2011. február 17., csütörtök

41.



Csak nem tudott kifogni rajtam ez a netnélküliség, és nem is várok reggelig hogy feltegyem a drágámat :]
Nem szoktam ilyen kérni - legalábbis mostanában nem gyakori - de szeretném ha leírnátok nekem a véleményeteket. Én nagyon szeretem olvasni őket, a visszajelzésetekből tudom leszűrni a konzekvenciát :D
Kérlek írjatok nekem, kifejtős kommentekre szomjazom! Főleg ezután a rész után... mert most tényleg fontos lenne :] 

Vagytok páran akiket zavar a zene, de ha ezek az egyének egy kicsit is eltudják viselni akkor nyomják be, majd kiderül miért. 
Nem is jártatom az ujjaimat tovább. Rátok bízom a továbbiakat.
B. 
tádáááááááááám:

Another year over, and we're still together
It's not always easy, but I'm here forever...



Azt hiszem lefagytam. A szervezetemnek újraindításra volt szüksége ahhoz, hogy egyáltalán pislogni tudjak – ezzel megszakítva a jó ideje köztünk lévő szemkontaktust.
Rob az első pillanatban csak vigyorgott, mint a vadalma, de aztán végül Ő is megnézte mit, vagyis kit bámulok annyira.
A többiek talán már mind odaértek a kocsihoz, és nem tűnt fel nekik a mi kis „néma filmünk” amiben épp én és Rob játszottuk a főszerepet, míg Xavier statisztált hozzá.
-                Ez meg… Mi a frászt csináltatok? – kérdezte a számomra egyértelműt. Látszott rajta, a meglepődöttséget lassan felváltotta a megbotránkozás. Ettől féltem a legjobban, hogy valaki, aki közel áll hozzánk, így fogja fogadni. Kinyitottam a számat hogy mondjak valamit, aztán becsuktam, mivel semmi értelmes nem jutott az eszembe. – Ennyire nem baszhattatok be az isten szerelmére, mi a jó élet volt ez? – a kérdése hidegen csattant a kiürült parkoló néma éjszakájában. Tekintetét az enyémbe fúrta, amitől csak még jobban megrémültem, lévén tőlem várja a választ. Rob leemelt a hátáról, és eltakarva engem tett egy lépést előre.
-                Nem az Ő hibája….
-                Milyen aranyos, ahogy véded, de felesleges. Hiszen ki vagyok én hozzátok képest, hogy elítéljelek titeket?
-                Ne csináld már ezt! – szóltam közbe, és – figyelmen kívül hagyva nem tetszését – kiléptem Rob háta mögül. – Különben is, igazad van! Nem ítélhetsz el minket! Ez a mi életünk, semmi közöd hozzá! – taktikát váltottam, hátha így eltüntethetem magamból a szúró tüskéket, melyekkel a felháborodása és idegenkedése szúrt belém. Vonallá préseltem a számat, és próbáltam a szememet is megkeményíteni, nehogy hideg pillantása könnyeket csikarjon ki belőlem.
-                Tényleg, semmi közöm hozzá. De hadd kérdezzem meg, ez az első alkalom? vagy már régóta folytatjátok ezt a – cinikus hangja egy pillanatra elnémult – viszonyt?...
Hideg futott végig a testemen, és legszívesebben elfutottam volna. Rob megszorította a kezemet, éreztem, ahogy egy pillanatra ő is megremeg, a metsző gúnnyal kimondott szó hallatán.
Egyikünk sem szólalt meg, ezért a választ is megadta saját kérdésére.
-                Úgy, szóval régóta tart?... nevetséges… - felnevetett, de hangjában semmi vidámság nem volt.  – és ha megtudhatom ki volt még benne ebben a színjátékban? Mindenki tudott róla, csak én nem?  Kit sikerült még megvezetni?  - hangja érdeklődő volt, de nagyon jól tudtam hogy ez csak álca, amivel a dühét, megnemértését, és talán, viszolyát palástolta - Nem gondoljátok, hogy egy kissé álszent dolog tettetni a testvérpárt, mikor ti tulajdonképpen már…Kristen kérlek világosíts fel… - rám nézett, szemei most már üresek voltak – te most akkor Rob szeretője vagy? – kajánul elmosolyodott, és éreztem, ahogy testvérem szorítása erősödik a kezem körül.
-                Ne csináld Rob! – hirtelen már nem ő fogott engem, hanem én Őt, mielőtt még valami olyat tenne amit 1000%, hogy megbán.
-                De, csináld csak Rob! Hát nem véded meg a kis barátnődet? –kérdezte csúfondárosan.
-                Most már elég legyen Xavier! – sikoltottam kétségbeesetten, de Robot már nem tudtam megállítani. Előre lendült, amitől én hátra tántorodtam, egy autó mentett meg a seggre eséstől. Sajnos, így nagyon jól láttam, ahogy testvérem, egy jól irányzott bal horoggal ajándékozza meg unokatestvérét.

Xavi nekiesett az egyik közelben parkoló kocsinak, Rob meg ment volna utána tovább ütni, de hál istennek Kellan közbe lépett.
-                Haver, állj le! – fogta le erősen, mielőtt még újra nekimehetett volna a másik idiótának. Aggódtam, nehogy szétverjék egymást, de úgy tűnt Robot biztos kezek tartják, míg Xavier csak az állát simogatta fájdalmas kifejezéssel arcán. Agyam egy apró szegmense, már most a következményeken gondolkozott. Hogy a picsába lehettem ilyen felelőtlen? Hogy engedhettem meg magamnak egy ekkora szarvas hibát? Ez nem is szarvas ez már elefánt. Csak azért mert nem bírtam a véremmel, hamarosan, mindenki megtudja mit tettünk Robbal. Ami ugyan nem „nagy ügy” – legalábbis – a számunkra, de az emberek beszélnek, és ha anyáék is megtudják…. te jó isten. Te jó isten! Anyáék… már most elszorult a torkom a jelenetre, amikor a szüleink ezt megtudják. Rob indulhat a nyugati partra, én meg a keletire.  A picsába Kristen! Miért nem tudtál nyugton maradni?!

