2010. augusztus 14., szombat

18.



éééééééééééés IGEEEEEEEEEEN! :D Ave Robsten emberek! Mindenekelőtt , kellett ez a kép a lelkivilágom békéjének érdekében! :] Mondtreal <3>
Istenem! Mindjárt beájulok tőlük olyan cukkerooook *__________*
"she took my heart, i think she took my soul..."

Most hogy levezettem az izgalmam egy részét, rátérhetünk a lényegre xD. 
Ilyen ugyan még nem volt hogy ily korán hoztam volna a frisst...dehát még a végén megölnétek. 
Kicsit hülyén jött ki a a héten, azt mondtam hamar lesz friss csak aztán 
az időjárásá betett. Merthát persze hogy a mi kábelünkbe vág bele a villám 
MEGINT ... grrr >.<>

B. 
ps: nagykorú lett a story ^^ (L)

Lil barátnőm – akivel sürgősen beszélnem kellene, és aki még mindig ádáz „ ki tud hidegebben nézni a másikra , avagy nem látod hogy nem érdekelsz?” versenyt nyomott Annal. - lenyomott az ágyra és sminkelni kezdett. Görcsösen figyeltem melyik szint teszi fel, és egy perce sem tudtam nyugton maradni.
- Lil, mi lemegyünk iszunk egy sört , meg rágyújtunk amíg kész lesztek. – halottam meg Sandy hangját, látni nem láttam mert a szemem csukva volt.
- Okés, mindjárt megyünk. – az ajtó becsukódott . Még füleltem egy darabig de úgy tűnt tényleg ketten voltunk. Tökéletes alkalom.
- Na és… mizus? – próbáltam valahogy belekezdeni, de hangom még saját magamnak is hülyén hangzott.
- Oké Kris… halljam mit szeretnél?
- Miért gondolod hogy akarok valamit? – méltatlankodtam ártatlanul.
- Először is csukd vissza a szemed, másodszor meg azért mert vagy 100 éve ismerlek már. – sóhajtott fel unottan amitől a hajszálaim az arcom körül szálingóztak.
- Jó.. talán tényleg akarok valamit. – vallottam be kimérten. Nem igazán állt rá a nyelvem a szavakra.
- Mi lenne az?... Figyelj ezt az Ann dolgoz majd megbeszéljük magunk közt, ha erről van szó. Tudod hogy nem tudunk egymásra haragudni, csak nagyon felhúztam magam. Biztos elrendezzük.
- Nem, nem erről van szó. Bár jól esik hogy ezt hallom, nem szeretem ha marjátok egymást.
- Én sem.. – a csend megint elnyúlt. Csak az ecset zizegését halottam néha. – Szóval… miről van szó?
- Szóval…halottunk titeket lent az előbb. – úgy összeszorítottam a szemem hogy Lil inkább áttért a púderezésre, de hangja ugyanolyan nyugodt maradt mint volt.
- Hallottunk?..
- Rob és Én.
- Mit kerestetek ti..
- Ne tereld a témát! – szóltam á mielőtt vészes közel kerültem volna egy kiadós színvalláshoz.
- Te meg ne kezd azt amit a többiek. Legalább te ne!
- A barátnőm vagy Lil, azt akarom hogy jöjjön össze neked végre. – néztem lemondó arcát ahogy a sörös üveg felé nyúl és nagyot kortyol belőle.
- És ezt az „összejövést” pont Kellan Lutzal képzeled el? - keserű vigyor mászott fel bájos arcára.
- Mindenki megérdemel egy esélyt. Abból meg nekem is adj – mutattam a sörre, majd miután megkaptam , én is meghúztam.
- Ez igaz… de te érted meg a legjobban mi a helyzet. – nagyon is jól tudtam mi a helyzet. Parázik, ahogy én is tettem nem rég. Mike előtt és után..najó közben sem voltam sosem biztos abban hogy helyesen cselekszem, hogy ez a legjobb amit tehetek, és a legjobb ember akivel tehetem. De a Robbal járó biztonság érzet úgyszólván agyonverte ezen érzeteimet.
- Igen..de Kel…ő jó srác.. kis pisis korom óta ismerem őt is. Hisz te is ismered már mióta…
- Ez nem ok arra hogy járjak vele. – vágott közbe hidegen.
- Oké, de felelj nekem őszintén Lilian Jones! Egy kicsit sem, egy iciripicirit sem indít be?! Semmi?!
Egy darabig csak néztük egymást, aztán némán visszatért a festésemhez. Már azt hittem nem is kapok választ mikor megszólalt.
- De…nagyon is… és épp ez a gáz. El tudsz te engem képzelni mint egy izomagyú, népszerű focista barátnőjét? Pompon csaj ne legyek véletlenül?
- Csak ez zavar? Hogy mit szólnak majd az emberek? Ez így elég felszínes..
- Tudom…de nem ez a baj..te is tudod mit gondolok az ilyenekről.
- De Ő nem olyan srác.. legalábbis Rob azt mondta nagyon beléd esett. – azt a részt kihagytam hogy igazából maga Kel ecsetelte a dolgot. Lil keze egy időre megállt rajtam, kihasználva ezt rést gyorsan hozzá tettem: - Rob azt is mondta hogy nem sűrűn volt még ilyen..
- Nahát milyen jól értesült ez a te testvéred – vonta fel a szemöldökét, mialatt már az utolsó simításokat végezte.
- Hát igen… legalább adj neki egy esélyt. Te vagy a legjobban beindulva ha valaki beskatulyáz, ne tedd te is ezt.
- Jaj jól van csak fogd már be! - vigyorgott rám – majd még meggondolom. De legközelebb én jövök a prédikálással , ha végre össze szedsz már valami kant. – ha te azt tudnád… azért volt egy kis bűntudatom amiért nem árultam el neki a Robos dolgot. Úgy gondoltam még nincs itt az ideje, elég ha Sandy tudja. Ő neki sem kellene , de most már mindegy. Legalább megérti. Ez után a kis beszélgetés után , tényleg kezdtem parázni mi lesz ha a többi barátunk megtudná. Nem az volt bennem hogy szégyellem Robot, egyszerűen csak féltem a véleményüktől. Nem mindenki olyan mint Sandy, ráadásul nem tudhatom le az egészet egy „leszarommal” , mert pont az ő véleményük volt az ami a leginkább számított.
- Tessék nézd meg magad! – nyomott a kezembe egy tükröt, ki rántva engem vívódásomból. Belenéztem , és mintha nem is én lettem volna. A fekete kör satírtól a szemeim óriásiak voltak, akár egy riadt kis őzike. Hófehérre meszelt bőrömtől még inkább hatásos lett az egész. Mit ne mondjak, dögös voltam.
- Uh…köszönöm – nyögtem ki elaléltan. Hirtelen úgy éreztem magam mint Rosalie a könyvemből. Egész este tudtam volna magamat bámulni. De pillanatokon belül véget ért a varázs . Lil még egy csattal a fejemre tűzte a frufrumat és már mentünk is lefelé.

