtott mellettem Mr.idegbeteg. Ellökte magát a faltól – aminek eddig neki támaszkodott- és felém igyekezet. – De ha már nem lehetek dühös az unokatestvéreimre, muszáj lesz valami más elfoglaltság után néznem. Nem gondolod?  - nem értettem hová akar kilyukadni, ezért ártatlanul helyeseltem neki. A következő lépésével elérte, hogy már csak fél méter legyen köztünk. Értetlenül bámultam rá, mire az ajkai elégedett vigyorba húzódtak.
-            Most meg mit vigyorogsz? – kérdeztem hidegen. Tuti hogy tervez valamit a kis sunyi.
-            Semmit. Csak épp a figyelem elterelést gyakorolom.
-            És ennek az a legjobb módja, ha engem vizslatsz egész este? – a hangom elég flegma volt hozzá, hogy egy normális pasi felfogja: húzz odébb! Kár hogy Xavi besorolása elmaradt a normálistól. Ahelyett hogy hátrébb ment volna, még közelebb jött. Lehelete az arcomat égette. az oly rég tapasztalt csomó a hasam tájékán régi ismerősként üdvözölt.
-            Oh… én nem csak vizslatni akarlak… - suttogta az arcomtól alig pár centire, ami el is tűnt közülünk a következő pillanatban, mikor ajkait az enyémre nyomta. Őszintén megmondom nem jöttem rá, melyik érzés volt bennem az erősebb, a felháborodás vagy az elragadtatottság.  Először, az előbbi kerekedett felül, és minden erőmmel azon voltam, hogy eltoljam magamtól ezt a majmot. Csakhogy ez nem ment olyan könnyen. Egyik kezével a hátamat húzta magához, míg a másik a tarkómat szorítva akadályozta szabadulásomat. Egy ideig próbálkoztam. Tényleg próbálkoztam elhúzódni! Mikor ez nem sikerült átmentem érdektelenbe, és csak álltam ott akár egy kőszobor. De ez a taktika is megbukott. Képtelen voltam nem érezni, ahogy puha nyelvével simogatja – szorosan összepréselt – ajkaimat, ujjai a hajamba túrnak, tenyere a fenekemre simul. Most komolyan! Melyik nő lenne képes ellenállni, ha ilyen ingereket kap? Ráadásul Xavier nem volt az a feladós fajta, addig csókolgatott, amíg fel nem adtam az ellenkezést, és karjaimat nyaka köré nem fontam. Ajkaim megnyíltak előtte, amit Ő ki is használt, és rögtön megérezhettem nyelvét, az enyémhez simulni. Akaratlanul is összehasonlítottam ezt a csókot, Jacksonéval. Annyira más volt így, annyira édes és finom. Ezt a kört Xavi nyerte, ebben biztos voltam. Egészen addig csókolt, míg ki nem fogytunk a szuszból, de még akkor sem hagyta abba, helyette inkább áttért a nyakamra, míg én ledöbbenten pihegtem. A szemem még mindig csukva volt, - és épp újraindítottam magamat - mialatt Xavi a nyakamnál járva megszólalt:
-            Nem is tudod… mióta várok már erre. - mormolta halkan. Elmosolyodtam. Mielőtt valami frappánsat válaszolhattam volna, ajkai újra az enyémeket kutatták, mohón és fáradhatatlanul. Azt hiszem ez az este már így fog eltelni, de én ezt egyáltalán nem bánom.


