2010. július 7., szerda

8.



Csajok! Tudom hogy tegnap kellett volna felraknom xD De nem mivel ez nem jött össze, most pótolok, remélem "elégedettek" lesztek a fejezettel :] A második képet nem bírtam kihagyni :D
Bízom benne hogy ezzel kibírjátok a hét végéig ;)
láv: B.

Mire hazaértem , a csajok szokásukhoz híven már nagyban randalíroztak a konyhában, mialatt a zene dübörgött a hangfalakból. Amint beléptem a konyhába azonnal heves röhögésbe kezdett mind, és még csodálkoznak ha az idegrázás keringet tőlük. Tűkön ülve vártam a felmentő seregemet, akik hamarosan hangos dörömböléssel jelezték : megérkeztek. Már mentem volna ajtót nyitni, de Ann megelőzött.

- Ne izgulj, ez csak a pizza! – vihogott rám, és rohant ajtót nyitni. Amint meglátta kik is érkeztek, lelohad az a hatalmas vigyor. Végre! Sóhajtottam fel , és nem figyelve Ann zsörtölődését beinvitáltam a fiúkat.

- Talán zavarunk tündérke? – kérdezte Cam elégedetten.

- Ami azt illeti igen, szóval akár mehetnél is. – javasolta Ann karba tett kézzel, de barátom nem tágított.

- Ugyan…tudom hogy legbelül égsz a vágytól hogy itt maradjak veled – duruzsolt tovább, mire az érintett csak dühösen felhorkant.

- Ohh…hát persze. – azzal elindult a konyha felé.

- Ne csajozz már annyit, inkább gyere és igyunk egy sört. – szóltam rá , mert már engem idegelt ez az örökös csipkelődés.

- Mid van haver? – kérdezte Kellan, mikor már a teraszon üldögéltünk .

- Heineken – dobtam neki egy dobozzal, majd a többieknek is.

- Mi ez a zsivaj nálatok?

- Csütörtök – feleltem lesújtva. – Paul hol van?

- Valami dogát ír vagy mi.. – Jackson egykedvűen gyújtott rá a cigiére, annyira látszott rajta a dolog, hogy a végén megkegyelmeztem neki.

- Menj és köszönj neki – nagy kegyes elbocsátásomra Jack már loholt is befelé, így hárman maradtunk.

- Kéne a szöszi mi? – bökte meg Kellan Camet, de az inkább csak pufogott egy sort.

Én is észrevettem ahogy Cam megpróbálja becserkészni Annt , de folyton bebukja. Mivel a csaj kb. ugyanolyan kaliber mint ő, félő volt hogy még egy darabig el kell viselnie a sikertelenség száj ízét.

- Ugyan már Haver! Ne csináld már..

- Jó…beismerem, jó nő. De túl sok a macera vele..

- Vagyis túl kevés vagy hozzá – vontam le a következtetést. De Cam csak legyintett.

- Hidd el nekem, ha nagyon ráállnék a témára , akkor már rég velem lenne. – mondta fennhangon , de se Kel , se én nem hittünk neki. - Kicsit több bizalmat emberek! Tudjátok ki vagyok, több csajom volt eddig mint nektek összesen.

- Jah.. mert mi igényesebbek vagyunk – vihogott Kell aztán összepacsiztunk.

- Fogd be… Tudod mit? Fogadok veled hogy a csaj, 2 héten belül a tenyeremből fog enni.

- Na erre befizetek. – újabb sört nyitottam ki, és nem tudom hogy Cam csajozási terveitől, vagy csak szimplán azért mert már nem egyedüli férfiú vagyok a házban, de tény: sokkal jobban éreztem magam. Sajnos ez nem gátolt meg abban hogy ne folyton ő járjon az eszemben. Most sem tudtam, épp mit csinál. Az örült barátnői épp mivel tömik a fejét. Kíváncsi voltam vajon elmondta-e mi történt köztünk…végül arra a következtetésre jutottam hogy nem. De ez sem változtat semmin, ha elmondta volna az sem érdekelne, csak ő.

