2010. július 26., hétfő

14.


Íme tizenégygyeske ^^ A kép nagyon adja magát , bocsi :P
Leszögezném hogy nagyon örülök az újabban szép számmal érkező hosszabb, kifejtősebb komiknak :D Tartsátok meg ezt a jó szokást :D
Amúgy meg mikor túrom a netet jó storyk után kutatva egy csomó helyen látom viszont az oldalamat, linklistában és díjjazásoknál. Ez baromi jól esik, és igyekszem majd viszonozni a kedvességet valahogy :]
pííísz
B.


- Nagyon kicsire vagyok tőle hogy megszerezzem - ujjongott Ann már a dohányzóban. Vigyorogva vázolta tervét ami a „Cam becserkészése „ fázisból és a „ Cam eldobása” részből állt.
- Csak aztán nehogy visszaüssön – figyelmeztettem kelletlenül, mert tudtam hogy úgysem fogadja meg a tanácsom. Miss. Önfejű akkor a saját kárából fog tanulni , ami nem lesz kellemes. Ismertem a tesóm bandáját, Camnek is voltak módszerei.
- Jaj ugyan, nyugi Kris, tudom mit csinálok . Megleckéztetem egy kicsit – Ann oly szép arcán most sunyi vigyor terült el, még ez is jól állt neki.
- Hát persze , mi meg majd zabálhatjuk veled a csokoládét kiló számra ha a kis terved szarul sül el – jegyezte meg Lil, és bár meg nem mondtam volna Annak, mélységesen egyetértettem vele.
- Ha már ilyen témánál vagyunk – vágtam közbe mielőtt még veszekedés lett volna – Lil… a vak is látja hogy Kell oda van érted, miért nem adsz neki egy..
- Ne kezd te is,ma már te vagy a harmadik aki ezzel nyaggat. Kellan Lutz csak egy tipikus macsó focista gyerek, aki egymás után döngeti a csajokat, majd megunja ha látja hogy én nem fekszem meg neki.
- Normális esetben, kedves Lil, egyetértenék veled, - jelentette ki Ann - hisz én is így gondolkodom. De van a srácban valami, nem a Cam féle tipikus tahó gyerek…úgy sündörög körülötted mint..
- Álljunk csak meg egy percre – vágott vissza – „nem a Cam féle tipikus tahó gyerek?” Már bocs, de nem ezzel a tahó gyerekkel smároltad át az éjszakát?
- De igen, de ez a terv része…
- Ugyan már! – tajtékzott Lil egyre dühösebben. – Milyen terv? Egyáltalán, miért kell ezt csinálnod? Te okítasz engem, hiszen még egy normális kapcsolatod sem volt.
- Mert senki sem volt eddig olyan aki megfelelt volna!
- És ezt Camen kell kitöltened?
- Ne szólj bele hogy intézem az ügyeimet, Miss. sosem feküdtem még le senkivel. – Ann sértése olyan volt, mint egy arcon csapás. Ez volt az a téma amit se Lil , se én nem akartunk soha elővenni. Tehetetlenül néztem ahogy a legjobb barátaim egymást marják, legszívesebben felüvöltöttem volna.
Lil mélyen szívott a cigijéből, keze remegését figyelte, fel sem nézett úgy szólt vissza.
- Én legalább nem vagyok a suli ribanca – hangja egy ponton megremegett. Súlyos szavakat vágtak egymást fejéhez, ami mindkettejüknek fájt.
- Csajok hagyjátok már abba! – szóltam közbe, idegesen csapkodva a levegőt magam körül. - Muszáj ezt csinálni?
- Nem Kris, dehogy muszáj, én már abba is hagytam – azzal Lil fogta magát és bevágtatott a terembe, otthagyva engem a puffogó Annel.
- Most mivan? – kérdezte mikor kérdő tekintetem az övébe fúrtam. – Igazam volt! Hiába is nézel így. Egy pasi kéne neki aki jól megrakja és máris nem lenne ilyen hepciás hülye …
- Most már elég , fejezd be! – kiabáltam dühösen mivel ez engem is igen kényesen érintett. Hiába nem tudhatta, személyes kritikának vettem. – Nem mindent old meg egy pasi meg egy menet az ágyban. Jobb lenne ha ezen elgondolkoznál. – eloltottam a cigimet és elhúztam.