Kellan

Megőrülök ezért a csajért. Hát nem elég egyértelmű? Minden porcikám oda van érte, Ő meg direkt húzza az agyamat. A beszólásai, amik rámutattak a barátnőpótlékom agyi szintjére, tényleg felhúztak. Hogy jön Ő ahhoz, hogy ócsárolja a csajt, akit magammal hozok? Ha egyszer nem akar tőlem semmit, akkor mit szól bele?  Valahol szerettem volna azt hinni, hogy ez csak féltékenység, de nem akartam megint naivan gondolkodni, mert csak jobban fájni az igazság. Lil elég sokszor elküldött már a francba, most miért ne tenné? A legutóbbi kis Samueles akciója után végleg letettem róla, nem akartam vele foglalkozni, nem akartam, hogy érdekeljen, de ma már nem tudtam megállni. Vonzott akár a mágnes.
Amint leültem a helyemre, már tudtam: Elvesztem.
Mellém telepedett, ennek hála, rögtön megéreztem mámorító illatát. Szemeim falták a látványát. Szűk ruhába bújtatott vékony testét, sötéten leomló hosszú haját, hibátlan bőrét, fekete sminkel kihúzott csillogó szemeit, végül kívánatos ajkait. Oké Kellan, most szedd össze magad, koncentrálj! Tekintetem nem bírtam levenni róla, áthatóan figyeltem homályba burkolt alakját.
Eleinte zavarban volt, ez tisztán látszott minden mozdulatából. Aztán szép lassan beszélgetni kezdtünk, - az dühöm már sehol nem volt, a barátnőnek csúfolt csajjal együtt szívódott fel. – majd flörtölni. Az alkohol megtette a hatását, mert hirtelen fájdalmas terepre értünk.
-            Sajnálom a múltkorit. – belekortyolt a sörébe, mielőtt még lehajtotta volna a fejét, láttam, ahogy arca megvonaglik. Rögtön tudtam mire gondol.
-            Én is… - mélyet sóhajtottam. Azt hiszem eljött az ideje az őszinteségnek. – Nem értettem miért csináltad.
-            Igazából, nem csak pia volt bennem aznap este… - ez a kijelentése teljesen letaglózott. – de nyugi az volt az első és utolsó alkalom, ezerszer megbántam, hogy hagytam magam rábeszélni, főleg mert olyan dolgokat csináltam a hatására…
-            Már előtte sem voltál velem túl szívélyes, szóval ez már csak hab volt a tortán. – próbáltam egy vállrándítással elintézni a dolgot, de nem voltam valami nagyon hiteles.
-            Tudom… hogy bántottalak. – felém fordult, tekintete a szomorúnál is szomorúbb volt. A szívem nagyot dobbant. – De én ilyen vagyok. Így védekezem, ezzel a magatartással leplezem magam, hogy senki ne bánthasson.  Elég gyerekes.
-            Azt hiszem ezt már valahol mélyen sejtettem.
-            Sajnálom, hogy nem voltam képes közel engedni téged… de féltem. És még most is félek. – végre eljött a pillanat, amire vártam, mindennél jobban.
-            Én, sosem bántanálak. – ebben teljesen biztos voltam.
-            Ezt nem tudhatod. Te is csak pasi vagy. Ráadásul lacross sztár, mindenki imád, és a csajok oda vannak érted… – ujjaival idegesen dobolt a szék karfáján.
-            Ha hagynád, hogy közeledjek… - kezembe fogtam az Ő kezét, mire végre rám nézett. – rájöhetnél, hogy nem vagyok olyan, mint a többi. Engem nem érdekel, hogy mindenki imád, ha az-az egy ember, akivel szeretnék lenni, kutyába se vesz. – ezt is teljesen őszintén mondtam, minden szavam igaz volt. Tekintetemmel szintén próbáltam alá támasztani kijelentésemet. Reméltem, végre elhiszi nekem, hogy komolyan érdekelődőm iránta.
Egyik kezemet összekulcsoltam az övével – ami mellesleg felvillanyozó érzés volt. – másikkal eltűrtem egyet, sötét hajtincsei közül.  Az arcán furcsa kifejezés játszott, egyszerre volt zavarodott és boldog.
-            És mivan a barátnőddel? – kérdezte fanyarul. Látszott, hogy nem örül, amiért fel kellett tennie ezt a kérdést.
-            Oh… Ő csak azért volt, hogy felhúzzalak. El akartam tőled távolodni… bevallom, meg akartalak utálni, de nem jött össze, így „beszereztem” őt.  És bejött.  – arcát simogató kezem, egy merész lépéssel a szíve fölé csúsztattam. A szemei csillogtak, arca most feszült várakozásról árulkodott. Nem mondom, minden vágyam volt, végre úgy igazán, istenesen megcsókolni, de még nem lehetett. Még várnom kellett. Kínozni akartam egy kicsit. Azok után, amit én kaptam, Őt sem kímélhetem.
Még közelebb hajoltam hozzá, ezzel magam alatt vágva a fát.  Ajkai szétnyíltak - amit megbabonázva figyeltem – és megszólalt. Nem törődőmnek akart látszani, de hangja remegése elárulta, ezért nem hittem fennköltségének. Ez már csak egy gyenge próbálkozás volt részéről.
-            Honnan tudod, hogy bejött?   - kérdezte, amitől elvigyorodtam. A kezem alatt verő szíve, veszett tempóba kapcsolt.
-            Oh, épp most támasztod alá… mennyire bejött. – elbűvölve figyeltem a szívverését, amíg lehetett. A hátralévő időben csak egymást néztük, némán. Ha Lil megtudta volna, hogy az én szívem milyen gyorsan ver, biztos visszavág, de így csak mosolyogva figyelte, ahogy hüvelykujjammal, kézfeje puha bőrét simogatom.