Ismét belém villant fájdalmasan gyönyörű teste, ahogy megrándul kezeim között. Édes sóhajai , apró nyögései amiket én csaltam ki belőle. Nem bírtam magammal, meg kellett néznem mi folyik oda bent. Felálltam és épp indultam befelé.

- Hová mész?

- Csak hozok..valami kaját.

- Veled megyek. –jelentette be Kel, mire már Cam is jönni akart hogy ne hagyjuk ott.

Így hárman indultunk befelé, de még mielőtt elértük volna a konyhát , hatalmas vihogással egybekötött csajvonulás vette kezdetét, Nikki majd fellökött minket úgy vágtatott át a szobán, Ann az ajtóhoz futott, vagyis most ért ide a pizzás fiú. Cam már most elkezdte a nagy tervét, utána ment. Na ebből mi lesz itt még..

Sandy és Jackson a konyhában maradva falták egymást, míg Lil és Kristen kézen fogva robogtak fel a lépcsőn.

- Most meg mivan? – néztem értetlenül Sandyre.

- Medence – bökte ki két csók között. Nagyszerű! Hát akkor a buli új fordulatot vesz, az első kép ami bevillant, az Kris igéző teste volt, fürdőruhába bújtatva. Máris éreztem ahogy vágyam éledezni kezd. Sürgetve megindultam felfelé.

- Héé, most meg hová mész?

- Hallottad Sandyt , fürdőzés lesz.

- És?

- És akkor már mi is szálljunk be!

- Nem is hoztam fürdőgatyát .

- Majd én adok, csak gyere már! – ilyenkor tudnám lecsapni Kellant,mikor értetlenkedik. Miért nem tudja olyam hamar felfogni a dolgokat mint én? Barátom zavart képpel ugyan de követett az emeltre, ahol a jelek szerint Lil már bevonult a fürdőbe öltözködni. Én sem akartam sokáig húzni az időt, mielőtt megvalósíthatnám újabb – ezúttal már sátáni – tervemet. Gyorsan magamra kaptam a fürdőnadrágom és Kellanak is dobtam egyet. Besunnyogtam a lépcsőfordulóba és vártam. Lil végre kijött, Kris végre bement. Eljött az én időm. Az ajtóhoz futottam majd gyorsan benyitottam becsukva magam mögött az ajtót. De amit ott találtam , az nem az volt amit vártam.

- Bazdmeg! Húzzál ki innen! Most! – ordította előttem egy méterre Lil , egy szál fürdő alsóban. Az ijedségtől hevesen dobogó szívvel fordultam azonnal kifelé, de előtte még eltalált pár tusfürdős üveg és egy WC papír. Visszakullogtam a szobámba.

- Most meg mivan?

- Ezt benéztem – sóhajtoztam idegesen. Kiléptem az erkélyemre cigizni. Pár perc múlva kopogás hallatszott. Kel a gépnél ült így ő nyitotta ki.

- Szia…

- Szia – hallottam bentről Lil meghökkenését, gondolom előre leakart volna ordítani ha én lettem volna. De még így is megkaphatom, szóval inkább lapítottam.

Egy ideig kuss volt, amit nem tudtam mire vélni, majd Lil megszólalt újra.

- Mi lenne ha nem vizslatnál? Egy estére elég volt egy majom pasi, kösz.

- Bocs, nem akartam.

- Nem érdekel, kérlek mond meg annak az igen okos pajtásodnak hogy ha máskor rám akar nyitni előtte azért szóljon.

Az ajtó becsukódott, megmenekültem.

- Hm. Jól néz ki. – nézett rám Kel azzal a nagy maci bamba szemeivel. Ajajj.

- Ne akard.

- Hm? – értetlenkedett megint, de már nem pazaroltam rá az időmet, ezúttal nem tévesztem el a lányt. Kellan meg majd megérti ha nagyon akarja. Újra eljátszottam tehát a kis magánakciómat, és elégedetten konstatáltam, hogy most jó személyt kaptam el. Kristen megkövülve bámult rám a tükör elől.

