2010. július 12., hétfő

9.


Szerintetek sokat sejtető kép?:D hmm..majd meglátjuk ^^ Bocsi a csúszásért gyerekek, de tegnap - miután végre jéghideg helyett forró vízben pancsoltam és zabáltam egy kiadósat - bezuhantam a pihe puha ágyamba és mint akit agyonvertek..aludtam :D fesztivál után ilyen az ember sorry.. NADE most! Bri is back :P szóval itt az új részecske, telis tele mondatokkal és betűkkel, amiket úgy szerettek XD
Nem is fűznék semmit sem hozzáá..illetve mégis lenne egy gondolatom, de ez nem kapcsolódik ide.
Csak annyit hogy vannak igazán nevetségesen szánalmas, gerinctelen emberek a földön...ez sajna így van, de én már leszarom őket...az ilyenek úgysem viszik soha semmire, csak magukat álltatják, na ennyi :] amúgy meg ne vitatkozz a hülyével mert még összekevernek vele, nem ?:D
B.


Kristen

Sikoltani, ordítani akartam a rámtörő gyönyörtől. De egyetlen egy pillanatra még a lélegzetem is elakadt. Ez volt az a pillanat amikor testem pattanásig feszülve várta mikor zuhan át a holtponton és önti el végre a kielégülés extázisa. Amint ez végül bekövetkezett éreztem szétáradni a testemben a kéjt, ott pulzált bennem percekig , megfosztva a levegőtől, a látástól, a hallástól, a gondolatoktól. Kétségbeesetten szorítottam össze a lábaimat az orgazmus hullámai ellen, melyeknek az volt a kiinduló pontjuk. Az első gondolatom az volt „ vajon ez most tényleg igaz? Mert ilyen tökéletes álom nem létezik. „ Aztán lenéztem és megláttam őt. Lassan tértek vissza az érzékeim, éreztem a fülledt tavaszi levegőt, láttam a szemeit melyekben elégedettség fénylett, hallottam saját magamat ,ahogy sípolva veszem a levegőt, és végül mikor az utolsó lágy szikra is kiszállt belőlem , rájöttem mi is történt.

Gondtalan voltam, felhőtlenül nyugodt. Már nem érdekelt, amit Robnak mondtam az igaz is volt. Nem bírtam tovább küzdeni az ösztöneim ellen, és senki nem ítélhet el ezért. Próbált már egyáltalán valaki ellenállni annak , amit minden egyes idegszála megakar tenni?
Most hogy nem izgatott nagyon a következmény - csak az hogy ezt az új mindent elsöprő szenvedélyt minél többször megtapasztaljam - minden sokkal tisztább volt.
Nem tiltakoztam tovább Ő ellene sem. Ő kellett hogy mindezt átéljem. Rob kezei alatt váltam hús vér nővé az ártatlan kislányból, és ez a gondolat egyáltalán nem zavart. Pár napja még…de mindegy, az a két nap éveknek tűnt fel bennem. Most , hogy megtapasztaltam a gyönyör édes örömeit, soha többé nem akartam ereszteni. Robot figyeltem, ahogy felemelkedik , és elém áll. A barátom… a bátyám…a szeretőm. Mindennél jobban kívántam az érintését, a csókját, hiába éreztette velem agyam racionálisabb fele hogy ez tilos, tiltott élvezet, nem érdekelt. Elástam oda ahonnan az ösztönlény sikítva szabadult ki.

- Látom élvezted – mosolygott rám , alig pár centire az arcomtól. Kihasználtam a lehetőséget, és most először én kezdeményeztem és megcsókoltam. Éreztem saját ízemet, és egyáltalán nem taszított. – köszönöm – súgtam bele a szájába , de kezem máris a hála nyilvánítás gyakorlati megfelelőjén dolgozott. Mindkét tenyeremet ráfontam ágaskodó férfiasságára, nem igazán tudtam – még mindig – hogy mit kell csinálni, de azért próbáltam a kedvében járni, fel és le fel és le, gondoltam ez tetszik neki mivel ajkai máris a nyakam tövében kutattak , halk sóhajokat lehelve bőrömre. Kezeivel a melleimet kényeztette, így én próbáltam gyorsabb tempóra kapcsolni még mielőtt elveszteném a fejem. Újra.
- Áhh…Kristen..- szisszent fel Rob, azonnal tudtam hogy elrontottam valamit. Na szép, semmit nem tudok rendesen csinálni, miért lenne ez kivétel?