A koncert után, kedvem lett volna megint kézen fogni, de inkább hagytam hadd ülepedjenek le a történtnek, nem kell olyan gyorsan haladni. Most hogy – valamennyire – biztos voltam „magunkban” ráértem.  Épp a meccsünk egyik érdekesebb momentumát ecseteltem Lilnek, mikor meghallottam a hangokat. Azonnal megfordultam, és mit látnak szemeim? Rob Xavit püföli. Gondoltam jobb lesz közbeavatkozni, mielőtt agyonverné, ezért lefogtam ideges barátomat.  Mint utóbb kiderült, Xavier rájött mindenre, és kiverte a hisztit. Bárcsak ráengedhettem volna Robot, sőt még én is beszálltam volna – azok után amit Lil mesélt legszívesebben… - de ez a kis görény elhúzott még mielőtt elintézhettem volna. Robra néztem, rögtön észrevettem, hogy nem lesz kellemes, ami most jön majd, ezért jobbnak láttam mihamarabb eltűnni. Lilt, csak nagy nehezen sikerült elrángatnom onnan.
-  Mégis mi volt ez az előbb? Miért nem mondod el?! – kérdezte már vagy ötödszörre, miközben a kocsi felhúztam.
-  Mert nem tehetem. Ezt Krissel kell megbeszélned… majd… Nem most! Most, ne agyalj ezen!
-  Hogy kérheted, hogy ne agyaljak ezen amikor…- a mondat többi része elveszett az éterben. Időközben odaértünk a kocsihoz. Eddig nem tudtam miért jöttünk vissza, de most egyből rájöttem, amikor Lil levette a dzsekijét, majd –behajolva a kocsiba – az igencsak kivágott topját is lehámozta magáról. Ettől teljesen elnémultam. Egy pillanatig ott állt előttem egy száll melltartóban. Gondoltam rá hogy elfordulok, mielőtt meglátja, hogy bámulom és teljesen kiakad, de a kísértés erősebb volt. Néztem, ahogy hófehér bőrére rávetül a holdfény, és szinte ragyog; ahogy a hátán megmozdulnak az izmok, amikor a másik pólóért nyúlt.
 Azt hiszem, lemondok a szívatásos tervemről.(vagy legalábbis későbbre halasztom)

Nagyot nyelve figyeltem, mikor - áthúzva a fején- felvette az új ruhát. Aztán felém fordult. Egyik szemöldökét felvonta, ajkai gonoszkodó mosolyra húzódtak. Megvilágosodtam.
-            Ezt direkt csináltad! – nyögtem rekedten, miközben újra végignéztem rajta. Az előbbi kivágott, lányosabb felső helyett, most egy fekete topp volt rajta, ami szintén elég jó rálátást adott idomaira. A nyálam szinte csorgott, de nagy nehezen visszaemeltem a tekintetem Rá.
-            Mit is? – hajolt hozzám közelebb, a hangja majdhogynem ártatlanul csengett.
-            Azt hiszem, ezzel felébresztetted, az alvó oroszlánt. – leheltem a fülébe, a következő pillanatban már úgy csókoltam, mint aki eszét vesztette. Ezen nem csodálkoztam, hiszen a legutóbbi alkalom mikor is volt? Már vagy ezer éve. Akkor másnap elhajtott, amit most nem szándékozom hagyni.
Két tenyeremet végigsimítottam az oldalán, aztán a fenekébe markoltam, hogy úgy húzzam közelebb magamhoz. Nem tehettem róla, de máris begerjedtem tőle, amit Ő egy elégedett sóhajjal nyugtázott csókunk közben. Akár egy kiscica úgy dorombolt, miközben kezei mellkasomon kalandoztak. El sem akartam hinni, hogy ez most tényleg megtörténik. Végre elértem, amire vágytam. Itt van a karjaimban, és nem fogom egyhamar elengedni.
Elvetettem a bárba menetel ötletét, helyette fogtam magam és beültem a kocsiba Vele, csókunkat egy perce sem szakítva meg. Becsuktam magunk mögött az ajtót, majd hátamat az üvegnek vetve húztam magamra. Lilnek sikerült ráülnie a „lényegre”,de persze még ide oda mocorgott is rajtam pár sort, csak hogy a végletekig ingereljen.
-            Állj le cica! Mielőtt még leteperlek itt helyben. – nem vicceltem, tényleg közel voltam ahhoz, hogy sutba dobva elveimet rávessem magam.
-            Oh… hát azt egyikünk sem szeretné. Igaz? – mormolta a fülembe, amitől még kevesebb hely maradt a nadrágomban. Ez a csaj egyik percről a másikra változott át, „ártatlan” kislányból, kívánatos démonná. De ha hergelni akar, hát viselje a következményeket!
-            Én előre szóltam. – lihegtem két csók között, kezeim már a nadrágja gombját kutatták. Egy pillanatra, mintha megszeppent volna, de én képtelen voltam a leállásra. Nem akartam ajtóstól rontani a házba, most mégis sikerült.
Megérezvén a nedvességét, teljesen elbódultam, és egyik ujjamat máris belévezettem. Lil felsikoltott, fogaival finoman harapta nyakam érzékeny bőrét. Ahogy forrósága őrjítően szűken tapadt az ujjamra, hirtelen belém nyilallt a felismerés…