Bent már javában megteltek a szék sorok, barátokkal , haverokkal, szülőkkel, adományozókkal. A színfalak mögé érve felfordulás fogadott, az emberek futkostak mint pókok a falon, suttogva kiabáltak, vagy épp kerestek valamit eszeveszettül. Nyugodtságot erőltetve magamra beálltam a párom mellé, aki egy Dave Carter nevű harmadikas volt. Azt hiszem ez a ruha tényleg dobott rajtam valamit, mert a srác elismerően méregetett, de nem ő volt az egyetlen. Több srác is hitetlenkedve bámult, ami egy picit, csak egy nagyon picit, de legyezte mikro méretű önérzetemet. Dave egy idő után már egyáltalán nem leplezve érdeklődését beszédbe enyelegett velem.
- Na és mond csak Kris, mi van veled meg Mikeal? – kérdezte mohón csillogó szemekkel. Értetlen fejem láttán sem lohadt le lelkesedése így kelletlenül válaszoltam neki.
- Már rég szakítottunk.
- Jah..tényleg?…Igazán sajnálom – mondta egy cseppnyi együttérzés nélkül.
- Aham..- ennyi volt a kommentem. Zavartan tekintgettem körbe-körbe ismerős mentőövek után kutatva, de persze nem találtam.
- Akkor ez azt jelenti hogy nincs pasid ugye? – Dave annyira izgatott lett hogy karjait hirtelen a derekamon találtam. – Mert elmehetnénk esetleg valamerre. Valami kötetlenre gondoltam, benne lennél? – szegezte nekem a kérdést, de én nem tudtam rá figyelni,egyre csak kezét figyeltem ahogy a bőrömhöz ér. Furcsa ijedséget éreztem, mielőbb szabadultam volna a közvetlen közeléből.
- Kösz, de inkább nem. – hárítottam, remélve hogy hangsúlyomból kiérződik mennyire nem az a nem! Próbáltam arrébb húzódni, izzadt kezeit lefejteni a csípőmről. De persze miért is lett volna olyan egyszerű? Dave nem tágított, úgy tűnt nem elégszik meg a válaszommal.
- Miért nem? Hidd el rendes srác vagyok . – Elhiszem csak engedj már el bassza meg! ..Kezdett nagyon kínossá válni az egész, illetve inkább nyomasztóvá. Akadozva kezdtem venni a levegőt, mint akin mindjárt kitör egy pánik roham. Kb. úgy is éreztem magam.
- Engedd el! Most! – halottam meg egy metszően hideg, fenyegető mégis számomra forróan ismerős , megmentő hangot. Felpillantottam - Dave kezeiről egyenesen - Rob merev érzelemmentes arcára. Tekintete ugyanakkor mérhetetlen dühöt tükrözött. - Carter , miért nem mész és levegőzöl egy kicsit? - kérdezte Rob rémisztően nyugodt hangon, amitől a gyomrom is megremegett. Éreztem ahogy Dave tappancsai villámgyorsan lekerülnek rólam, majd messzire lép tőlem aztán – helyesnek mondott arcát féltve – kisomfordált az ajtón.
Rob oda lépett a helyére, és kezét - mintha csak véletlen lett volna- az enyémhez érintette, ujjaink lazán összekulcsolódtak. A hirtelen jött biztonságérzettől boldog vigyorral arcomon szemléltem piszkosul sexy alakját.
- Kevés hiányzott hogy beleépítsem a gyereket a falba. – suttogta még mindig remegő hangon a fülembe. Ahogy kezével eltűrte a hajamat jól ismert borzongás futott végig rajtam.
- Örülök hogy jöttél. Sokkal jobb most már… - vallottam be és közben közelebb dőltem hozzá. Ajkai még mindig a fülemnél kalandoztak, őrületbe kergetve érzékeimet. Elhajoltam tőle hogy a szemébe nézhessek. Némán figyeltük egymást percekig, legszívesebben megcsókoltam volna , de tisztában voltam vele hogy nem lehet. Kínlódva szugeráltam ajkait egészen addig míg Nikki meg nem érkezett.