DE! Talán Xaviban maradt még annyi jó érzés, - még a veszekedésünk után is – hogy nem márt be minket mindenki előtt. Ijedten néztem körbe, ki volt még szem és fül tanúja, a mi kis összejövetelünknek. Lilt láttam meg először, aki a parkoló szélénél állt, és zavarodottan szemlélte a történéseket. Az aszfalt másik végénél Sandyt pillantottam meg, ö már korántsem volt annyira zavarodott. A tekintete inkább volt bocsánatkérő és szégyenkező. Most vagy soha!
-                Xavi… ha még mindig az a Xavier vagy, akit annyira imádok, a barátom, az unokatestvérem, a támaszom, akkor kérlek téged, ne leplez le minket. – hangom könyörgő volt. Nem is könyörgő, esdeklő.
-                Ne izgulj, nem foglak beköpni titeket. Egyelőre! – vágta hozzám a szavakat érzéketlenül, aztán elindult Sandy felé. Barátnőm már felénk tartott, de Xavi megállította és megával húzta, vissza a stadion felé. Mi hárman ott maradtunk. Az értetlen Kellan, a feldühödött Rob, és én miss. szánalmas hülye ribanc.  Most kezdett el tudatosulni bennem mi is zajlott le, az előbb a szemeim előtt. A testvérem és az unokatestvérem az én balgaságom miatt verték egymás, illetve – csak - Rob Xavit. Amiről azt hittem soha nem fordulhat elő, most megtörtént. Robnak mindig is – érthető okokból – a családja volt a mindene, sosem tett semmit, amivel akár egy picit is veszélyeztette volna ezt a fajta egységet. Erre most! És mindezt miattam... a francnak vagy ilyen marha Kristen!

Hirtelen az összes szitkozódás - amit csak ismertem- sem lett volna elég, hogy csillapítsa haragomat, amit önmagammal szemben éreztem. Önző idióta picsa! Mindig csak Te!Te!Te!.. örülhetsz, most legalább tényleg Te vagy a központban, Te vagy az, aki majd szétzúzza a családot.
Könnyeim alattomban törtek utat maguknak, dühöm és szomorúságom egyértelmű jeleként. Valahogy előhalásztam egy szál cigit, és még arra is volt energiám, hogy meggyújtsam. Lerogytam a hűs betonra, és próbáltam úgy tenni, mintha ez az egész meg sem történt volna. Vajon milyen lenne az életem, ha Rob aznap nem ébreszt fel bennem valamit? ...Valószínűleg ugyanolyan üres és egyszerű, mint azelőtt. De legalább gondtalan lenne… magányában tökéletes.  Egy hideg kar csúszott a vállamra, ezzel felébresztve ködbe borult agyamat.
-                Jól vagy? – kérdezte egy hang a fülem mögött.
-                Fogjuk rá – hazudtam könnyedén, visszanyelve könnyeim egy részét. Bárcsak ne érdekelne annyira a környezetem! Ha leszarnám mit gondolnak a barátaim, és a családom, semmi gond nem lenne. Xavi nyugodtan szétkürtölhetné az egész városban, nem érdekelne. Úristen, mivan, ha tényleg megcsinálja? Azt mondta „egyelőre”, de, azt hogy ez mennyi időt jelent, nem tudtam. A gyomrom görcsberándult, mintha hánynom kellene, ami azt illeti kellett is. Saját magamtól. Minek mentem bele egyáltalán ebbe az egészbe?