Ann

Nem tudom hol maradtak már a többiek, de jelen pillanatban nem is érdekelt. Gondoltam, majd később kimegyek, és egyenként felhívogatom őket, de most túl jól éreztem magam hozzá. Ittam, táncoltam, pörögtem, mint akit nem lehet lelőni. Nikki és Paul épp azon voltak, hogy egymást túlvedeljék, míg mi Cammel összesimulva táncoltunk.
-            Nem bírok betelni veled baby! – mosolygott rám Cam és végigsimított az arcomon.
-            Már bánom, hogy nem előbb kaptalak el! – húztam magamhoz a fejét egy csókra, de még mielőtt elértem volna, kitért előlem.
-            Hékás! Én kaptalak el! Végtére is én vagyok a férfi!
Felnevettem ezen a képtelen érvelésen.
-            Drágám! Attól még hogy te vagy a férfi még én voltam az, aki megszereztelek magamnak. Megmutassam, pontosan mivel is hálóztalak be? – kérdeztem önelégülten, hiszen nyilvánvaló vágya ott feszült szorosan nekem nyomódva.
-            Nehogy azt hidd, hogy csak ezért. Remélem, nem hiszed, hogy csak a szex miatt vagyunk együtt. – hangjában mintha egy kis csalódottság lett volna. Már elszégyelltem magam, amiért ezzel hozakodtam elő.
-            Nyugi csak vicceltem, bár tény hogy a szex valami fantasztikus veled. De tudod, hogy nem ez számít.  – két kezem közé fogva arcát néztem rá. – Be is bizonyíthatom.
-            És mégis hogyan? – még mindig kicsit durcás volt, de a tervem már készen állt a kivitelezésre.
-            Nem fekszünk le, mondjuk. – gondolkozni kezdtem. Azért nekem is vannak korlátaim. – egy hétig? – kaptam egy megdöbbent fejet válaszul, Cam mintha lefagyott volna. – Na, azért ennyit fél lábon is kibírunk. Különben is! Te akartad! Ezzel bebizonyítom, hogy nem csak az a testrészed érdekel. – hogy még jobban kihangsúlyozzam, amire utalni szeretnék, finoman megszorítottam nadrágja dudorát. 
-            De ugye, ez a megtartóztatás csak holnaptól él?
-            Hát persze! Nem őrültem meg! – nevettem felszabadultan, közben agyamban már az elkövetkezendő órák képei szálingóztak. – De előtte nem megyünk el sétálni egyet? Láttam egy Mekit a környéken, és éhes vagyok.
-            Te mindig ilyenkor vagy éhes! – tromfolt le, de már elindultunk a cuccainkért.
-            Nem is igaz! És különben is, állítólag szeretsz! Ha 600 kiló leszek, akkor is fogsz?  - elővette a legédesebb Cam vigyorát, úgy felelt.
-            Ami azt illeti... Nálam a limit 599. sajnálom baby.
-            Te piszok! – istenem, miért nem tudok haragudni rá soha?
Miután elbúcsúztunk Nikkiéktől, gyalog indultunk neki a városnak, ami még ilyen későn sem aludt. Nyüzsgött az élet, ahogy az lenni szokott, egy part menti turistacsalogató városkában.  Minden üzletből más zene hangjai szűrődtek ki, minden sarkon más étel illatát éreztük. Kézen fogva andalogtunk a kellemes időben, néha egy-egy csókot váltva, beszélgettünk filmekről, suliról, kocsikról, zenéről. Úgy éreztem teljes az életem. Végre minden képkocka a helyére került, minden elrendeződött, és a lehető legjobban alakult. Cammel megvolt az a szikra, ami az eddigi kapcsolataimból hiányzott, megvolt a bizsergés és a lángolás is. Ráadásul úgy tűnt a barátaim is megtalálták a hozzájuk illőt. Bár Kristen pasijáról nem tudtam sokat, mégis biztosra vettem, hogy szereti, ez látszott rajta, hisz majd kicsattant a boldogságtól. És aki Kristent boldoggá teszi, az nekem egyből szimpatikus, bárki legyen is.
Még miss. duli-fuli is becserkészte Kellant, ma este. Már alig vártam, hogy holnap kihúzzam belőle a történteket. Úristen ezt is megértük. Lil ahogy, a pasiával való élményekről dumál.
-            Bárcsak sosem lenne vége ennek a napnak!  - motyogtam Cam nyakába, majd ugrándozva körültáncoltam akár egy hiperaktív kiskutya. Nem lehetett lelőni.
-            Hát még egy ideig biztos nem lesz vége. – Cam szája széle mosolyra húzódott, ahogy rám nézett. – Mit szólsz a tervemhez? Eszünk egy jót, visszafelé veszünk egy kis fagyit, amit a szállodában fogyasztunk el… egymásról… - a szívem a torkomban dobogott. Amikor ilyen hangsúllyal beszélt, legszívesebben kihagytam volna mindent, és abban a percben másztam volna rá, egy bokor mögött. Mindig tudta mivel indítson be, persze mindketten ugyanarra vágytunk, így ez nem volt nehéz.
Nyugodtságot erőltetve magamra, magadóan bólintottam, mire ő betessékelt a kajálda ajtaján. Semmi kétség, teljesen összeilletünk.