- Rob te meg mit keresel itt? És hol van Dave?! – rimánkodott kétségbeesetten.
- Davevel helyet cseréltünk – jelentette ki egyszerűen.
- Mi? De hát azt nem lehet! Pontosan be vagytok osztva. És különben is.. – Nikki teljesen bepörgött, kezeivel a levegőben gesztikulálva próbálta Rob értésére adni a dolgokat, de testvérem unottan félbeszakította.
- Vagy itt maradok Krissel vagy nem lépek fel.
- Azt nem teheted! – fakadt ki Nik rikácsolva.
- Dehogynem!
Nikki is belátta hogy veszett ügye van ,Rob a suli legjobb pasija ,ráadásul ha ő nem lépne fel, a többi alfa hím sem. Így megsemmisülve bólintott.
- Oké rendben. De ha egy ici pici gubanc is lesz , én kicsinállak titeket! – fenyegetőzött határozottan, de szép arcát nézve nem volt valami hiteles az alakítás. – Amúgy meg lazíthattok a diri megint vagy 10 oldalas sódert nyom, pedig megpofáztam neki hogy hanyagolja. Beszélhetek én..- dünnyögött tovább de már egyáltalán nem nekünk szólt. Pár pillanat múlva meg már nem is nagyon figyeltem , ugyanis Robnak kedve támadt kivonszolni a sorból .
- Mi a frászt csinálsz?
- Nem hallottad Nikkit?! Még van időnk, hát akkor miért ne használnánk? - azzal a lendülettel belökött az alkalmi próbafülkébe , ami pár fa lapból és egy lepedőből lett összetákolva.
- De most nem otthon vagyunk – oltottam le erőtlenül, mert már most élveztem az egész helyzet izgalmát. Kezei lesimították vállamról a ruha finom pántját, majd a fűzőmet kezdték bontogatni.
- Hééj! – szóltam rá megint, de nem hatotta meg. Leráncigálta melleimről a finom anyagot miközben őrjítő csókot nyomott ajkaimra.
- Ez is a te hibád! Már majd meg kattantam egy csókért. – lehelte sürgetően majd nyelvével végigszántott a nyakamon. Ujjaimmal a hajába túrtam, de magam sem tudtam eldönteni vajon ellökni , vagy közelebb húzni akarom?...Végül győzött agyam irracionálisabb fele, és ahogy mostanában az lenni szokott engedtem a csábításnak. Elrugaszkodtam a földtől mire Rob a fenekem alá nyúlva tartott meg és préselt szorosan a kemény fal és puha mellkasa közé. Köré fontam a lábaim mialatt ő melleimre hajolva kényeztetett. Nyelve izgató játékot játszott mellbimbóimmal amire az aláfestő zenét halk nyöszörgéseim adták. Hajába tépve próbáltam levezetni felgyülemlett vágyamat, és valamilyen csoda folytán elnyomni a sikolyaimat. Amik egyre hangosabbak lettek ,ahogy Rob finom csókja vad harapásokká durvultak. Lejjebb engedett magán így megéreztem farmerjában ágaskodó férfiasságát.
- Gyerekek mindenki készen áll?! Fél perc és kezdés! – harsant fel Nikki hangja pár méterre tőlünk. Összerezzentem egy pillanatra mire Rob is megálljt parancsolt magának.
- Most mi legyen? – lihegtem teljesen kikészülve. Egy percen belül már a földön találtam magam, drága testvérem lemondó sóhajok közepette kötözte vissza ruhám szalagjait.
- Otthon bepótoljuk – ígérte egy sokat sejtető csók kíséretében.
Személy szerint majd felrobbantam a bennem tomboló érzelmektől, de sajnos a kötelesség közbeszólt. Mennünk kellett, és mentünk is. A zene hangosan dübörgött mi pedig visszaálltunk a sorba és vártunk. Izgulni kezdtem, főleg , mert tudtam milyen balfasz vagyok, és milyen könnyen taknyolok el.
Nyugi , nem lesz gáz – szorította meg a kezem Rob, némi bátorságot csöpögtetve belém.