- Bocsi – suttogtam szégyenkezve.

- Nyugi, semmi gond – visszavezette ,azóta szorosan magam mellett tartott kezeimet a nadrágjába – Csak ne olyan erősen, nem kell akkora hév – sóhajtotta amint ismét magára helyezett. Most már sokkal óvatosabban kezdtem el mozgatni az érzékeny bőrt, néha megengedtem magamnak enyhébb szorításokat is, és úgy láttam azok ellen semmi kifogás nem volt. Testével gyengéden rám támaszkodott, miközben vágyakozó sóhajai betöltötték a teret. Beleborzongtam ahogy a kifujt levegő simogatta a nyakam tövét.

- Csodálatos…Csodás vagy – nyögte csukott szemekkel, újfent ajkamat keresve. Ettől az apró bóktól már biztos voltam benne, hamarosan megérezhetem elsöprő vágyának bizonyítékát. Ahogy közeledett a vég , Rob kezei egyre vadabbul cikáztak a testemen keresztbe kasul, hol melleimet cirógatták, hol a hajamba túrtak, hol a hasamon kalandoztak. Néha ujjai lejjebb is merészkedtek, amitől a gyomromban lévő csomó egyből a torkomig csúszott. De ezek az apró játékos mozdulatok nem ígértek beteljesülést, a finom érintések csak édes figyelmességek voltak tőle. Nem is akartam volna mást, most ő volt az aki megérdemelte a kielégülés minden egyes varázslatos pillanatát. Ajkairól felszakadva, a nevem visszhangzott a fürdőszoba falai között, majd megéreztem ahogy éppen derekamnál járó kezének szorítása megkeményedik a bőrömön. Rob egyetlen pillanatig ledermedt, mely szöges ellentétben állt kezeim közt lüktető férfiasságával. Száját szorosan nyakamra tapasztotta , mialatt erőtlenül küzdött a rátörő érzékiség ellen. A kezeimet elöntötte a forró nedvesség , amiből kiderült, még számomra is: itt a vége. Gyengéden rángott meg újra és újra ahogy a gyönyör habjai átmosták minden porcikáját. Két karjával most már a mosdóra támaszkodott , úgy próbált meg egyre több levegőt venni magához. Élvezettel faltam arcának látványát, az a pillanat mikor elélvezet, örökre bevésődött az agyamba. A tudat hogy ezt én idéztem elő, majdnem akkora kielégülést adott mint maga az orgazmus… najó akkorát talán nem.

Rob fáradtan mosolyogva nézett fel rám.

- Hűha..hugi – ennyit bírt csak kinyögni , mielőtt elégedett csókban forrtunk volna össze. Nyelve még mindig izgatottan kutatta az enyémet, mintha semmi sem történt volna. Titokban féltem attól ha mindez bekövetkezik amit most csináltunk, akkor le áll, és már nem érdekel többé. Kelletlenül ismertem be, hogy már az első fürdőszobai incidensünk óta vágytam rá hogy többet kapjak.

- Mennünk kellene – szóltam rá fásultan , de az biztos hogy a többiek már most is gyanakszanak, habár nem vagyok benne biztos hogy ez az okos nem fecsegte el már velem kapcsolatos terveit Kellannak.

- Tudom – sóhajtotta. Kicsúsztam a nadrágjából és kezet mostam. Ő addig visszakötözve a bikini felsőmet eredeti állapotába. A tükörben észrevettem ahogy tekintetét még mindig testem tartja fogva. Hátranyúltam hogy fejemet hátrabillentve magamhoz húzzam egy csókra. Nem is értem mivan velem , de kellett nekem, mint kávénak a cigi. Egyre bátrabban közeledtem felé, és nyújtottam be akaratomat csókjára, érintésére. Ő megadott mindent amit kívántam. Úgy éreztem, vele újjá születtem, új Kristen, új vágyakozással.