22 megjegyzés:

  1. Hú nagyon jó volt!!!! Bár igaz, hogy kis kedvenceink most nem voltak porondon, de nagyon tetszett, hogy mindenkiről írtál párt sort. Xavi meg Sandy, hát nem semmi, Xavi a mr.idegbeteg....meghogy a besorolása elég messze esik a normálistól, nagyon jó volt. Nagyon-nagyon tetszett, ahogy Sandy megvédi a barátnőjét és Robot. Ő tényleg igaz barátnő. Valóban igaza van, és remélem a többi barátjuk is így fog vélekedni, és Xavinak is megjön az esze, hiszen tényleg semmi közük az egész dolgohoz.
    Aztán jött a hab a tortán, Lil és Kellan.....az durva.....de jó!!!! Miss jégcsapkirálynő....azért fel tudja izzítani a levegőt rendesen....de ennek a résznek a végéért még tartozol egy béke-fejivel...itt abbahagyni....gaztett volt!!!!
    Na és Ann meg Cam fogadása...kiváncsi leszek tényleg kibírják-e.
    Szóval tényleg jó rész volt, de azért valahol a szívem mélyén remélem, hogy a köviben már Rob és Kris sorsát is rendezed, és mielőbb hozod azt a fejit, nagyon-nagyon szeretnék csöpögni egy jó kis béküléses fejin, tele izgalmasabbnál izgalmasabb eseményekkel......khmmmmm...(bocs csak valami a torkomon akadt.....)
    De komolyan ne sokáig hagyd őket fasírba, és jó lenne, ha a barátaik is totál normálisan fogadnák a helyzetet.
    Hú bocs, kicsit elszaladtak az újaim. Siess a kövi fejivel, légyszi-légyszi-légyszi....
    arwen

    VálaszTörlés
  2. Hali!

    Remélem tudod, hogy nagyon gonosz tőled az, hogy szétszedted Rob-ékat és erre összejön mindenki! Jó persze nagyon örülök neki főleg a Kell-Lil párosnak! Nagyon jó lett! Bár Xavi nem a kedvencem! De ez a te hibád is mert olyan ellenségessé írtad meg a történetben!
    A lényeg, hogy nagyon jó lett és remélem a kövi fejiben Kris-Rob páros lesz!

    Na nem is zaklatlak tovább. Nagyon jó lett és nagyon siess a kövivel!

    Puszika!:) :D

    VálaszTörlés
  3. Szia! Hát nem erre a tipusú fejezetre vágytam. Rettenetesen hiányoztak a kis kedvenceim. Bezzeg egy nyamvadt Robci szemszög már nem fért bele. Holott engem az jobban érdekelt volna.Egyébként a Kellanos rész bejövös volt, de persze azt is lekeverted! Na mindegy várom a kövit ,remélem visszatérnek kis kedvenceink!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Öszintén, én azt poénolom az egészben...:)...hogy míg ezek itt mind szépen egymást nyalják-falják...XD...nah szóval, míg ők épp happy, szívecske, meg rózsaszín-köd minden, addig Rob meg Kris szakítanak...vagyis remélem hogy nem fognak...:)
    Imádtam fejit! x)
    cup

    VálaszTörlés
  5. Hát én imádtam, mert nagyon bírom a csajokat!!! És igen kellett ez, oké nem volt benne Rs, de valahogy most ez jobban esett mint egy Rs szenvedés, amiből sztem úgyis lesz mostanában elég! Hát.... Minden elismerésem! És Kell meg Lill....Végreeeeee! És most Ann is megmutatta a romantikus oldalát Cam-mel együtt :D

    VálaszTörlés
  6. Tina.... azért ez kemény volt... Túl kemény szerintem. Most csak azért mert nem konkrétan Rs-ről szólt, attól még lehet valami nagyon jó... Ez Rs+ barátok történet... Ha nem így lenne, akkor Sandy, Lill, Ann és a fiúk nem is lennének benne :) Amúgy Bri azért is írta meg, mert sokan kérték. :)

    VálaszTörlés
  7. Szerintem nagyon jó volt :D Kellanékat még olvasnám tovább is xD
    Jah és én is sajnálom hogy Robék most szétmentek. Majd most jön egy két szenvedős feji :( majd amitől a hajamat tépem hogy MIÉRT???? xD
    De hátha nem lesz egy ilyen se :D ;)
    Már várom a kövit!
    Puszííí
    Tincsu