19 megjegyzés:

  1. Igen!!!!! Ez (is) a kedvencem, meg az összes többi is tudod BB!!!(L)

    Jaj, de majd ha AZ lesz, és olyan lesz...-szóval érted a kód nyelvet:P-, akkor neked adoma Millit! Na jó, azért az nem!XD
    De nagyon imádlak, meg AZT is!!(L)

    Aztán írjál nekem, mert én is küldöm neked a három oldalt! Persze, csak ha kell!XD
    Imádlak BB és áh, majd telóban mondom!:D
    Láwollak, de ezt mondanom sem kell!!!!!!!!!!!!!(L)

    VálaszTörlés
  2. jah és első of course!!!!!XD

    VálaszTörlés
  3. ooo dejóleett :D:D
    jajj nagyonvárom a kövit kééérlek még csütörtök előtt ha tudod akkor hozdd meg csütörtök hajnalban elutazom 10 napra és még úgy olvasnám egy kicsit a törid :)
    hama hozdd a frisst :D

    dorri

    VálaszTörlés
  4. húúúúhhaa :D
    naon tetszett :D
    éssss nem bírok várni :D:D:D
    rohadtul várom a kövit :D
    puszii
    Natii Ł

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszett:)
    De mivel telhetetlen vagyok annyira olvastam volna még:) sokat sokat:)
    Katta

    VálaszTörlés
  6. Hát ez kész...
    Miért pont itt kelett abbahagyni? ezt nem hiszem el..:S
    Vagy inkább miért nem beszélt az igazgató még egy órát?XD
    Remélem kibékülnek majd a csajok...nem jóó hogy ennyire összevesztek..és Ann jólenne ha bocsánatot kéne Lil-től, meg Lil is Ann-től...
    Nah Rob meg Kris a bemutató után futva rohannak majd haza azthiszemXD
    Legalábbis remélem... :P
    Egyébként a Jackson-Sandy párosunkkal mi a helyzet?Remélem ők is meg tudják majd beszélni a problémát, hiszem szeretik egymást..nem lesz itt semmi gond? Ugye?
    Ajj nem tudok már sokáig várni..érdekel hogy hogyan fogják bepótolni otthonXD
    Remélem köviben már benne lesz..
    Légyszi hozdd nagyon hamar...és legyen jóó hosszú..XD
    Siess a kövivel:)
    Pusz:Ancsa

    VálaszTörlés
  7. Bazmeeeeeeeg, ne kínozz már :D

    Van egy olyan érzésem hogy Ann fog koppanni, vagy mondjuk igaziól összejön majd Cammel mert magába nézett :D

    Tartom agam még mindig ahhoz hogy kel és Lil sszejönnek, olyan nem létezik hogy ne így legyen :D

    Ilyen helyen hagyo abba, most komolyan, te szadista állat, te :D Ezek után siess a frissel különben....különben...nem tudom, de lesz valami az biztos :D Én már felkészültem a "visszakapod"-részére :D

    Fú baszki ahoyg Rob megvédte Krist az annyira jó volt :D Olyan szexistenes :D Tisztára min az Eclipse-ben amikor Edward húzza Victoria agyát és az elején még kiabál a végére meg már suttog.....hmmm....

    Lávjú
    Fanni [:

    VálaszTörlés
  8. Szija!

    Ez naooon jó lett!
    Micsoda csaj veszekedés! Hát mire volt ez jó? Szegény Kris meg ott áll a tűzvonalba! Még jó, hogy legjobb barátnők! Mi lett volna ha nem?
    Ann rem belehabarodik Cambe a kis színjátéka alatt! Milyen jó lenne!
    Lil meg addig kéreti magát míg Kell tovább nem áll.
    Aztán mindenki eheti a boldogsághormonnal megáldott csokoládé adagját. :)
    Na de az a jövő!
    Meg az is, hogy Kris és Robci hazaér-e valaha, mert szerintem eltévedtek. :)
    Bocsi de én már rohadtul várom azt a bizonyos részt! És igen a próbafülkés ízelítő nem volt piskóta, de hát azért az mégsem ugyanaz! :)
    Na és persze ha nem otthon vannak sok a zavaró tényező. Viszont én most attól parázok, hogy anyuci meg apuci hazaér!
    Mert tőled kitelik, hogy még húzod az agyunkat! :)
    De ennek ellenére szeretünk!