- Mit akarsz te itt? – kérdezte halkan. – hallom Lilt lesed szabadidődben. – na eddig tartott a meglepetés ereje. Két lépéssel vágtam át a köztünk lévő távolságot, aztán mögé léptem. Nem húzódott el, hátulról karoltam át derekát, és a tükörbe nézve figyeltem ahogy testünk egymáshoz simul. Ő ugyanezt tette, hangja cinikusan csengett mikor megszólalt.

- Nem vagy az esete…

- Tudom, és te magad sem hiszed hogy őt akartam látni igaz? – kezem lapos hasára simult, cirógatva fehér bikini alsójának vonalát.

- Miért csinálod ezt velem? – lehelte halkan, teste megremegett érintésem alatt. A bennem lévő vadállat élvezettel lakmározott a látványból. Félig lehunyt szemhéja alól lesett ki rám, ajkai csábítóan szétnyíltak.

- Semmi rosszat nem teszek – mormolta a nyakába – hisz te is élvezed. Délután is…- egyik kezem finoman becsúszott a fürdőruha aljába, míg másikkal a felső alatt érintettem puha bőrét. – élvezted. – fejeztem be a mondatot. Felemelő érzés volt újra végigsimítani lágyságán. Vágyam keményen nyomódott a fenekének. Kristen teljesen elengedve magát dőlt nekem, szemei most már csukva voltak. Mocskos kéj járt át egész lényem ,ahogy arcát fürkésztem, fogaival alsóajkát harapta, arcizmai meg megrándultak kezeim tevékenységétől. Elégedetten mosolyodtam el , miközben gyengén szívogattam nyakának érzékeny bőrét.

- Rob – nyögdécselte erőtlenül ,mialatt egyik ujjam újra megérezhette forróságát és mozogni kezdett benne. Teste még jobban nekem feszült. – Nem..Nem.. Nem bírok már..Nem akarok már..- lihegte elfulló hangon – ellenállni.

- Nem is kell – súgtam fülébe megkönnyebbülve. Megnyertem a csatát. A boldogság mámorában úsztam a felismeréstől: többé nem ellenkezik velem. De mégsem mertem tejesen elhinni szavait, belátta hogy önzőségem ellen nem tehet már semmit? Vagy, neki sincs több érve, ellenünk? Már nem találja bűnösnek ezt az egész helyzetet? Nem akartam hinni benne, nehogy csalódnom kelljen , és még sincs vége a harcnak a józanság ellen, de következő cselekedetével minden józanságommal együtt elszálltak ellenérveim is.

Karcsú keze hátra nyúlt hozzám , és bátortalanul bontogatni kezdte a nadrágom zsinórját, majd végül mintha lepke szárnyak érintettek volna, kezébe vett. Az érzés , akárcsak délután, leírhatatlan volt.

Lehulltak hát rólunk a gátlások… Se ő, se én, nem küzdöttünk tovább egymással. Persze, most is mint mindig , megzavartak bennünket. Heves kopogás rázta meg az ajtót.

- Kristen! Meddig készülődsz még? – kérdezte Lil az ajtó túlsó feléről, Kris ijedten kapta rám tekintetét. Engem, ez az apróság nem gátolt meg abban hogy folytassam amit épp a bugyijában művelek, így ő pihegve nyögte ki szavait.

- Még..Még nem vagyok kész – egyik kezével a mosdónak támaszkodott, míg másikkal engem kényeztetett , fejemet a nyakába fúrtam nyögésem elfojtása érdekében. Az egész helyzet izgató volt, az ajtó sem volt bezárva , bármikor benyithatott volna, és mégis, nem éreztem mást csak kéjjel vegyes adrenalint száguldani az ereimben.

- Jó, de én és Mr. izomagy lemegyünk a medencéhez.

- Héj! .- harsant fel Kell hangja a háttérben.

- Te meg szedd össze Robot, és gyertek – adta ki az utasítást. Aztán már hallottam is Kellan nevetését lefelé távolodni. Egyedül maradtunk , most már teljesen.

- Ez meleg volt – lihegte Kristen mialatt én megszabadítottam bikini felsőjétől. Halk sikollyal tudatosult benne , hogy egy apró alsórészen kívül, már semmi sem takarja csodás testét szemeim elől. Szégyenlősen kapta magához támaszkodó kezét.