    VálaszTörlés
  8. Megleptél evvel a résszel,de nagyon tetszett,ahogy a kis párosokat bemutattad. Sandy igazi barátnő!Talán lehet Xaviban is reménykedni?Ez nemcsak duma,tényleg már régóta vágyódik Sandy után?Esetleg megváltozik,ha szerelemre lobban,jobban megérti Rob és Kris kapcsolatát is? Remélem nem itt akarod abbahagyni Lil és Kel autós "akcióját"?????Végre kezdenek őszinték lenni,Lil átmegy csábítóba,és vége!Ez csúnya volt! Ann-Cam flört is nagyon tetszett!Ugye írsz még így róluk máskor is?Gyanítom Robéknál egy darabig még mosolyszünet lesz,legfeljebb az egymás utáni epekedés marad,de közben jó lenne,ha a barátaikról kapnánk ilyen "hangulatképeket"!Az életük úgyis összefonódik,és gondolom a barátaik segíthetnek kriséknek lelkileg is,meg helyretenni egy kicsit az agyukat!

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Ezt nem hiszem el! Amikor megláttam h Sandy szemszögével kezdődik a fejezet azt gondoltam biztos utána lesz Rs. Aztán tovább olvastam és jött Kellan szemszöge. Itt már kezdtem gyanakodni és még akkor is élt bennem egy kis remény amikor jött Ann szemszöge. De aztán vége lett. És még mindig nem tom h mi lesz Robbal és Krissel. Na nem mintha nem lett volna jó, mert nagyon is jó volt és ha például akkor rakod be amikor minden happy Robék között akkor tökre örülök neki de most... Na mindegy. Remélem azért a következő már róluk fog szólni.
    Nem gondoltam volna, h Sandy és Xavi összejönnek. Remélem Sandy "megneveli" őt. Örülök, h Lilnek megjött ez esze. Ők a kedvenceim Krissék után :) Szerintem nagyon szép pár. Am, látom h nem igazán kedveled Asht. Cam és Ann is nagyon szépek együtt :) Ügye arról is majd fogsz írni egy picit h milyen volt nekik az az 1 hét? Engem nagyon érdekelne. Meg úgy a többi szereplő élete is érdekelne. Jó lenne h írnál róluk is néha pár szót. Csak könyörgöm NE ILYENKOR (amikor Robék ilyen komoly "vita"(nem szakítás! ügye?) után vannak).
    Na nem untatlak tovább
    Várom a kövi RS SZEMSZÖGŰ fejit :D
    Puszi: Emma

    VálaszTörlés
  10. Jajjdejó :DDDD
    Megleptél, nem gondoltam volna, hogy ma kapunk frisst :D
    Annak is nagyon örülök, hogy írtál kicsit a többiekről :-)
    Régóta vágytam egy kis Lil-Kellan részre : )
    Jó rész volt, nagyon tetszett.
    Puszi! = )

    VálaszTörlés
  11. Halihó! Nagy nagy kaján vigyor a képen fejrázással vegyítve.de hol voltak Robék? szupi lett várom a kövit pusz Viky

    VálaszTörlés
  12. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ....
    Megőrülök!!!!!! IMÁDOM ezt a történetet!!!! :D
    Amúgy Szia! :D
    Nagyon, de tényleg NAGYON JÓ lett ez a rész is!!!
    Bár mikor "hirtelen" vége lett egy picit elszomorodtam, hogy a mi legfőbb szerelmes párunk szemszögéből nincs semmi... De végül is arra jutottam, hogy ez mégsem okoz problémát! :D
    Annyira tetszett, hogy a baráti társaság többi tagjának az érzései is napvilágra kerültek...
    Áhh... engem teljesen elvarázsolt!!!
    Kellan szemszöge tetszett a legjobban!!!
    Olyan kis aranyos volt, hogy ennyire oda+vissza van Lil-ért!!! :D Szerintem még jobban bele fog zúgni, és most nem lesz köztük semmi, mert nem akarja elsietni a dolgokat...
    Sandy meg tényleg egy igazi barát!!!! Bár minden embernek lenne egy ilyen barátja!!! Annyira szereti a Krist, hogy bárkivel szemben megvédené... Szerintem neki köszönhetően Xavi is visszavesz a "nekem mindenhez van közöm" stílusából!! Ők is olyan aranyosak!! Sandy teljesen megváltoztatja majd szerintem idővel ezt a "rossz fiúz"...
    Az egész történetben számomra Ann az, aki semmilyen érzéseket nem vált ki belőlem... Néha úgy vagyok vele, hogy elhiszem: Bármit megtenne a barátaiért, de mégis ott lappang bennem, hogy, ha Ő is tudomást szerez a Kris-Rob párosról, akkor ő lesz a legkevésbébb megértő...
    Szerintem Lil is ugyanúgy kiállna Kris mellett, mint Sandy! Nikki, meg... hát vele is érdekes dolgok vannak! Szerintem ő is megértő lenne!!!
    Jajj!! Bocsi a kisregényért, amivel itt foglalom a helyet, de egyszerűen minden egyes fejezet után letaglózva érzem magam, és minden gondolatom a folytatás körül forog...
    Minden esetre: Nagyon GRATULÁLOK!!!!
    Remekül tudsz írni!!!
    Alig várom már a folytatást!!!!
    Minden Jót Neked!! Puszi:
    Kitti

