2010. július 28., szerda

diagnózis


Nos van egy nagyon rossz és egy kevésbé rossz hírem számotokra.
Nem a történettel kapcsolatban, nyugi.
Az van, hogy egy göb
( ciszta. kocsonyás állagú, 1-2 centi átmérőjű ,gömb alakú képződmény) van a csuklómban. Pár napja találtam, aztán ma a doki azt mondta három lehetőségem van.
Az első hogy fáslizom, ha az nem jön be, tűvel felböki és leszívja, ha az sem... akkor operálni kell a kis gecit :/ (nem kell itt se izgulni, egy két centis vágásról lenne szó. )
Namármost, azért nincs kedvem a hármas szintig eljutni, így most is fásli van a kezemen.
Szerintem mindenkinek leesett már: a dokim azt mondta ez a túlzott megeröltéstől van.
Amit mondjuk baromi nem értem, mert mindig is ilyen voltam Mármint nem változott semmi, nem csináltam semmit ami megeröltető lett volna a kezemnek. Mindig sokat gépelek, és gyorsan, de ez eddig is így volt. Sajnos mostanra ez már sok lett a csuklómnak elvileg...
A kevésbé rossz hír viszont, hogyha a fásli hatására lemegy a göb, akkor jók vagyunk :D hanem akkor megszívtam. :S Bizonytalan ideig nem lesz friss... bár megpróbálhatok egy kézzel írni, csak úgy baromi lassan megy. Majd meglátom mit tehetek ez ügyben.
Hmm...hát elhihetitek , nem én akartam.
B.

10 megjegyzés:

  1. szija... új olvasód vagyok... nagyon tetszik a történeted :) csak így tovább..:D mostantól kommentelni is fogok :)

    a kezedet nagyon sajnálom... am szerintem az orvosod túldramatizálja... nekem is van ilyenem 1 éve... én is megerőltettem... csak én kórházban is voltam vele mert az okos orvos beküldött... de ott azt mondták h tök fölösleges kiműteni mert ha megint megerőltetem viszajön... írtak egy krémet (diclac) és azzal kell kennem... ha fáj...(nekem fájt is) a fásli is fölösleges.. (ezt mondták) szal nekem van mikor előjön van mikor elmúlik... de aztmondták ez így is marad.. gyenge a csuklóm.. a műtét csak fölösleges szenvedés lenne.... :D
    puszi .: eve

    VálaszTörlés
  2. jujj ez szarügy :S
    hamar gyógyuljon meg a kezed :)
    szegényke :(
    puszii
    Natii

    VálaszTörlés
  3. Szia Briannám!

    Nekem is volt ilyen cisztám, a doki tűvel leszívta és már vagy öt éve nyoma sincs. Pedig gyakszán rengeteget kell emelgetni.

    Remélem, hogy segít a fásli, de ha nem akkor a tű sem gáz, csak egy kis feszülést, meg nyomást lehet érezni (persze a szúráson kívül)

    Aztán vigyázz nekem magadra =)

    Puszillak!

    VálaszTörlés
  4. Ilyenem nekem is van! Csak nekem a benne a kezemben! kivülről semmi nem látszik de a jobb kezemben a kis újjam alatt hogy megfogom kicsit olyan mintha a csont át akaená szúrni a bőrt. Nekem is le akarták szivni. Am vmi olyasmi a neve hogy Ganglion és leggyakrabban csulóban fordul elő ahogy neked is. De én simán eléldeglélek vele nem fáj meg észre se veszem meg semmi. Na nem undormányoskodik itt:):) a lényeg hogy sosrtársak vagyunk :D

    VálaszTörlés
  5. Királyság a szuper billentyűzetnek köszönhetően
    egy 40éves pudzsárró helyesírási készségével hoztam össze a fent látható szöveget! királyság

    VálaszTörlés
  6. Hát nagyon sajnálom Bri, remélem mihamarabb, már a fáslitól rendbe jön a kezed. Gyógyulj meg mihamarabb. Puszi
    Judit

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Remélem segít a fásli bár...
    Na mind1! Addig is jó pihit!

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Szegénykém..remélem el fog múlni.
    Jobbulást:)
    Pusz:Ancsa

    VálaszTörlés
  9. Jaj, drágám ne aggódj, mi várunk :))
    gyógyulj meg hamar, nehogy a hármas legyen :))
    pihenj, élvezd a nyarat, ha meggyógyultál majd írsz nekünk :)
    puszi ♥

    VálaszTörlés
  10. Szió!!!

    FIGYELMEZTETÉS!!!! CSAK ERŐS IDEGZETŰEK OLVASSÁK EL!!! XD

    Látom már mindenki ellátott jó tanácsokkal:)
    Hát én sajna nem tudlak mert nekem ilyenem még nem volt!
    Nos most hagyd a csudába a fejezetet, mert nekünk elsősorban a te egészséged a legfontosabb:) Persze a töridet IMÁDJUK, de most csak pihizz és nyaraljál:)
    Így legalább lesz időd kigondolni egy extra perverz részt a te hűséges olvasóidnak:D
    Megint kezdek átmenni nyálasba és nagyon puncs szagot érzek, pedig nem ez a célomXD
    Jah igen majd elfelejtettem, ha meggyógyultál, légyszi legyél kicsit többet Lady ill. a te chatetbe, mert nekem személy szerint hiányzol:) Így is asszem 2x tudtam veled beszélni, abból 1x jól leosztottálXD
    Na szóval ebből a sziporkarengetegből azt akarom kihozni, hogy GYERE MAJD chatre, mert nem csak én hiányollak, sztem:)
    Bocsi ismét a sok dumáért, és külön sorry, hogy ezt itt írtam le:D
    Puszillak és gyógyulj meg hamar(L)(L)(L)(L)
    Lilluci

    VálaszTörlés