- Jössz? – kérdezte vigyorogva az ajtó felé húzva elmélázott lényemet. Várakozóan néztem rá. – Azt hittem elég volt mára, nem te voltál az aki vadul tiltakozott már pár…

- Fogd be! – vontam magamhoz mosolyogva még egy csók reményében. Miután megkaptam , készséggel léptem ki a fürdőből, az ő kezét fogva.

A lépcső tetején elváltunk egymástól , és egymás után , mintha mi sem történt volna , lépdeltünk lefelé. Pillantása úgy simogatott, hogy tudtam itt még koránt sincs vége a kapcsolatunk új létének.

Kiléptünk a teraszra, ahol már javában tartott a buli, a pia szépen elmosta az ellentétek is.. Sőt! És én még azt hittem , feltűnik nekik valami is. Ezeknek? Még ha itt csináljuk előttük sem veszik észre, mivel nagyjából mindenki el volt foglalva „valamivel” .

Mi tűnt fel először? Hát, hogy őszinte legyen de a medence közepén m Cam nyelve Ann szájában elég feltűnő volt.
Kidülledt szemekkel bámultam őket , Robbal egyetemben, de ő nem volt azért annyira megrökönyödve. Na de ember! Meddig voltunk távol hogy ezek így egymásnak estek? És különben is, hol a többi?!

- Meglepő? Már vagy 10 perce csőrőznek, nyugi, meg lehet szokni. – magam mellé pillantottam. Nikki ült egyedül az asztalnál , egyik kezében sör , másik kezében telefon. Fel sem nézett ahogy beszélt, megint annyira pötyögött mint általában. Biztos azzal az egyetemistával dumálgat.

- A többiek? – kérdezte Rob mialatt én még mindig megkövülve bámultam ahogy Ann barátnőm körül fonja lábait Cam derekán, ők aztán... De álljunk csak meg! Mióta vagyok én ilyen szemérmes? Rögtön Robra siklott a tekintetem, mi sem voltunk azok pár perce.

- Bent valahol. – válaszolt Nikki unottan. Befelé indultunk hát, Rob a szobákat nézte át , én a konyhába mentem. Lil a pulton ült, az asztalnak támaszkodva Kell állt vele szemben.

- Na végre! Hol voltatok már?! – nézett rám türelmetlenül. Valakinek mégiscsak feltűntünk, Kell úgy vigyorgott mint a vadalma, ő biztos tud valamit, de Lil értetlen tekintete kötelezett a válasz adásra.

- Csak Rob nem találta az egyik cuccát. – mondtam ártatlanul, mire ő nagyon húzott a söréből, reméltem hogy nem az első neki, így beveszi amit mondok. – Miért? Úgy látom elvoltatok azért. – böktem Kel felé, aki csak a sörét piszkálgatta feltűnően. Legjobb védekezés a támadás.

Mielőtt válaszolhatott volna, Rob csörtetett be a konyhába. Szorosan mellettem állt meg, arca nem tükrözött semmiféle érzelmet.

- Megvannak – mondta most már vigyorogva.

- Igen? És hol?

- Anyáék szobájában.. – zárta le ennyivel, de sejtettem a mondat végét.

Idegesen vágtattam a hűtőhöz hogy kivegyek magamnak egy sört, Rob követett és átnyúlva a vállam fölött ő is vett magának egyet. Ahogy meztelen bőrünk összeért jól eső borzongás futott végig rajtam.

- Na megyünk pancsolni? – szakította meg a pillanatot Kellan aki Lilt maga után húzva indult kifelé.

- Tudok én menni egyedül is – vált el tőle barátnőm. Keserű mosollyal nyugtáztam magamban, Kel nem tudta mit vállal.