Már csak ránk vártak a többiek. Mindenki a konyhában sörözött , és mikor beléptünk egyből neki lódultak. Sandy – Jackel a nyomában – dacosan felszegett fejjel libbent el előttem. Mögöttük az egymás kezét fogó Cam és Ann! Mi a fene?! Nikkivel össze vigyorogtunk , ő már sejtett valamit, én meg hinni akartam abban a valamiben.
- Hééj nagyfiú , mehetek a te kocsiddal? - ez a kérdés Lil szájából hangzott el, egyenest a ledöbbent Kellanek intézve.
- Persze cica. – válaszolt felvillanyozva az érintett, majd hálás mosolyt küldött felém egy „jövök neked egyel „ suttogással karöltve.
- Eszméletlen jól nézel ki - rántott magához Rob miután mindenki kitódult. – Maradjunk itthon…- nyüszítette kétségbeesetten. – Nem bánod meg… vannak új módszereim, azt hiszem neked sem lenne ellenedre egy kis…nyalakodás. – amint ezt kimondta forogni kezdett a szoba velem. Egy keze a fenekemre , másik a mellemre simult, mialatt még ehhez hasonló finomságokat susogott a fülembe. Részletesen elmagyarázta mit és hogyan tenne velem a konyhapulton. Úgy éreztem a sminkem mentem lefolyik rólam, mert a vágy forró hulláma éhes vadállatként tombolt bennem. A lüktetés egyre erősödött a lábaim közt, erőtlenül támaszkodtam Rob mellkasára. A tervem egyszerű volt, csak kimegyek , megmondom hogy Rob rosszul van de én itt maradok vele, bebaszom az ajtót, és átengedem magunkat az édes élvezet karjai közé.
Milyen kár hogy a mi barátaink nem az a mindent elsőre megértő, elfogadó, nem kérdezősködő banda. Épp behatóan tanulmányoztam Rob alsó ajkát- szívogattam, harapdáltam, - míg ő birtoklóan magához szorította elernyedt testemet, mikor Jackson hangja szétrebbentett minket.
- Tudom..tudom..most én leszek a szemét, csúnya Jack, de menjünk már. Ugyan srácok! Tiétek az egész ház a hétvégén!- somolygott lefegyverzően. A legutolsó mondatából merítettem annyi erőt hogy elszakadjak lelkiismeretesen ölelő bátyámtól.
- Mond valamit.. – mutattam rá a tényre. Mi szerint a ma este után 48 óráig csinálhatjuk…amit akarunk.
Sóhajtva indultunk utunkra. Mire a sulihoz értünk , már elfogyott egy üveggel. A parkoló tele kocsikkal, és a tornaterem felé menetelő fiatalsággal. A csajokkal eldöntöttük hogy még egy kicsit kint maradunk, és fokozzuk a hangulatunkat. Vagyis iszunk még pár üveggel ,de csakis a jókedv miatt. A fiúk bent tervezgették ugyanezt, más módszerekkel. Jobb híján csak egy csábos – legalábbis már igen spicces - pillantást tudtam adni Robnak.
- Az első tánc az enyém - mondta természetesen amitől a gerincemen végigfutott a hideg.
Megígérem – suttogtam elgyengülten. Néztem a hímek távolodó sziluettjét, majd a csajokkal együtt belevetettem magamat a féktelen ivászat és bulizás örömeibe. Volt egy olyan érzésem: ez az este hatalmas lesz. 