    VálaszTörlés
  13. Hát szerintem kifejezetten szar lett ez így.
    Bassza az agyunkat, hogy most wtf Robbal meg Krissel, erre mit kapunk?
    :-SS Komolyan..... Hát köszi a semmit.

    VálaszTörlés
  14. Szia :)

    OMG OMG! Jaj alig tudok szóhoz jutni.
    Kezdjük azt elején.
    Sandy:
    Na igen. Jól tette, hogy megmondta Xavinak xD na de amit az utána csinált, hát csodálkoztam volna, ha ellen tud állni neki.
    Kellan:
    Jól tette, hogy nem mondta el Lilnek, mert így legalább tudjuk, hogy mennyire megbízható. De amit ott leműveltek a kocsinál uh... Megértettem Kellant miért döntött úgy, hogy minden elhatározását félreteszi. :D üyes volt Lil. Az a felimerés pedig... úúúú... kíváncsi vagyok, mit fog hozzá szólni. Remélem örülni fog neki.
    Ann:
    Pff. Örülök neki, hogy végül belezúgott Cam-be. Azért az nagyot szólt volna, ha berántja egy bokor mögé. xD

    Imádom, mikor így mindenk szemszögéből írsz (L)
    Nagyon tetszett :)
    Várom a frisst.

    VálaszTörlés
  15. Huuuuuu! Ez vmi fantasztikus...mindenki tök happy és végre Lilnek is megjött az esze...ő még szűz? erre jött rá Kellan ugye? még Xaviék is olyan édesek! Csak szegény Kris és Rob szenved...hát az biztos h értesz ahhoz hogyan kell húzni az emberek agyát!:D Alig várom a következő fejezetet, rem minél hamarabb lesz friss! Imádom ezt a törit!!!!!!!
    Csak így tovább!
    Pussssssz!
    Leila

    VálaszTörlés
  16. OMG!OMG!OMG! wííííííííííííííí wááááááááááááááááááááááá Na jó most megpróbálok valami értelmes kommentet is összehozni! XD:D
    Hát fantasztikus volt ez a fejezet is! Nagyon örültem neki, hogy végre egy kicsit bepillanthattunk a banda többi tagjának gondolataiba az élete egy kisebb mozzanatába. Először kezdeném Sandy-vel :) Nagyon tetszik, hogy nem árulta el a barátait és hogy mennyire józanul tud gondolkodni és még sikerült Xavit is valamelyest jobb belátásra bírnia. Remélem Xavi nem használja majd ki, nem fordítja a barátai ellen. Valahogy kinézem belőle...nem is tudom miért?!(ironikusan) Örülnék neki ha éppen Sandy térítené észhez a srácot, nem tudom mit tervezel Robékkal, de ha el kell válniuk akkor legalább Xavival javulna meg a kapcsolatuk és akkor talán a banda többi tagja is másképp tekintene rá, talán befogadnák. De ezek ellenére mégis boldog vagyok, hogy Sandy talált egy olyan embert aki- eddig úgy néz ki- boldoggá teszi ;)A következő..Kellan maci. Nekik végkép örültem! Végre Lil beadta a derekát, hihetetlenül bátran viselkedett, hogy bevallotta, hogy fél, és hogy mitől.... Tetszett, hogy Kellan nem akarta volna elsietni az egészet, de hát nem jött össze.... A vége viszont nagyon wow. Ebből fogy fog kimászni Kell? És szegény Lil hogy érezhet... Mármint arra gondolok, hogy Lil még szűz és azért neki az első még kellemetlen és a drága Kellan egyből rátért a lényegre...hűűűűhaaaa nagyon kíváncsi vagyok mi lesz..Lil beadja a derekát, hogy 'Ne hagyd abba Kell!' vagy netán sírva fakad és megint elküldi Kellant melegebb éghajlatra....
    Az utolsó Ann... Ez is érdekes rész volt! :D Cam és Ann 1 hetes diétán?! Erős... Kíváncsi vagyok kibírják-e?! Viszont nem is olyan rossz ötlet, így legalább a kapcsolatuk más vizekre evezhet..... De tuti, hogy ha letelik az az 1 hét -feltéve ha kibírják addig- úgy fogják leszaggatni a másikról a ruhát, hogy végre egymáséi lehessenek, teljesen.
    Kíváncsian várom a folytatást, mondhatnám, hogy főleg Rob és Kristen kapcsolata érdekel a legjobban, de ezt nem tudom megtenni, mert ezzel a fejivel sikerült felkeltened a kíváncsiságom és érdekel, hogy vajon a többiekkel mi lesz?! Hiperszuperfantasztikus volt! :D:D:D:D:D
    Várom a kövit de NAGYON! :DXD
    Puszi

