2010. június 24., csütörtök

OMFG! + kompromisszum

Először is szeretnék ma annyit közölni hogy reggel 6 óra óta utaztam, durván 500 km-t. ( Igen, itt jön a rész amikor sajnáltok engem xD) Nem rég értem haza, úgyhogy nem igazán éreztem magamban annyi energiet hogy akár a gép közelébe is jöjjek, de aztán a krumplifőzelék megtette a hatását :D A lényeg! Feltudom ajánlani a holnapi napot Frissre, ma már K.O vagyok, de a holnap megoldható. Igen? Nem?... Igen? Remek! Remélem ezzel mindenki elégedett, látom hogy tetszik a story, és szeretném ha jó lenne nektek. :) Tudjátok bennetek van minden bizalmam..

Miss L és Miss A = bocsii =( de ma nem jön össze. De a péntek a mi napunk ;) love you..

VÉGÜL!!! de nem utolsó sorban!!!(ez most egy nagyon fellengzős,nagyon bepörögtem, nagyon kidekorált bejegyzés rész lesz...én szóltam.)

Az évszázad, az évezred, najó szimplán csak az ÉN kedvenc LEGBESTEBB RS képe látott nap világot. Bírlak Tay, de ez most Robsten kép azért mégis :D

Robsten exist (L)

Hát nem..nem..tökéééééééééély?? *____*

Te jó isten de cukkerek...*elalélt teátrális sóhaj * valaki üssön le, mert most nagyon awwww, nem tudom szavakba önteni magamat, ami elég ritkán fordul elő XD
Egyszerűen az van hogy ez a kép nagyon megfogott és nem enged.
*szájbeharapásos kínlódós vigyor*

édesek...szeretem őket...miattuk írom...együtt vannak...ennyi..


8 megjegyzés:

  1. Ez a kép... *majd' elájul* Teljes mértékben egyet értek, ez a kép hummm FANTASZTIKUS!!! :D Nyugi, nem vagy egyedül, ahogy most megláttam engem sem enged... xD
    És már alig várom, hogy holnap legyen :)
    Puszi Adry

    VálaszTörlés
  2. A kép ...huh... imádom.Ennyi!
    Wááááááá holnapot akarok. Igen, igen, igen! Sejtem mi lesz benne, vagyis nagyon remélem, hogy az amire gondolok. Most olvasgattam(na jó, elolvastam előlről az egészet)és rájöttem, hogy mindkét félnél hol hagytad abba. Huuuuu huuuuu. xd Bocs, csak már nagyon várom.
    Asszem gyorsan fejbevágom magam, hogy elaludjak és hamarabb lesz holnap.
    Reggel gaztépkedés közbe ez fog éltetni.:D

    I looovee you!

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Tényleg iszonyat jó ez a kép:)
    Köszönjük szépen hogy előre hoztad a frisst:)
    Énis nagyon várom már a holnapot, mint mindenki:D
    Pihend ki magad:)
    puszi:Ancsa

    VálaszTörlés
  4. Hali!

    Csak legyen már holnap!
    Szerintem is nagyon jó kép de(és igen itt van a de) ezen Taylor is rajta van! csak le lett vágva!
    De most nekem is tetszik ez a kép!

    VálaszTörlés
  5. Én is imádom ezt a képet ez a mobilomon a háttér XD na de imádom töridet remélem lesz robert szemszögből mert én azt jobban szeretem nem tom miért :D imááádom puszi :Szofi

    VálaszTörlés
  6. KÖÖÖSSSZZZZIII
    IGEN! Friss holnap annyira köszi, erre szavak sincsenek kicsit gondoltam ide nézek és erre ezt a remek hírt találom na meg ezt a CUKKER képet, csak ismételni tudom magam
    KÖSZI, hogy holnap lesz friss
    KÖSZI, a képet
    KÖSZI, hogy írsz
    KÖSZI, hogy vagy

    pusszancs

    VálaszTörlés
  7. http://cache.daylife.com/imageserve/0g9ncVua552YK/x910.jpg

    VálaszTörlés