- Ne csináld ezt – szóltam rá komoran, miközben lefejtettem melleit védő kezét. – Olyan gyönyörű vagy – susogtam a fülébe, nyelvem apró köröket rajzolt a füle mögötti érzékeny területen. – Olyan kívánatos – folytattam tovább, finoman magamhoz rántottam fejét, hogy újra megízleljem ártatlan csókját. Mikor elfogyott a levegőnk egy pillanatra szétváltunk, Kristen belenyögött csókunk folytatásába, és én megéreztem ahogy égető forrósága ismét ráfeszül ujjamra, teste megmerevedik a karjaimban. Fogai fehéredésig harapták alsó ajkát, de így is izgató zene volt füleimnek folyamatos nyöszörgése. Elvarázsolva figyeltem ahogy arcára kiül az elragadtatottság kifejezése. Mosolygott , akár egy Angyal, az ördög karmaiban. Az én testem eközben mindennél jobban vágyott már a kielégülésre, és ahogy Kristenen áthaladtak a gyönyörhullámai, még gyorsabban mozgott rajtam. Kibírhatatlan kéj söpört végig rajtam, belül mégis másra vágytam. Ugyanis még nem végezem. Mielőtt elértem volna a gyönyör melegágyát, kiszakítottam magam a kezéből, és durván megfordítottam , hogy végre szembe legyen velem.

Kielégüléstől csillogó tekintete csak még jobban feltüzelt, hogy eljuttassam még egy orgazmusig. Mielőtt még bármiben is meggátolhatott volna, letérdeltem elé, medencéjét a mosdónak préseltem.

- Ez ne.. – kezdte volna el rémülten az ellenkezést, de akkor fenekét egyik kezemmel feljebb emelve még jobban magamhoz húztam. A másikkal elhúztam az utolsó akadályként elém háruló bikini alsót majd nyelvemmel tövig hatoltam csábító forróságába. Kristen hatalmasat sikoltott amint megérzett magában. Reméltem , az alul dübörgő zene elnyomta édes hangját, bár most az sem érdekelt volna ha idecsődül az egész bagázs. Az íze teljesen megrészegített, mohón csalogattam belőle többet és többet, egyre durvább nyelvcsapásokkal juttatva a gyönyör felé. Akár a lakmározó keselyű, felpillantottam az arcára. Kínlódva rándult meg nyelvem játékától újra és újra. Tenyerét szája elé tapasztotta, de az apró nyüszítések, most még jobban ingereltek. Egyik ujjam lazán belécsúsztattam, mire egész testében megborzongott. Fáradhatatlanul gyötörtem tovább, mikor apró kézfeje bátortalanul a hajamba siklott. Meglepődtem és örültem egyszerre, sejtettem mit akar, de nem tettem semmit. Arra vágytam hogy maga csinálja. Lábait gyengéden nagyobb terpeszbe rakva, félénken húzott még közelebb magához, majd végül mélyre ásva a szégyenlőségét teljesen magának feszített , és én örömmel adtam meg neki amit kíván. Amilyen mélyre csak tudtam fúrtam belé a nyelvemet , fogaim végigszántották azt a bizonyos pontot. Kristen vadul vonaglott, sikolyai még elfojtva is egyre hangosabban szárnyaltak. Folyamatosan simogattam, hol a belső combját, hol a melleit, tudtam , már nincs sok hátra neki. Igazam is lett.

21 megjegyzés:

  1. hhát ez kemény..xD
    ez most elég gáz lett volna ha benyitnak rájuk...
    és naon kíváncsi vok mi lesz ebből ..
    kÖszii
    Puszii
    Natti ŁŁ

    VálaszTörlés
  2. Erre aztán megérte várni:D
    Én végig azon izgultam, hogy nehogy rájuk nyissanak:D
    Bár úgy tűnik csak Rob olyan hogy kopogás nélkül megy be XD
    Imádtam...nagyon jó lett...
    Puszi:Ancsa

    VálaszTörlés
  3. Hűhha hát igen nagyon is megérte várni:P Én is izgultam h rájuk nyitnak na abból mi lenne ffúúXD nagyon nagyon HOTXDXDXDXDXD Nagyon teccett várom a kövit!!:P
    Puszi:Líaa