    Várom a kövit!

    Pusszantás!

    VálaszTörlés
  9. nagyon állat volt már várom a folytatást
    szegény Kris de szerencsére ott volt Rob hogy segítsen hát nem cuki mert szerintem az
    de jól meg várakoztatál minket a frissel
    tökre bírom a töridet
    poszancs :)
    LÁW

    VálaszTörlés
  10. Bri!

    Most értem haza nyaralgászásból és egyből 4 fejezetet olvashattam, mit ne mondjak meg bírnám szokni az érzést, hogy ennyi olvasni való van belőled.
    Kurva jó, egyszerűen oda basz a rendszernek....
    Istenesen tetszik, hogy éreznek valamit egymás iránt a vágyon kívül behaltam azon a részen amikor Kris majdnem megfulladt, most komolyan elég vizuális vagyok és elképzeltem nagyon jóóóóó
    Oldalakon át tudnám taglalni, hogy melyik részbe mi tetszett mert baromi jók akkor is ha nincs bennük akció hiába, asszem ezt hívják őstehetségnek
    Imádtam Robot ahogy megvédi a tulajdonát kell nekem is egy ilyen pasi, bár félek csak a női képzeletben léteznek, ki lehet javítani, ha tévedek.... néha nem bánnám ha valaki meggyőzne az ellenkezőjéről....
    No, min1

    Várom a kövit keferágva, szóval szánj meg még mielőtt megőszülnék a felfokozott érzelmi állapotba és hozzál nekünk frisst pls

    csóka
    kac

    VálaszTörlés
  11. Szia Bri!

    Nagy jó lett, ahogy Rob megvédte Krist.... Tényleg jó lenne, ha Lil és Kel összejönnének. Én is remélem, hogy csütörtök előtt lenne friss, mert én is elutazok akkor 10 napra és jó lenne előtte még olvasni Tőled:DD. puszi Judit

    VálaszTörlés
  12. méééégggg mééééééééég mééééééééég ennyi nem elég

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Kurvajóóó lett ez is! :DDD
    Rob féltékenykedése..nagyon ott volt..:DD És az a kis együttlétük..:DD
    Már nagyon várom h együtt legyenek..úgy...xDDDD
    Ez az Ann-Cam páros is betesz..:DDD Nemtom melyikük fog koppanni,de alig várom mi lesz velük...:DDD
    Kel meg Lil sztem úgyis összejönnek..:DD
    Sandy-Jack párosról most nem is hallottunk=/ XD
    Miért érzem úgy h ez olyan rövidke lett?? :DDD
    Nagyon várom a kövit,pls siess...:DD Állandóan olvasnám XD
    pusz
    Dorszíí

    VálaszTörlés
  14. szia,
    ááh Bri ez annyira jó lett:D
    Rob a kis féltékeny tesó, még nem is félreérthető hiszen csak megvédte a hugicáját :D:D
    Most úgy mellékesen eszembe jutott, h Kris éppen azt mondta megérezte Rob ágaskodó férfiasságát... hát reméljük a nézőknek nincs olyan jó szemük, h ők is észre vegyék a színpadon lévő kis finomságot Robon XD XD
    és am sztem az lesz tök jó amikor végre megtörténik AZ:D remélem Robot úgy írod le, h óvatós meg figyel Krisre, mert az olyan jó lenne, h ő a suli legjobb pasija és minden lányt csak kihasznált meg ilyenek és akk ott van Kristen és érte meg tök oda van és gyengéd vele stb. stb.
    na tudom, megint tök értelmetlen dolgokat írok XD
    jah, és ez a veszekedés is... hát sztem azt kéne, h Ann bele szeressen Cameronba meg forditva is és akk rájönnének, h mégse lehet csak úgy játszadozni :D meg sztem Lil is előbb utóbb engedni fog Kellanak. majd vmivel elvarázsolja a srác:D
    ajj nem tom még mit írjak. tök jó lett és siess a kövivel:D
    Puszi
    Betty