Leráztam magamról Rob kezeit, majd feltápászkodtam. Kellan és – a most már mellette álló – Lil értetlenül bámultak rám, míg Rob tekintete aggodalommal volt teli.
-                Sétálok egyet. – jelentettem ki, elindulva arra, amerre a sétányt sejtettem.
-                Mi elmegyünk a bárba, a többiekhez, majd gyertek. – mondta Kellan halkan, és amennyire én hallottam épp azon volt – figyelmen kívül hagyva, Lil méltatlankodását (a „ Mi a fene folyik itt? Miért nem mondod el Kel?” kérdések csak úgy záporoztak belőle) – hogy ők is elinduljanak.
Ismét csak egy fájó gondolat ütött szöget a fejembe: Még Lilnek sem mondtam el, holott ő volt az, akivel aztán tényleg mindent megbeszélhettem, mert minden marhaságomat tudta tolerálni, még ha néha kicsit nyersen is.
De, neki sem mondtam semmit. Annyira igyekeztem titokban tartani az egészet, hogy nem is foglalkoztam vele, milyen fájdalmas is lesz, ha valaki így reagál majd, mint Xavi. Hisz nem várhattam mindenkitől megértést, viszont ez a „fogadtatás” letaglózott. Ezek után, két választásunk van: vagy még jobban védjük magunkat, vagy befejezzük. A második lehetőség elképzelésére megtört bennem valami…
-                Veled megyek! – nem is vettem észre Robot, csak mikor már mellettem állt.
-                De én nem akarok! – dünnyögtem idegesen, gyorsítva lépteimen. Most egyedül akartam marcangolni magam. Döntéseket kellett hoznom, átgondolni a dolgokat.  
-                Nem kérdeztem, hogy akarod-e! – morogta, és megrántva a kezemet egy a közelben lévő park felé kezdett húzni. – Nem fogom hagyni, hogy egyedül császkálj és idegbajoskodj! Ez a kettőnk ügye, együtt kell megoldanunk! – belenéztem a szürkéskék szemekbe, mire ismét megjelent előttem a két lehetőség. Az egyik még több hazugsággal, a másik kibaszott nagy fájdalommal járna.
-                Rob, ez így nem mehet tovább. – jelentettem ki remegő hangon mikor már percek óta vonszolt maga után. Ez a mondat megállásra késztette. Lassan szembefordult velem, de a kezemet nem engedte el.
-                Mire gondolsz? – kérdezte halkan, de szerintem, már sejtette.
-                Kettőnkre. – hosszú másodpercek teltek el, míg ez a szó leülepedett köztünk.
-                Mit akarsz csinálni? - hangja rekedt volt, és elkeseredett. A szívem belesajdult, ha az arcára néztem.
-                Nem akarok többet hazudni… és titkolózni a barátaink előtt.
-                Tudod, hogy erről mi a véleményem. – nagyon is jól tudtam. Ő mindig csak engem akart védeni, az emberektől. Erre volt jó ez az egész, hogy megóvjon a „társadalom megvetésétől” , ahogy Ő mondaná.
-                De nem vagyunk édes testvérek! – körülnéztem, a park közepén voltunk. Körülöttünk padok, bokrok és egy szökőkút. Az esti óráknak köszönhetően, csak egy két ember mászkált, ők is messze tőlünk. Egyébként sem érdekelt volna már. Ezt a részét, már sikerült tisztáznom magamban. Inkább vállalom a megbélyegzett hetekkel, talán hónapokkal teli életet vele, mint hogy tovább bujkáljunk. A döntést olyan könnyedén és gyorsan hoztam, mintha csak egy pislogás lenne. Számomra egyértelmű, hogy megtenném, vállalnám ezt az „áldozatot” magunkért. – Gyakorlatilag semmi rosszat nem teszünk! – ezt a mondatot teljes bizonyossággal mondtam ki.
-                Tényleg? Szerinted ezt anya és apa is így gondolja? Vagy a suli többi diákja? A szomszédok? A boltosok? Akik majd mind a szájukra vesznek, és elérik, hogy kikészülj tőlük. – Rob szemei megvillantak a dühtől, az én kezeim reszkettek, ahogy közéjük fogtam feszült arcát.
-                Erős vagyok, megbirkózom velük. Ha neked megy nekem is! – suttogtam a szemébe nézve. Hinni akartam benne, hogy sikerül, és tényleg végig tudom csinálni. Képtelen voltam elfogadni a másik lehetőséget.
-                Oh hát persze! – morgott Rob dacosan, elfordítva a fejét.
-                Rob! Rob figyelj rám! – szóltam rá, én is egyre idegesebben. Nem hiszem, el milyen makacs tud lenni! Miért nem hiszi el, hogy képes vagyok rá?  - Én mindennél jobban, szeretnék veled lenni. – végre újra felém fordult. - …de nem így… -  sóhajtottam elkeseredetten.
-                Kristen.  Ne csináld ezt. – hangja megremegett, majd elhalt. Éreztem, ahogy a szemeim könnybe lábadnak, és ez ellen semmit nem tehettem.
-                Kérlek, gondold meg! Te már nem a testvérem vagy… sose tudnék többet úgy rád nézni – amint ezt kimondtam, rájöttem mennyire igaz. Akárhogy is alakulnak a dolgok, már semmi sem lesz olyan, mint régen. – Te a barátom vagy, és igenis… szeretnék… – elcsuklott a hangom. Kellet pár pillanat, míg folytatni tudtam, az alatt, az idő alatt próbáltam nem a kettes lehetőségre gondolni. A tudatalattim ugyanis, egyre rosszabb verziókat gyártott a végkifejletről, ha nem sikerül Őt meggyőznöm. – szeretnék kézen fogva sétálni a main streeten… szeretnék a suliban, az öledben ülve ebédelni… szeretnélek karácsonykor a fagyöngy alatt megcsókolni… szeretnék a meccseid után odamenni hozzád és barátnőként gratulálni, vagy vigasztalni… szeretném, ha igazán a barátom lennél. Gyűlölöm ezt az egész titkolózás! – lassan már érthetetlenül krákogtam a könnyektől, de azért csak mondtam és mondtam, mindenképpen meg kell győznöm! Csak ezzel a lehetőséggel vagyok hajlandó tovább élni!
-                Kris…
-                Gyűlölöm, hogy azt kell néznem, ahogy a csajok körülötted sündörögnek, és azt várják vajon melyiküket választod, most hogy – sírtam és keservesen nevettem, ahogy a következő szót kimondtam – szingli… lettél. Gyűlölöm, hogy nem mehetek oda hozzád és bújhatok a mellkasodba, amikor csak akarok… hogy nem mutathatom meg… Igenis hozzám tartozol!  Velem vagy, és csak én érdekkelek! Hogy hazudnom kell a barátainknak, és eltitkolnom milyen boldog vagyok veled…
Kérlek, értsd ezt meg!  - az utolsó mondatom szinte már csak egy néma lehelet volt, aztán karjaimat köré fonva fúrtam az arcomat pólójába, ezzel teljesen eláztattam a puha anyagot. Testemet a zokogás rázta, ha akartam se tudtam volna tovább győzködni… de nem is akartam. Muszáj hinnie bennünk! Ha azt érzi, amit én, meg kell értenie!

Kezei egy ideig a hátamat simogatták, amitől talán egy hajszálnyival nyugodtabban vártam válaszát. Nem voltam hajlandó odafigyelni az agyamban lévő hangra, amire egyre csak azt skandálta: „Ennyi volt. Végeztetek. Fogadd el!” 
-                Kristen. – szólalt meg halkan, a hangja üres volt, és élettelen. – Eddig, nem akartam belátni, mekkora fájdalommal jár ez az egész neked. Nem foglalkoztam vele, mert amikor velem voltál, úgy tűnt boldog vagy…
-                Boldog is vagyok! – helyeseltem még szorosabban ölelve Őt.
-                De neked is meg kell értened engem. 
-                Nem értelek Rob! Nem tudlak megérteni. – elhajoltam tőle, hogy lássam az arcát, bár ez meddő próbálkozás volt a könnyek miatt. – Miért nem próbáljuk meg elfogadtatni velük? Csak időre lenne szükségük és megértenék… Azt az időt pedig simán átvészeljük, mit számít néhány pletyka és gyűlölködő tekintet?
-                Te is tudod, hogy nem csak ennyi lenne…
A végkifejlett egyre közelebb ért hozzánk, de én még mindig makacsul ellenálltam neki, pedig ezt a csatát már elbuktam. Utolsó mentsváramhoz fordultam, hátha ez az egész helyzet más miatt van, egy olyan dolog miatt, ami igaz, hogy fájdalmasan marna belém, de el tudnám fogadni.
-                Nem arról van szó, hogy… szégyellsz engem? – homályos látásommal a földet fixíroztam, de így is éreztem, ahogy Rob teste megfeszül kezeim között.
-                Ilyet soha többé ne merészelj mondani! – rivallt rám mérgesen - Én lennék a legboldogabb, ha mindenki láthatná, hogy egy ilyen csodálatosan gyönyörű, páratlanul érdekes, és különleges lány a barátnőm. – egyértelmű volt, szavai őszintesége, kár hogy nem ez volt a végszava. -  Egy másik városban, nem ott ahol a felszínes emberek megvetnek minket. Nem vagyunk vér szerinti testvérek, de az ő szemükben attól még testvérek maradunk, és az ember nem fekszik le a húgával. Sajnálom.