Mielőtt még jobban elfilózhattam volna rajtuk Rob hirtelen a karjaiba kapott és fejt veszve rohant velem kifelé. Sikoltásaim közepette vágódtunk bele a langyos vízbe, egyenest Cam és Ann kiéhezett párosa mellé. Azok mérgesen zsörtölődve vonultak át a medence szélébe, egy percre sem szakadva el egymástól. Nem értettem a helyzetet , Ann megannyiszor leszögezte hogy inkább vágatná le kopaszra a haját minthogy összejöjjön egy ilyen piperkőc ficsúrral, ennek ellenére most - a pia hatásának tudtam be – el sem akart tőle válni.

Percekig úszkáltunk némán, a víz alatt meg megérintve egymást. Én persze megint túl mohó voltam, drága testvéremnek többször is le kellett állítani, mert az ártatlan érintéseim sokszor tévedtek a nadrágjába.

- Kristen – szólt rám ilyenkor halkan , arcán örömteli vigyorral – ha így folytatod úgy végezzük mint ők – bökött fejével az antiszociálisan csak egymással foglalkozó Ann Cam páros felé.

- Már az sem érdekelne – súgtam vissza neki alig pár centire az arcától. Ajkain vízcseppek csillogtak amiket le akartam csókolni, bár tudtam hogy lehetetlent kívánok. Belepirultam a fürdőben történtek kellemes emlékébe. Az egy dolog hogy most már a lehető legtöbbször akarom új vágyaim tárgyának érintését és csókjait , de az már egy másik tényező ,hogy a barátaink most itt vannak . Körbenéztem a társaságon, Jack és Sandy ugyan még mindig nem kerültek elő,de gyanítottam mit csinálhatnak, ráadásul… Sandyvel el kell majd beszélgetnem a mit szabad a házban és mit nem témáról. Nikki még mindig lázasan pötyögött. Na nem mintha akkora szakértője lennék a témának - lévén csak pár napja fedeztem fel a bennem rejlő szexuális vadállatot - de egy online pasi sosem pótolhatna egy igazit. A netes kapcsolatban nincsen személyes érintkezés, nincsenek csókok, simogatások. Amint ezt végiggondoltam megéreztem Rob kutató kezét az alhasamon siklani.

- Héj, ha nekem nem szabad.. – morgolódtam de félbeszakított.

Miért? Én mit csináltam? – nézett rám ártatlanul miközben keze még mindig ott cikázott rajtam, az őrületbe kergetve érzékeimet.

21 megjegyzés:

  1. első komi és sztem első olvasó :P
    jó lett :DD
    várom a kövit :D
    Bibi

    VálaszTörlés
  2. Máskor tessék beírni Ladyhez a chatbe ha újat teszel fel :D
    Mndanm sem kell hogy ez a rész is nagyon tetszett [: Viszont az a "Hűha...hugi" elég pilanatgyilkos volt xD Mindegy is, már most frisst akarok, mikor lesz? :D
    Ja és milyen fesztiválon voltál?
    Lávjú
    Fanni [:

    VálaszTörlés
  3. ahww dejó lett :D
    itt abbahagyni... nemszép dolog :D
    siess a kövivel :D

    VálaszTörlés
  4. wááá légyszi siess a következővel, nagyon adtaaa :D

    VálaszTörlés
  5. Azta Bri!!! Imádtam!!
    A Hűha...huginál azt hittem Kris "kijózanodik" de örültem, hogy nem :D
    kérlekkérlek gyorsan frisst!!! annyira nagyon várom!!!
    pussszi ♥♥♥

    VálaszTörlés
  6. szia!

    ez baszott jó volt, bár a hugi megszólítást hanyagolhatnánk.... kicsit tényleg hangulat gyilkos
    de ettől függetlenül nagyon tetszett remélem hamar olvashatom a folytatást, kíváncsi vagyok Kris reakciójára ha kijózanodik akkor sem akar már küzdeni (kicsit akarjon, és maj Rob meggyőzi mondjuk egy éjszaka belopózik hozzá míg alszik, na befejezem mert kezdek bedilizni)....

    nem akarok túl mohónak tűnni: FRISS? MIKOR? UGYE BASZOTT HAMAR? UGYE? UGYE!
    pusz

    VálaszTörlés
  7. jah és ez kimaradt a hülyékről:
    ne vitatkozz hülyékkel, mert lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal....
    javaslom szard le