    VálaszTörlés
  15. Juuuj!!
    Bri nagyon-nagyon jó volt!! EL se tudod képzelni, hogy mennyire tetszett :D
    még akarom tovább olvasni!! Azonnal :D
    nagyon :)
    Imádtam :))
    mikor lesz friss?? :D
    kösziiii
    pusszillak ♥♥♥

    VálaszTörlés
  16. Bri, ez ismét nagyon jó lett.
    Milyen kis féltékeny lett Rob :D
    A végén ez a paraván mögötti...
    Tudom, hülye vagyok, de az jutott eszembe, hogy Rob hogyan takarta el a dudorodó nadrágját?
    Meg ez a ruha ami rajta van... sort. Ezt azért úgy megnézném :))
    Lesem a frisst!
    Puszi

    VálaszTörlés
  17. Jaj nagyon jó volt, ahogy megvédte, olyan lovagias, ááá, teljesen elolvadtam. Kivi vagyok a hazaérésükre, biztos igzi lesz. Azért marhára kiváncsi vagyok, hogy fognak lebukni, meg a legfőkébb a szülők véleményére, remélem nem választják szét őket, mondjuk, hogy Robot elküldik messze fősulira vagy hasonló, vagy akkor remélem Kris meg lelép utána.Olyan aranyosak együtt, remélem együtt maradnak. (lehet hogy furán hangzik, de nálunk volt ilyen az ismerősi körünkben, mostohatestvérek közt. ma is együtt vannak, 2 gyerekkel. most tudom elképzelni az érzéseiket, hogy írod ezt a sztorit. mondjuk volt botrány náluk is, de a szüleik álltak ki mellettük a legjobban, úgyhogy őket (szülőket) is elmondták mindennek a rokonok.) Imádom az egész sztorit.Gab.

    VálaszTörlés
  18. Szia!!!

    Aj-aj, fel van adva nekem a lecke, mert előttem már mindenki mindent leírt:)
    Hát ez van ha nem rögtön komizok:S
    Segáz, azért próbálok vmit összehozni, a te legnagyobb örömödreXD
    Na hát akkor....a cicaharc az elején nagyon bejöttXD
    Tök jó, hogy Cam is, és Ann is nyeregbe érzik magukat, aztán majd jó nagyot koppannak:D (azért szorítok nekik)
    Lilt és Kelt meg össze KELL hoznod!!!!! Ez parancs!!!! XD Olyan kis aranyosak, ne foszd meg őket a boldogságtólXD (fúúúú de nyálas lettem hirtelen)
    Ááááááááh, de bejött Rob, mint védelmező szexisten állatXD Imádom ha kiabál és Fanni jól fogalmazta meg, pont olyan volt mint az Eclipse-ben:D
    A próbafülkés részt meg nem tudom szavakkal leírni:) Csak annyit kérdeznék, hogy Nikki mi a francnak zavarta meg őket???!!!! Ki a frászt érdekel az a hülye bemutató??!!! :P
    Na de majd otthon, csak kettesbe.....hmmmmm:D
    Jaj Bri egy pervez állatot alkottál meg a személyembenXD De nem bánom, mert imádom amit csinálsz, te lány(L)
    TQM(azaz Te Quiero Mucho, nem írom le mit jelent, ha érdekel nézd meg az internetes szótárbaXD)
    Befogom a pofám, mert csak úgy árad belőlem az értelmetlenség, mint mindig:D
    BEST(L)
    Puszillak: Lilluci

    VálaszTörlés
  19. ez annyira szép, és ahogy minden alkalmat kihasználnak.. szinte én rettegek, hogy lebuknak az egész iskola előtt... juuuuj!!
    De majd otthon lesz bepótlás.. sokat sejtető. :)
    szuper vagy! már el is felejtettem, hogy "testvérek" /vörös arcú, szégyenlős fej../ :)

    VálaszTörlés