Néma csendbe burkolózva emésztettem a dolgokat, de meglepően hamar felfogtam. Akkor ezzel befejeztük.
-                Szóval ez a válaszod?  - némán bólintott, tekintete könyörgő volt, de bennem már csak a düh és szomorúság maradt. Minden csepp megértés kiveszett belőlem. – Gyáva vagy! – sziszegtem felé megtörten, ellöktem magam tőle. –  És én ezt nem csinálom tovább! – összefacsarodott szívvel nyögtem ki a szavakat.
-                Mit akarsz ezzel mondani? – Rob pillantása hirtelen ijedté vált, kezeivel megragadott és visszahúzott.
-                Azt hogy ennyi volt… végeztünk.  
-                Kristen kérlek… ne akarj szakítani…
-                Szeretlek Rob. – kimondtam, amit azelőtt így még soha. A szívem vadul dübörgött a mellkasomban, a fejem szédült, de tudtam, hogy meg kell tennem. Talán majd egyszer belátja, hogy rosszul döntött. Talán egyszer, bevallja magának, fontosabb a kapcsolatunk, mint a körülöttünk élők. Talán. Bár én már nem reménykedtem. – … De nem fogok többé hazudni.
-                Ne csináld ezt! – Rob homlokát az enyémhez nyomta, ziháló lélegzetét az arcomon éreztem. Finom ujjai a hajamba túrtak, és fejemet magához húzta, hogy ajkai az enyémekre tapadhassanak. Visszacsókoltam, úgy, mint aki sohasem akar többé felébredni ebből a pillanatból. Nyelve gyengéden simogatta az enyémet, miközben karjaival képtelenül közel vont testéhez. Éreztem szívét dübörögni a mellkasában. Belém mart a felismerés: megéri mindezt eldobni?

Rob, épphogy egy hajszálnyit elhúzódott, mindketten mohón nyeltük az éltető oxigént.
-                Ne tedd ezt velem! Ne adj nekem ultimátumot, kérlek! Veled akarok lenni! Tudod mennyire! Tudod, hogy mennyire… de képtelen vagyok. Kristen… – arca elgyötört grimaszba torzult, nem akartam ezt látni, ezért végleg eltoltam magam tőle, és hátráltam egy lépést.
-                Sajnálom.  – mondtam utoljára, aztán elfordultam, és elindultam. Nem tudtam hova megyek, nem volt egy barátom sem, akinek elmondhattam, vagy akire most támaszkodhattam volna.
Egyedül voltam.
Újra.
Üresen.                                            
If you don't believe me

Just look into my eyes

'cause the heart never lies...

28 megjegyzés:

  1. Szia

    Huh azt a hétszázát még mindig a hatása alatt vagyok nehéz így valami értelmeset összehozni a fejezetről, de megpróbálom. Nem gondoltam volna, hogy pont Xavi látja meg őket... hát ahogy az várható volt elég bunkó volt szegény Krisékkel, megérdemelte Rob maflását! Az is meglepett, hogy pont Rob az kettejük közül, aki nem akarja nyilvánosan is felvállalni a kapcsolatukat. Abban is igaza van Robnak, hogy az emberek rosszindulatúak és kiközösítenék őket meg valószínű a szüleik sem örülnének nekik, de ha átvészelték volna a nehéz időket ahogy Kris is mondta utána bűntudat nélkül együtt lehettek volna, most meg ki tudja mi lesz (rajtad kívül:)).... Mindenesetre jól összekuszáltad a szálakat irtó kíváncsi vagyok mi lesz velük ezután. Marha jó rész lett annak ellenére, hogy nem volt épp vidám.

    Petra

    VálaszTörlés
  2. Neeeeeeeeeem , neeeeeeeeem!!

    A picsába! Nem akaroooom!! Ez nem lehet, hogy vége legyen!!
    Ezt nem teheted Bri!! Most itt bőgök, mint egy szaros kölök!!
    A francba, miért olyan makacs Rob!! A rákba Xavival, meg mindenki mással! Ők nem élhetnek egymás nélkül, szükségük van egymásra!!
    Most mi lesz? Baszki Bri!! Most meg sírattál!!! Kész vagyok! HHHMMM!! Nem találok szavakat most az egyszer... faszom...
    Maradjanak együtt, hisz kellenek egymásnak, és úgy minden egyszerűbben megy!! Őrült Rob! Most akkor mi a faszt akar mégis?? Imádja Kriszt, nem akar szakítani, de felvállalni sem??!! Leverem a fejét! Hülye fasz!!
    Kérlek, kérlek ..maradjanak együtt bármi áron!! Inkább legyen kurva nehéz nekik kibírni, de maradjanak együtt!! Kellenek egymásnak, mint vasnak a mágnes, nem lehet szétszakítani őket!!
    Rob meg jön anyával, meg apával?! Mikor beállt Krisszel a kurva zuhany alá, akkor nem gondolt erre??!! Ezek már tények, a szülők is kénytelenek lennének elfogadni a helyzetet...
    Száműzik őket? Na és? Elmennek, de együtt lehetnek. Ez nagyon ronda befejezés lenne..
    De ha ott lesznek minden nap együtt, anélkül, hogy szerethetnék egymást, én is bele őrülök, és nem is szeretném ezt a fajta együtt élést..
    DE!! Úgy is rajtad múlik.. és én bízok benned, nem vagy szívtelen ehhez a csodás párhoz, hisz imádjuk őket.. :))
    Inkább béküljenek ki, és szexeljenek egy bődületesen óriásit!! :)) Az mindenkinek jó lenne!! :)) okééés?? :)) / pilla... :) /

    Csajok! Kérlek titeket is, hogy aki legalább fele olyan bőbeszédű ,mint én, legalább ti írjátok le a gondolataitokat.. Úgy érzem , ettől függ a folytatás.. :))))))))
    Ugye nagyon szeretnénk még olvasni tovább erről a klassz szerelemről??

    Részemről egyenlőre ennyi... remélem hamar írsz folytatást, mert pont megőrülök, ha ez így sokáig függőben marad!!

    VálaszTörlés
  3. ok nekem ez most egy kicsit betett. szóval....
    mi van? remélem nem gondoltad komolyan. basszus még a végén sikerül megbőgetned.
    nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit fogsz ebből kihozni. remélem hamar jön a folytatás, mert meg fogok őrülni.
    amúgy szuper lett. egyszerűen imádtam.
    várom a folytatást.
    puszi

    VálaszTörlés
  4. szia!
    minden tekintetben osztom Dytta hozzá szólását.

