2010. július 5., hétfő

8. részlet

Itt egy kis részlet, megint. Holnap kapni fogtok egy jóó hosszú fejezetet, remélem kibírjátok vele vasárnapig. Ugyanis Bri hev tú gó tú dö fesztivál , és ott a malomvölgyben nem sok internet kapcsolat van. xD De azért annyira nem fogok hiányozni valami azt súgja :P na de még egy fontos infó: beüzemeltem a chatet, oda lehet ömleszteni mindent ami eszetekbe jut. ;)
B.

Mire hazaértem , a csajok szokásukhoz híven már nagyban randalíroztak a konyhában, mialatt a zene dübörgött a hangfalakból. Amint beléptem a konyhába azonnal heves röhögésbe kezdett mind, és még csodálkoznak ha az idegrázás keringet tőlük. Tűkön ülve vártam a felmentő seregemet, akik hamarosan hangos dörömböléssel jelezték : megérkeztek. Már mentem volna ajtót nyitni, de Ann megelőzött.

- Ne izgulj, ez csak a pizza! – vihogott rám, és rohant ajtót nyitni. Amint meglátta kik is érkeztek, lelohad az a hatalmas vigyor. Végre! Sóhajtottam fel , és nem figyelve Ann zsörtölődését beinvitáltam a fiúkat.

- Talán zavarunk tündérke? – kérdezte Cam elégedetten.

- Ami azt illeti igen, szóval akár mehetnél is. – javasolta Ann karba tett kézzel, de barátom nem tágított.

- Ugyan…tudom hogy legbelül égsz a vágytól hogy itt maradjak veled – duruzsolt tovább, mire az érintett csak dühösen felhorkant.

- Ohh…hát persze. – azzal elindult a konyha felé.

- Ne csajozz már annyit, inkább gyere és igyunk egy sört. – szóltam rá , mert már engem idegelt ez az örökös csipkelődés.

- Mid van haver? – kérdezte Kellan, mikor már a teraszon üldögéltünk .

- Heineken – dobtam neki egy dobozzal, majd a többieknek is.

- Mi ez a zsivaj nálatok?

- Csütörtök – feleltem lesújtva. – Paul hol van?

- Valami dogát ír vagy mi.. – Jackson egykedvűen gyújtott rá a cigiére, annyira látszott rajta a dolog, hogy a végén megkegyelmeztem neki.

- Menj és köszönj neki – nagy kegyes elbocsátásomra Jack már loholt is befelé, így hárman maradtunk.

- Kéne a szöszi mi? – bökte meg Kellan Camet, de az inkább csak pufogott egy sort.

Én is észrevettem ahogy Cam megpróbálja becserkészni Annt , de folyton bebukja. Mivel a csaj kb. ugyanolyan kaliber mint ő, félő volt hogy még egy darabig el kell viselnie a sikertelenség száj ízét.

- Ugyan már Haver! Ne csináld már..

- Jó…beismerem, jó nő. De túl sok a macera vele..

- Vagyis túl kevés vagy hozzá – vontam le a következtetést. De Cam csak legyintett.

- Hidd el nekem, ha nagyon ráállnék a témára , akkor már rég velem lenne. – mondta fennhangon , de se Kel , se én nem hittünk neki. - Kicsit több bizalmat emberek! Tudjátok ki vagyok, több csajom volt eddig mint nektek összesen.

- Jah.. mert mi igényesebbek vagyunk – vihogott Kell aztán összepacsiztunk.

- Fogd be… Tudod mit? Fogadok veled hogy a csaj, 2 héten belül a tenyeremből fog enni.

- Na erre befizetek. – újabb sört nyitottam ki, és nem tudom hogy Cam csajozási terveitől, vagy csak szimplán azért mert már nem egyedüli férfiú vagyok a házban, de tény: sokkal jobban éreztem magam. Sajnos ez nem gátolt meg abban hogy ne folyton ő járjon az eszemben. Most sem tudtam, épp mit csinál. Az örült barátnői épp mivel tömik a fejét. Kíváncsi voltam vajon elmondta-e mi történt köztünk…végül arra a következtetésre jutottam hogy nem. De ez sem változtat semmin, ha elmondta volna az sem érdekelne, csak ő.

Ismét belém villant fájdalmasan gyönyörű teste, ahogy megrándul kezeim között. Édes sóhajai , apró nyögései amiket én csaltam ki belőle. Nem bírtam magammal, meg kellett néznem mi folyik oda bent. Felálltam és épp indultam befelé.

7 megjegyzés:

  1. Hajajj itt abbahagyni...ez nem volt szép Bri:D
    De egyébként jó lett...kiváncsi vagyok az egész fejire. Arról pedig hogy ki fogjuk-e bírni vasárnapig annyit hogy kénytelenek leszünk,nehéz lesz, de menni fog...és érezd jól magad:)
    Puszi:Ancsa

    VálaszTörlés
  2. szadista vagy. egyre határozottabban érzem, hogy te arra törekedsz, hogy tönkre vágd az idegeimet. hogy voltál képes pont itt és pont most abbahagyni? az tuti hogy van érzéked a dologhoz. mondjuk azt jó lenne tudni hogy hogyan fogom kibírni a következő fejezetig.
    rohadtul kíváncsi vagyok hogy mi lesz ezután. basszus nem tudok mit mondani.
    jó lett ez is de ezt úgy is tudod.
    puszi
    Dytta

    VálaszTörlés
  3. ááááá
    itt abbahagyni te nő te feltétlen azt akarod, hogy megőszüljek?
    remélem ha ilyen sokáig elmaradsz nem hagysz minket khm, kielégítetlenül ;D
    Aztán érezd magad nagyon-nagyon jól sőt még annál is jobban

    VálaszTörlés
  4. Jó lett(Y)
    Várom a folytatást;)

    VálaszTörlés
  5. huhu..nagyon jóó:)
    várom már a holnapi frisset..siess vele
    puszii:)

    VálaszTörlés