    VálaszTörlés
  8. hát ez kurva jó lett. és.... és nem tudok mást mondani csak azt hogy kurva jó és hogy MÉG!!!!
    várom a következőt.
    puszi
    Dytta

    VálaszTörlés
  9. Szja!
    Hát khm...! Iszonyatosan nagyot alkottál!
    Kurva jó lett! Imádtam!
    A húginál én is beparáztam, hogy itt a vége mindennek. Még jó, hogy már Krisnek sincs semmiféle előítélete a dologgal kapcsolatba. :P
    Legalább is most... Rem nm is lesz!
    Várom a kövit!
    Pusszantás!

    VálaszTörlés
  10. Hűha, atyám ez is nagyon hiper szuper jó lett.
    Kivi vagyok, mi fog még történni azon a bulin?
    Nagyon jó lett, megérte rá várni, és remélem, reméljük a folytatásra nem kell sokat várni.
    Egy isten vagy, imádom :)
    Pussz (L)
    Lizzyke

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Hát ez szuper jó lett,itt abbahagyni.... Nagyon várom a kövit, ugye lesz ma?
    Puszi Judit

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Hát ez kibaszott jó lett.
    A hugis megszólításnál énis kicsit megijedtem hogy Kris vajon hogy fog rá reagálni, de megoldottad, mint eddig mindent:)
    Iszonyatosan jól írsz, egyszerűen nem lehet betelni a történeteiddel:)
    Siess a köveivel, hozdd hamar:)
    Puszi:Ancsa

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Hát ez nagyon ott volt!
    Kivi vagyok, h mit csin még a medencében a többiek előtt :P
    Bár Kellan tudja előtte csinálhatják xD
    Siess a kövivel!
    puszi
    Katka

    VálaszTörlés
  14. Hhehe akis hamis RobcííXD nagyon nagyon teccet ajaj mi lesz még ott a medencében:P Cam meg Ann háát nem semmi hehe meg Jackson és Sandy hihi XD
    Nikki is el vanXDHát még robcííékXD Várom a kövit kivi vok mi fog ebből kisülni:P

    VálaszTörlés
  15. nagyon tetszett, akarom a kövit :D

    VálaszTörlés
  16. Jó lett:D
    Bár a képnek nincs sok köze a szöveghez;)
    Várom a folytatást:D

    VálaszTörlés
  17. ohhh...:)
    egyszerűen IMÁOOOMM!!(L)(L)
    megérte a várakozás, mert nagyon jól sikerült
    és végre Kristen sem tiltakozik..
    avvv..*.*xD
    puszii:)

    VálaszTörlés
  18. Szia Brianna!

    Mivel imádom az írásod és felnézek Rád, szeretnék Neked tovább adni valamit. Gondolom nem nehéz kitalálni mit (bár szerintem már kaptál) =)

    Szóval, nézz be hozzám, nem linkelek mert láttam, hogy feliratkoztál, amin totál ledöbbentem... =D De jólesik.

    Puszi, Snickers
    <33

    VálaszTörlés
  19. Briiii!! :D :D :P
    Ez kurva jóóó lett!! :D :P ...anyám még tuti elolvasom minnyá még vagy 5x :D :D
    Nagyon tetszett! :D
    IMÁDOM a storyt! :P :D ...fürdöszobás rész :P anyáád!!! :D :P..nah meg a medencés :P :P
    Imádom!!!! (L)(L)
    Köszii a fejit csajszi! :D xD
    PUszi (L)
    (hülye)Nikky

    VálaszTörlés
  20. Wooooow!
    Nekem is nagyon tetszett.
    Jujjj mi lesz még itt :P
    Kitartást a gyökérkezeléshez :)
    Nagyon várom a folytatást, remélem nemsokára jön :)
    Puszi (K)(L)

    VálaszTörlés
  21. húhha
    ezt aztán nevezem..xD
    ez a Kell.. :D:D:D
    naon tetszett és naon várom a kövit :D
    Köszii
    Puszii
    Natii ŁŁ

    VálaszTörlés