    VálaszTörlés
  5. annyira éreztem, hogy nem fog minden szépen és rendben menni....de MOST KOMOLYAN MIÉRT NEM!!!!!!
    Á és most tényleg Rob kezd viszakozni, persze tudom, hogy valahol igaza van, hiszen kikészítenék őket, amíg el nem mehetnek egy másik városba. De most komolyan, eddig Krisnek is tetszett így, nem lett volna jó még egy picit titkolni, persze biztos idegőrlő, meghogy nem vállalhatja fel, meg minden amit leírtál, deeeee...továbbra is bízom benne, hogy ők már elég rendesen belehabarodtak egymásba ahhoz, hogy hamar hozz nekünk a "megbocsátós újrakezdős" fejezetet. Légyszi,légyszi, légyszi....... bár olyan folytatást is elbírnék képzelni, hogy szenvednek, ugrasz az időben, Rob elmegy más városba......Kris meg utána megy, megbocsátás, újrakezdés....látod, mindig ott kötök ki. De most komolyan hozd őket össze újra... ja és iszonyatra siess a kövivel......ja még valami...részletet nem kérünk, eléggé felb...a az agyam, jöjjön a teljes feji, de az hamar.
    arwen

    VálaszTörlés
  6. bár most újra olvasva azt is elbírom képzelni, hogy Rob után rohan, ....persze megbocsátás kibékülés...khmmm.....aztán visszamennek, és kiderül, hogy minden barátjuk tudott mindent (jó Lil nem de lehet ő is sejtette vagy tudta...) és minden oks lesz, a szülők előtt kell csak titkolni, aztán meg elmennek együtt más sulira.....na ezt is csípném...
    arwen.

    VálaszTörlés
  7. Hogy tehetted ezt???????Ezt nem lehet!!!!!! :(
    Taccsra vágtál ezzel a fejivel azt megmondom!!
    Hülye köcsög Xavi,hülye Rob,hülye Kris... :)
    Minek bunkózik ez a Xavi gyerek,nemhogy végre jó fej lenne,mint állítólag régen és segítene ahelyett,hogy csak hátráltat!!
    Robci drágát meg teljesen megértem,hogy meg akarja óvni Krist az emberek aljasságától,de a picsába...ezzel meg mindent elszúr itt magának(nekünk).Oké hogy féltésből,vagy Isten tudja miből titkolózni akar,de hogy még csak el sem játszik a gondolattal,vagy próbál valamiféle kompromisszumot kötni Krissel,vagy "időhúzás" gyanánt belemegy csak időt kér még tőle mialatt színt vallanának,mialatt hátha le tudná beszélni Krist arról hogy felvállalják a kapcsolatukat,vagy meggyőzné hogy ne tegyék,vagy mit tudom én....ÁÁÁÁÁÁhh.....Kristen meg mégis mi a fenét gondol???Az oké hogy annyira szereti,hogy vállalna érte mindent:megvetést,"számüzetést",megaláztatást,gyötrelmet,fájdalmat,meg miegymást....de annyira hülye NEM lehet,hogy bevállalja azt hogy elveszíti Robot!!!!!Olyan NINCS!!!!Nekik együtt KELL lenniük!!!!!!
    Kristent sem zavarta mikor belement ebbe a kapcsolatba,hogy titkolniuk kell pedig akár már akkor is lázadhatott volna ellene.Nem tette,úgy hogy most ne dumáljon ekkora hülyeségeket itt nekem!!Az mennyivel lesz jobb,hogy megpusztulnak mind a ketten egymás hiányától,mint az hogy együtt lennének szerelemben,boldogságban?!Fel nem foghatom!!Nem hiszem el,hogy ezt tetted.....
    Béküljenek ki,kérlek-kérlek-kérlek-kérlek!!!!!!!!!!Ők csak együtt lehetnek,és nem megjátszott testvéri viszonyban.Teljesen sokkot kaptam,úgy hogy be is fejezem.....Nem mondom hogy siess a kövivel,csak akkor ha lesz benne békülés,sok sex és ROBSTEN!!!! ;D
    Ui:de nem bánom ha mégis hamar jön a kövi mindentől függetlenül!Bár nem az én szájízem szerint alakulnak jelen pillanatban a dolgok,de nagyon jól megírtad,ezt a részt is és like-olom a zenét is!Pusz

    VálaszTörlés
  8. Jaj nagyon vártam már ezt a fejit és nagyon-nagyon jó lett! Attól függetlenük, hogy szomorú rész lett! De hát nem lehet mindíg happy! Fantasztikusan megírtad komolyan szinte éreztem a fájdalmukat bár megérteni nem tudom őket. Főleg Robot nem! Szerintem semmi sem fontosabb mint a szerelem, nem számít semmi és legfőképp senki véleménye ha szeretsz valakit! Na ez egy kicsit csöpögős lett de attól még így van!:)
    Amúgy én majdnem 100%-ig biztos voltam benne hogy Xavier látta meg őket és hogy így fog reagálni! Azért azt a bal horgot megérdemelte!:)
    Hú nem tudom mit írhatnék még, annyira a hatása alatt vagyok ennek a fejinek! Kurva jól megírtad nem tudom ennél jobban megfogalmazni!
    Ja és a zene is nagyon jó! Nem ismerem őket de nagyon tetszik!
    Remélem azért nem húzod sokáig ezt a szakítás dolgot! Nem tudom kik birják majd jobban Kris és Rob vagy pedig mi!:) Remélem ők nem birják olyan sokáig és hamar kibékülnek! UGYE?:)
    Nagyon várom a folytatást kiváncsi vagyok hogy alakulnak a dolgok!

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Először csak ennyit szeretnék mondani: UUUUUUUH!ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!NEEEEEEEEEE!:D Nagyon jó lett a feji. És sztem már itt volt az ideje h Kris úgymond ultimátumot adjon Robnak. Értem én h Rob csak az ő érdekeit nézi, de azért ennél a folyamatos titkolózásnál és hazudozásnál többet érdemelnének mindketten. És Kris végre lépett. Most biztos sokat fognak szenvedni, de a végén úgyis egymás fognak kikötni, mert a vak is láthatja h összetartoznak...Xavi reakcióján nem non lepődtem meg, és sztem azért a többi barátjuk is hasonlóan reagálna, max nem ilyen stílusban, de tuti h mindenki ledöbbenne. Azért rem h xavi megbékél egy idő után és Kris meg Rob kibékülnek és végre kitálalnak mindenkinek. 100 h előbb utóbb megértenék őket...Nah ennyit tudtam írni. :D Jah és a zene is király volt, bár nem kimondottan az én stílusom, de nagyon ment a fejihez! Egyszóval tökéletes volt! Várom a folytatást!:D Csak így tovább! :)
    puszi!
    Leila