    VálaszTörlés
  4. AHW TE! EZ ISZONYATOSAN .... IMÁDTAM!
    EZ KURVA JÓ VOLT... DE REMÉLEM NEM NYIT RÁJUK SENKI!
    HA NEM HOZOD AZT A 9. FEJEZETET ÉS ESKÜSZÖM MEGVERLEK.
    BÁR AZ NEM JÓ, MERT AKKOR MÉG KÉSŐBB JÖNNE A 9. FEJI.
    DE SIESS.
    KÉRLEK
    MERT NEM TUDOK VÁRNI
    KÉRLEK!
    IMÁDLAK ÉS A 8. FEJIT IS IMÁDTAM!

    VálaszTörlés
  5. WOW
    Ez kurva jó volt, remélem nem állnak itt meg szegény Rob, neki eddig még nem volt jó, remélem Kris megszánja ééééssss.... ugye nem nyitnak rájuk, telefon nem csörög, végre végre végre végre együtt lesznek ugye? ugye!
    Kibaszott jó volt remek imádtam nem tom, hogy bírom ki vasárnapig, VASÁRNAPIG? de ugye vasárnap tuti lesz friss... nos ma szerda van szóval 4 nap majdcsak kibírom valahogy...

    VálaszTörlés
  6. ÁÁÁÁ! BRIII!!! :D :D Ez nagyon kurva kibaszott állati jóó lett xDDDD :D :D :D xDD huu bmeg!! :D :D xD Nagyon imádtam :D és a story!! :P :P kurva jóóó!! :D :D :P...

    Nah de am a feji nagyon bejött!! :P :P huu amit ezek műveltek :P :P.. és most végre azért Kris is "tett" vmit vagy hogy mondjam xDD..na mind1 xD...tiszta zizi vagyok xDDDD...
    Nagyon várom a kövit! :P :P..
    KÖSZÖNÖÖÖÖÖM!!!! :D :D (L)(L)
    IMÁDLAK!! :D (L) :)
    Pussz (L)
    (hülye)Nikky

    VálaszTörlés
  7. atya...úr...ISTEEN!!
    ez nagyon jó lett..és remélem most semmi nem szól közbe és végbe viheti Rob a tervét:P
    nem bírom ki hétvégéig..lehetetlen:)
    nah és a második kép..visz mindent:P(perverz énem szóét belőlem xD)
    puszóó:)

    VálaszTörlés
  8. hát baszod mit ne mondjak! :O
    először is a 2. kép láttán szó szerint (!) leesett az állam és vagy 2 percig úgy is volt! :D
    másodszor pedig: iszonyatosan kurva jó voooooooolt! imádtam olvasni! nembírom ki vasárnapig.. :( istenme annyira jó lett :O :D :)
    siess a kövivel lécci IMÁDOM! :)

    VálaszTörlés
  9. "vigyorgás"
    Naon naon jó lett!
    Erre tényleg érdemes volt várni!
    És a kövit is így fogom, ahogy ezt... Durván izgatottan! :P
    peck

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Nagyon jó a sztori, ez a fejezet pedig írtó jó lett! :D
    várom a kövit :)

    VálaszTörlés
  11. azt....a....kurva....
    ez piszkosul, mocskosul, kibaszott jó lett
    nem tudok mást mondani....húzok vissza olvasni
    jah és várom a következőt
    puszi
    Dytta

    VálaszTörlés
  12. ÁÁ, hát imádtam.
    Megérte ennyit várni rá, bár nagyon beparáltunk hogy tegnap nem jöttél és hogy várnunk kell vasárnapig.
    De köszi hogy hoztam.
    Álatti jó lett, a perverz énemnek nagyon bejött. :)
    Klassz lett mint mindig, remélem hamar eltelik az a néhány nap amíg nem vagy és vasárnap lesz.
    Kíváncsian várjuk a buli folytatását.
    Imádlak, pussz
    (L) (L)