    VálaszTörlés
  17. Hát Szia!
    Nem is tudom hol kezdjem......
    Az tök jó,hogy mindenki összejön-mindenkivel és hogy kaptunk egy kis betekintést a többiek szemszögéből is,de nagyon hiányzott Kris és Rob... :(
    Bár ha azt veszem,hogy most náluk szakítás,szenvedés van akkor talán jobb is,hogy most egy kicsit hanyagoltuk őket.
    Xavi és Sandy,hát nem bánom. :)
    Remélem jó hatással lesz ez a kapcsolat arra a kis hülyére és nem fog sok vizet kavarni az Rs szerelemmel kapcsolatban....
    Talán Sandy meg tudta győzni hogy semmi köze hozzá,és ha szerelembe esne talán rájönne hogy a szívnek nem lehet parancsolni és belátná,hogy Kris-ékkel is ez történt....
    Kellan miféle felismerésre jutott?? Remélem valami pozitív dolog fog kisülni a dologból!!!Annyira jó hogy végre összejöttek,szegény Kel már eleget szenvedett!!
    Az Ann és Cam páros is teljesen rendben van,és ez az önmegtartóztatós hét...Érdekes lesz számukra az biztos. :)
    De ha már ennyire mindenki benne van itt a tutiban akkor szegény Nikkire is gondolni kéne....Neki csak a pia jutott??Ez meg milyen dolog??? :) Nem biztos hogy az alkohollal kötött szeretetteljes szoros kapcsolat a hasznára fog válni...
    Összességében én bírtam ezt a fejit is!!
    A kövi részben nem haragudnék meg egy Robci szemszögért sem,hát még ha Kris meggondolná magát azzal a hülye szakítással kapcsolatban.... :D Nagyon várom a folytatása!! Puszika

    VálaszTörlés
  18. Geni ha EZ SEMMI akkor sztem nyugodtan tiplizhetsz is senki nem fog hiányolni!

    VálaszTörlés
  19. Szia!
    Hű, de rég óta várom már, hogy Lil és Kellan összejöjjenek. És nagyon remélem, hogy most már eljött ennek az ideje. Nekem van egy sejtésem, hogy Kellan mire döbbent rá :D
    Fantasztikus fejezet lett, annak ellenére, hogy most főszereplőinket hanyagoltuk kicsit. Én örülnék, ha majd kiderül a nagy titok, és mindenki tudni fogja, nem csak Xavi, Kellan és Sandy, akkor azt majd ugyanígy írnád le. Kíváncsi lennék, hogy abban a pillanatban, mire gondolnak, és mi jár a fejükben.
    Nagyon várom a következőt :)
    Pusz:Ancsa

    VálaszTörlés
  20. Hehh Ann és Cam meg csak engem érdekel XD

    VálaszTörlés
  21. ÁÁÁÁÁÁÁ. ne már! ezt inkább értékelni kéne. miért nem tudtok elképzelni egy olyan történetet, amiben nem csak robsten kap szerepet?(tisztelet a kivételnek!) mert aki ezt olvassa, annak ezt is értékelnie kéne. már az elejétől kezdve ki van dolgozva a többi karakter, a részese a történetnek. megértem, hogy nem vagytok hozzá szokva, mert nincs olyan robsten történet, amiben nem csak ők vannak előtérben, és nem csak rólunk szól teljesen. de ez pont egy olyan, amiben a többi szereplőnek is van szerepe, és igenis fontosak. ez csak emeli a történet színvonalát, és fáj látni, hogy nem tudjátok értékelni.
    én személy szerint így imádom, és nagyon haragudnék ha változtatna.
    sajnálom, hogy más ezt nem látja be…

    VálaszTörlés
  22. Anyááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááám Tudom rég jelentkeztem de egy randes csajszinak hála tudtam oltani a fejezeted utáni szomjama és hát le a kalappal előtted!!! De komolyan az egész Wááááááááááááááááááááááááááááá és még ezer féle visítás. gondoltam megérdemelsz tőlem egy komit. Fantasztikus vagy ÍMÁDTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM! Amint tok jök és olvaslak.

    Pussssss
    Kstev

    VálaszTörlés