    VálaszTörlés
  10. Nemááááááááááááár:( Ilyen nincs:( Nem lehet hogy most komolyan szakítottak? Rob miért ilyen balfék? Hisz ő a nagymenő Robci akiért minden csaj odavan, de ő csak Kristent szereti. Bri miért csinálod ezt velem? Hmmm??? Most jönnek majd a szomorú sírós részek én már ezen is bőgtem :S De ettől eltekintve imádtam az egészet, olyan jó volt az összkép, igaz hogy rossz hogy össze vesztek:S de remélem hogy majd minden jóra fordul:D
    Nagyon tetszett ez a rész
    Katta

    VálaszTörlés
  11. Szia:)

    Kiakadtam, sokkot kaptam, fel kellett locsolnom magamat vízzel olyan szinten megleptél engem!!!
    A részletből leszűrtem, hogy ez a rész nem sok jóval fog fecsegtetni, de ilyesfajta végkifejletre a legvadabb álmaimban se gondoltam volna:S Ez brutálisan szívszorító és szomorú volt Bri:(
    Mikor Rob megverte Xaviert, és Kris fejében felsorakoztak az érvek, hol a folytatás, hol a vége mellett, bepánikoltam. Aztán nagyon megörültem, hogy Kris végül is a folytatás mellett döntött, fittyet hányva így az összes sznob emberre:)(teszem azt hozzá jól teszi, mert senkinek semmi köze az életéhez, úgy éli ahogy ő akarja) Nem tudom, én kezdettől fogva azt hittem, hogy ő lesz az, aki nem fogja merni felvállalni a kapcsolatot, erre totál az ellenkezője történik. Rob, meg kell, hogy mondjam az őszintét engem nagyon meglepett, és legszívesebben behúztam volna neki egyet:P Megértem, hogy félti Kristent az atrocitásoktól, de bakker ne legyen már hülye!!! Ő csak együtt lehetnek boldogok....az emberek néhány napig a szájukra veszik őket, aztán az újdonság varázs eltűnik és kész!! persze tudom, hogy a szülőknek beadagolni mindezt nem lehet egyszerű, de itt most a boldogság a tét!!! A barátaiknak pedig már csak abból a szempontból se kell félni elmondani, mert ha ők valóban igaz barátok akkor hamar túllépnek ezen az ügyön, ha pedig csak látszat barátság akkor azért nem is kár!!! Xavier egy faszkalap(pedig, hogy szeretem a kis buci fejét)!!!!! UTÁLOM!!!!!
    Kellően sokkoltad most a jó népet anyám!!!! Bízom benne, hogy találsz megoldást erre a cirkuszra, mert nem akarom, hogy Kris és Rob is egy élőhulla legyen az elkövetkezendőkben.
    A kavarás nagyasszonya vagy, egy ilyen fordulatos történettel se találkoztam még(na jó Lady is tud idegölő dolgokat belevinni a sztorijaiba pl.GarstentxD)Remélem te nem tervezel semmi ilyesmit!!!!!! :D

    Nagyon felelcsigázottan várom a következő részt, mert ez valami elképesztő, nem elég, hogy "testvérek" most még szarban is vannak:S

    IMÁDOM/IMÁDLAK(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)

    Lilluci

    u.i: bocsi, hogy eddig nem írtam csak egy lusta érettségiző kis emberke vagyok, de mindig olvastalak:P (L)
    Majd' elfelejtettem, én rohadtul szeretem ha vki belecsempész zenét a történetbe, az megadja a kellő hangulatot.....ez szomorú volt,és nagyon is passzolt ;)

    VálaszTörlés
  12. Jaj remélem nem birják ki sokáig egymás nélkül és kibékülnek.Olyan szar ,hogy összevesztek.De hát kell egy kis konfliktus.Várom a kövit :d

    VálaszTörlés
  13. Jajj.. istenkém.. :/ hát erre nem számítottam! A zene az nagyon jó volt a fejihez.. a végére már majdnem sírtam én is.. De hát.. na! (: Nagyon jó volt! Tetszett! Várom a folytatást! (:

    VálaszTörlés
  14. Szia ! Pont erre számítottam, egyszer lebuknak. Nagy szerencséjükre nem egy pletykás szomszéd, tanár, vagy ami még rosszabb a szüleik elött. Nagyon sajnálom, de megértem Krist. Olyan megható volt mikor Kris kérlelte Robot h vállalják fel a kapcsolatukat.Természetes h egy fiatal csajszi együtt szeretne lenni a szerelmével és nem akar titkolozva élni. Ugyanakkor Robot is baromira megértem Félti magukat az emberek kiközösitésétől. Szóval nagyon várom h mi lesz kis kedvenceim sorsa. Azért Kris helyében nem ez a megoldás hmagamba fordulok és kizárom Robot az életemből.Együtt kellene megoldaniuk ezt a problémát.Xavit eddig sem bírtam ezekután egyenesen megvetem . Miért utálja ennyire őket h zsarolással fenyeget????

    VálaszTörlés
  15. Szia! Megint én. Most szerintem nagyon fontos lenne egy Rob szenszög ,érdekelne ő h érez , mit gondol erről a lebukásról, és Kris véleményéről h vége a kapcsolatnak!!

    VálaszTörlés
  16. mi?????????????????????????????????????????????????????????????????? ez meg mi volt??? hogyan?
    na... :'( nemááá' :((((
    am pont erre számítottam, hogy ez lesz... de ugye lesz jobb is??? :)
    am nagyon jó lett :)
    imádtam :)
    várom a kövit :)
    pux