    VálaszTörlés
  13. Hát eg pár napig-talán- kibírjuk, de utána is egy extra hosszút kérünk :P *.*
    A fejezet, pedig iszonyatosan jó lett:D
    Eltévesztette a házszámot és benyitott Lil-hez? xD Hát Lil majdnem visszaadta :P
    Kmm az a 2. kép xD
    És, ami a fürdőszobában történt. Uyge, nem kell részleteznem? xD naa, huzzúk még egy kicsit őket : Testvérek! Jöjjön Mamastew---> azé azt megnézném, hogy viselkednének ha ott lenne xD
    na pusz
    katka

    VálaszTörlés
  14. Jaj, ez nagyon ott volt, hm, nem is tudom milyen folytatásnak örülnék....
    rád bízom úgyis nagyot alkotsz mint mindig kimondhatatlanul várom a vasárnapot...

    lájkoltam sőőt ez inkább láv

    VálaszTörlés
  15. AMióta felraktad ezt a fejezetet 4x olvastam és bocsi, hogy csak most jutok el a kommentig. Egyszerűen nem térek napirendre fölötte. Rohadt jó volt!!!
    Annyira szar nem leszek itthon vasárnap.:S Elutazom egy hétre szóval csak egy hét múlva vasárnap tudom elolvasni. God, hogy fogom kibírni addig???
    Ez a fejezet eddig a BEST<3
    I love youu.

    VálaszTörlés
  16. OMG!
    ez.... nem találok szavakat, nem is tudom hányszor olvastam már mióta feltetted annyira jó
    kíváncsi vagyok mi lesz a folytatás, remélem az ősök még sokáig nem jönnek haza....
    a többiek (hú ez elég Lostos) vajon sejtenek valamit, gondolom nem elvégre a címe secret..

    kurva jó volt
    nagyon várom a vasárnapot
    remélem jól szórakozol a fesztiválon

    VálaszTörlés
  17. uhh uristen wáo
    teljes sokk
    kurvajorész volt, már bocsánatXD
    nagyon jo volt, istenem sokkot kaptam.xd
    mi lesz? meghallották őket? be is nyithattak volna.. Rob..áhh(L) már nem ellenkezik:D:D
    FRISST! hogy birom ki vasárnapig?!

    VálaszTörlés
  18. uhh Brianna!!!ez nagyon durva :D imádom ezt a stilust.. a Te stilusod. teljes hülyének nézel ha azt mondom imádnám ha Kris helyébe lehetnék?! XD
    áhh nem hiszem.... sztem jó páran így vagyunk ezzel:D
    gyorsan újabb adagot mert végem van.
    IMÁDOM!(L) /jah és van még 1 rendszeres olvasód:D ÉN/

    VálaszTörlés
  19. jah Kris helyére én is pályáznék....

    VálaszTörlés
  20. Szia!!!

    Hát....őőőőő...izééXD
    Most teljesen lesokkolódtam:P Aztakurva!!!!!
    Bocsi megpróbálom összeszedni magam, de egy ilyen fejezet után kicsit nehezen találom a szavakat:D
    Ááááá Rob nagyon jól tette, hogy áthívta a "felmentő sereget":P
    De mi lesz itt??? Vmi vad orgia, vagy mi??
    Ennyi csajt meg pasit egy házba és főleg úgy, hogy fürdenek, szóval a pasikon csak cuki kis fürdőgatyes vanXD Nyammiii(most elképzeltem Kellan macitXd) Mondjuk lehet, hogy Cam nem is fáradozik felvenni gatyátXD Jaj de hülye vagyok, te jó ég, de én ezt mind a te számládra írom, te hozod ki belőlem az állatot:D
    Azok ketten meg már akcióznak a fürdőbe, hát ez csodás:P A perverz fejem most nagyon örül és téged meg nagyon imádlak(L)
    De ha már együtt lesznek rendesen az legyen egy kicsit romantikusabb, hisz mégis csak elveszíti Kris a szüzességét, Rob meg nyilván szereti és nem akar gondolom ő se egy gyors numerát!!!
    De akárhogy is írod majd meg én imádni fogom:)
    Pusszantlak és jóó rock maratonolást kívánok így utólag is és sorry a sok pofázásomért!!!
    Ahogy te mondod: Lávjú(L)

    VálaszTörlés