    VálaszTörlés
  17. A fenébe!Pont ettől tartottam - és én hülye még le is írtam - hogy Xavi látja meg őket.És persze van olyan gátlástalan,hogy meg is zsarolja őket,ha titokban akarnák tartani a szerelmüket. Meglepődtem,hogy az első konfliktus ilyen hirtelen hozott,dühös döntést hoz ki krisből. Ebben a kapcsolatban Rob a tapasztaltabb,érettebb.Bárkitől megvédené Krist,de épp azért mert annyira ismeri,tudja,Kris érzékeny,szerelmes lelkét tönkretenné az a megvetés,amit kaphatna a környezetüktől.És ettől nem tudná megóvni!Rob szerintem érzi,szétszakítanák őket./Azok az emberek,akik között felnőttek:ismerősök,szomszédok,tanárok elítélnék őket!/Na jó!Most ugyanott vagyunk,mert Kris érzékenységében,vagy első dühében ,vagy csak hogy Robot rávegye a kapcsolatuk bevallására,véget vetett az egésznek.Rob szívét-lelkét teszi tönkre,de kris se bírja ki Rob nélkül,pláne egy fedél alatt!Érdekes lenne tudni,vajon a szülök,hogyan reagálnának rájuk.Fontosabb számukra a gyerekeik boldogsága,és az első döbbenet után rájönnének,mennyire szeretik egymást,és esetleg elfogadják?Vagy inkább a társadalmi előítéletek,és a környezet véleménye számít?Mindenesetre ,ha hazajönnek: nehéz lesz titkolózni,bár felvállalni sem egyszerű!Kérdés,milyenek a szülők?
    Abban viszont van igazság,ha kibírták volna ezt a titkos viszonyt-és inkább a romantikáját és a szépségét élvezték volna-később egyetemistaként más városban idegen környezetben már nem kell titkolózni,s félig felnőttként már a szülők is könnyebben elfogadják.
    A barátaik miatt meg nem aggódnék!Sokkal közelebb állnak egymáshoz,semmint hogy az első döbbenet után meg ne értenék őket.Ők lehetnek ebben a kapcsolatban a legfőbb támaszaik!
    Krisnek leginkább akkor volt igaza,amikor magát ostorozta,miért is kellett ilyen önző módon kimutatnia az érzéseit!Vhol persze megértem,mert az első mindent elsöprő szerelmét,az érzelmeit képtelen eltitkolni!De így megfossza magukat a kettőjük tökéletes kis boldogságától.Nem egyszerű a helyzetük,de anyira szeretik egymást,hogy lehetetlenek ők egymás nélkül./Persze játszhatja Kris a durcást,megjelenhet Rob egy másik lánnyal,és Kris rájöhet mekkora hülyeséget csinált.SŐt!Krist is kerülgetheti másik pasi,akit majd Rob leüt vagy titokban kiiktat...Gyanítom,most jönnek csak a bonyik,és beindul az érzelmi hullámvasút...../
    Nagyon kíváncsi vagyok,hogy alakítod kis szerelmeseink sorsát.Mindenesetre örülnék neki,ha a barátaikkal megbeszélnék.Nekik is könnyebb lenne!És ők lelkileg biztos segítenének nekik!
    Bri!Kérlek ne hagyd sokáig-számomra az egy hét már ez a kategória!- ilyen felzaklató feji után függő fejünk folytatás nélkül!

    VálaszTörlés
  18. elgépeltem: megfosztja

    VálaszTörlés
  19. Szia Bri!
    Tudom, hogy hosszú és kifejtős komikra vágysz, de jelenleg nem vagyok olyan állapotban, hogy hosszú komit írjak...Najó,bevallom sohasem írok hosszú komit xD
    Egyszerűen nem tudok megszólalni, még mindig a hatása alatt vagyok, bevallom a felét végigbőgtem xD NE TEDD EZT VELÜNK!!
    Egyébként egy brilliáns fejezet volt, a zenét külön köszönöm, hogy betetted, nagyon ott volt. Remélem hamar megoldódnak a dolgok és Rob is rájön, hogy együtt kell maradniuk. Siess a kövivel, ne kínozz sokáig minket :D
    Puszi! : )

    VálaszTörlés
  20. Szia!
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.! ezt te sem gondolhatod komolyanS::S neeeD:D: nagyon remélem h idövel megoldódbak a dolgok...mondjuk a kövi fejiben!!OMG am nagyon tetszett!!nagyon várom a követkeöt!de ez azééért ...:S :D:D
    ÜDv:Lexi

    VálaszTörlés
  21. BRI!
    Tudtam, hogy nem kéne elolvasnom...
    A mai nap nagyon szar volt...erre észrevettem, hogy van friss, mondom jaj, de jó megyek is olvasni :)
    Szeretem a szenvedést, tényleg, főként azt, amikor Rob szenved...az egyszerűen hihetetlenül jó! Most is nagyon szeretem...*.* de sírok...már rég nem olvastam olyan szenvedést, ahol ennyire elfogott volna a sírás. Egyszerűen olyan meghatóan írtad le, imádtam azokat a szavakat, amiket használtál, mondhatnám azt is, hogy ittam minden szavadat :)
    Ugyan most nagyon aggódom, hogy mi lesz velük, de ahogy ismerlek, lesz még egy-két szenvedős fejezet a tarsolyodban, úgyhogy ennek örülök...de akkor is ott van, hogy MI LESZ ITT?!
    Egyszerűen nem tudom, hogy mi legyen...örüljek a szenvedésnek vagy én is szenvedjek, hogy mi lesz velük. Mi lesz velük? :) - Ne mondd el...úgysem mondanád, de azért kéééééérleeeek, siess a következővel :)
    Fúúúú, nem tudom, hogy mi minden f*szságot hordtam itt össze, remélem azért érted a lényegét :D
    puszillak <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  22. Szia!
    Most olvastam el és nem tudok egy értelmes mondatot se kinyögni. Rob miért nem akarja felvállalni? Igaz az elején biztos sokan megszolnák őket, de egyszer csak vége lenne. Azt az időt meg csak kibírnák valahogy. Én mindkettejük érveit megértem. De akkor se szakítsanak. Kristennek bíztos vannak hatásos módszerei arra, hogy győzze meg Robot :) Ez a verzió valahogy jobban tetszik. XD
    Xavier miért ilyen bunkó??? És mi az hogy egyelőre nem mondja el??? Hogy lehet valaki ilyen köcsög??? Lehet hogy ezzel akarja zsarolni őket??? Mindenesetre ez nagyon durva.
    Remélem Robnak hamar megjön az esze és inkább bevállalja a "csúnya nézéseket" minthogy Krist elveszítse.
    Remélem nem tart sokáig ez a szakítós dolog. (Véglegesre gondolni se merek)
    Nagyon várom a következő részt
    Puszi: Emma

    VálaszTörlés
  23. Szia!
    A jó büdös élet! Ez most per pillanat érzelmileg a földhöz vágott!
    Valahogy sejtettem, hogy valaki megfogja őket látni, de Xavi.... hogy lehet ekkora bunkó,paraszt, állat?!?!?! A történeted olvasva én is mindvégig attól rettegtem, azaz ettől, hogy egyszer valaki meglátja őket, és nem fogja olyan jól elfogadni a dolgokat, mint ahogy most Xavi is tette.. Amikor mind ez bekövetkezett, annyira tehetetlennek éreztem magam, minden áron segíteni akartam volna nekik XD ez így visszagondolva elég betegesen hangzik, de nagyon bele tudom élni magam a történetekbe és a szemem előtt látom peregni az eseményeket. És ez... nagyon de nagyon olyan rész volt mikor legszívesebben visszafogtam volna Robot vagy én magam húztam volna be egyet uncsi-tesónak, vagy csak vigasztaltam volna Krist vagy a végén próbáltam volna őket támogatni, és segíteni, meggyőzni őket, főleg Robot, hogy a szerelmük elég erős ahhoz, hogy együtt át tudják vészelni a nehezebb napokat,mikor az emberek megtudják a kapcsolatukat és elítélik őket....
    Egy kapcsolatban áldozatot kell hozni valamilyen módon, most Rob igazán átgondolhatta volna ezt a lehetőséget amit Kristen ajánlott neki, de Kristen is gondolkozhatott volna Rob érvein is.... és együtt valahogy csak kitalálták volna mi a helyes, szerintem a barátoknak, ha megbíznak bennük, akkor elárulhatták volna, mert az igaz barát mindig melletted áll! És ők is -eleinte lehet, hogy egyesek viszolyogtak volna ettől, de- támogatták volna őket, és segítettek volna nekik..... Úgy gondolom ez még nincs veszve, ha valamilyen csoda folytán úgy döntenek-mert az 10000%, hogy nem bírják ki egymás nélkül, hogy ne érintsék meg a másikat- hogy folytatják akkor osszák meg a bandával ezt....
    Azonban ha az ember felejteni akar akkor a szerelmétől távol akar lenni....lehet, hogy valaki fogja a cókmókját és Good Bye?!?! Ezek után bármi megtörténhet...még Xavi is keresztbe tehet nekik....
    Izgatottan várom a következőt egy csomag zsepivel karöltve, mert ha a kövi is ilyen lesz akkor mindenképpen szükségem lesz pzs-re, mint ahogy ennél a fejinél is XD :)
    Ja, és szerintem a zene, az még jobban felerősítette az érzelmek súlyát..nálam ott szakadt el a cérna..... :)
    IMÁDTAM!
    Remélem a kövi hamar jön! :)
    Puszi

    VálaszTörlés
  24. OMG...
    EZ olyan jó volt de egyben olyan rossz..:)
    egyszerűen.. áhh nem is tok mit mondani..
    nagyon tetszett :):)
    Nagyon várom a kövit
    Puszii

    VálaszTörlés
  25. Szia!
    Én őszintén szólva már rég vártam erre. Mármint nem úgy, hogy szerettem volna, csak gondoltam, hogy nem lesz minden happy...bár ha jobban belegondolok, talán jobb is most ez a fordulat. Szerintem nagyon sok dolgot ki fogsz hozni ebből a helyzetből (gondolok itt a féltékenységekre, a veszekedésekre, az egymás utáni vágyódásra, a ki nem mondott szavak jelentőségére). Nagyon kíváncsi vagyok, hogy hogyan fogják ezt bírni, és főleg, hogy meddig :) Bárhogy is alakul, én imádni fogom, azt tuti :)
    Fantasztikus fejezet lett, és iszonyatosan várom a folytatást :)
    Pusz:Ancsa

    VálaszTörlés
  26. Basszuskulcs!Meg minden!
    Hát elég nehéz magamhoz térni a fejezet után, irni meg főleg, ugyhogy csak annyit, hogy várható volt már a lebukás!
    Azért mégis azt szeretném, ha felvállalnák egymást-egy másik városban és folytatódna a lamur.
    Nem bánom, ha kicsit sanyargatsz bennünket a szakitássa, mert annál édesebb lesz a bákülés, de kérlek nem húzd soká!
    Pussyka Zsunci

    VálaszTörlés
  27. B+..........B+B+B+B+...OMFG...Ez volt a best Lill részem az összes közül! És egyáltalán nem azért mert szakítottak, hiszen remélem, sőt biztos vagyok benne hogy összejönnek majd, de akkor is ez volt a best Lill rész........

    VálaszTörlés
  28. Szia :)

    Őszinte leszek veled. Nem is értem miért szeretnéd, hogy itt bárki kifejtős komit írjon neked, amikor ezután a fejezet után szóhoz sem lehet jutni.
    Na nem baj, azért megpróbálom :)
    Uhh... ez elképesztően érzelmes és szívbemarkoló volt. Xavier egy fasz. Egyenlőre??? milyen dolog ez?? De egy utálatos rohadék tud lenni.
    Megértettem Robertet amiért rávetette magát. Bár ne állította volna le Kellan. :/ :D
    Azt jól megmosolyogtam, amikor Kristen egyedül akart lenni, Rob pedig megmondta neki, hogy nem kérdetem hogy akarod-e xD az nagy volt.
    De azután... uhh megértem Krist, hogy azt a sok csajt látnia amint ott mászkálnak Rob körül...szar dolog, meg ez az egész, hogy boldog lehetne, de mégsem vállalhatja fel. Pedig ha belekezdtek ebbe a dologba, akkor fel kell vállalniuk. Ők akarták így. Testvérként, és barátként sem fognak tudni a másikra tekinteni.
    Abban reménykedem, hogy a szüleik majd megértik őket, és nem lesz gáz ebből a szituból. Hiszen minden olvasó pont attól fél, hogy a szülők mit fognak hozzá szólni, de mi van akkor, ha kellemes csalódás lesz, mert még a végén kiderülne, hogy nem haragudnak érte.
    Szerintem annyit meg kellene csinálniuk, hogy elmondják a barátaiknak.
    Ők eddig tényleg mindenben egymás mellett voltak, nem emiatt fognak szétszakadni.
    Nagyon szomorú volt az egész, úgy ahogy volt. Megértem Krist, hogy azt mondta neki, hogy vége, bár ez így kissé durva volt, hogy kere perec megmondta neki, hogy ha felvállalja akkor együtt maradnak, ha nem, akkor nem. Ez durva volt. Sajnáltam Robertet.
    És Kristent is.
    Arra is kíváncsi vagyok, hogyan fogod megoldani a szakítás utáni időszakot, mert eddig még mindenütt azt olvastam hogy állandóan piába meg cigibe fojtották a bánatukat. Jó lenne valami újat is olvasni.

    Nagyon tehetséges író vagy, gratulálok :
    Köszi a fejezetet(L) puszi May

    VálaszTörlés