15 megjegyzés:

  1. szia!
    Nagyon jó lett!!!
    NA pedig már kezdtem reménykedni hogy otthon maradnak!!!
    Am reélem Kellnek mega Lilnek összejön a dolog!!És mi van Ashleyvel???
    Na mit fognak ezek csinálni hullarészegen??
    Am hoyg van a akezed?Remélem gyógyulgat!!
    Várom a kövit!
    puszi

    VálaszTörlés
  2. ahww dejóó :D
    jajj de annyira várom a következőt :)
    siess a vele lécci :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Hát ez is nagyon jólett :D
    Kiváncsi vagyok mit tervezel Beckával..én nem fogom szeretni őt szerintem XD
    Hát remélem hogy kibulizzák magukat :)
    Siess a kövivel :D
    Pusz:Ancsa

    VálaszTörlés
  4. hmmm...
    nekem is van egy olyan érzésem hogy ez az este hatalmas lesz
    azért kíváncsi vagyok Becka mit kavar majd
    várom a kövit
    puszi

    VálaszTörlés
  5. szia,
    jaj áá de jó volt:D
    pedig én meg azt hittem otthol maradnak... de jó is lett volna :P
    na majd legközelebb :D ami remélem hamar lesz.
    bár ebbe a buliba is vannak lehetőségek... tánc..hmm... összesimulva meg minden :P XD
    jó feji lett Bri (L)
    puszi
    Betty

    VálaszTörlés
  6. hát nah végre összejött a nagyfiú Kellan-nak :D:D
    drukkoltam :D
    naon tetszett és várom hogy mik lesznek még itt :D
    köszi
    puszi
    Natii

    VálaszTörlés
  7. Hát ez nagyon jó lett Bri, remélem Kellannak sikerül megpuhítani Lilt. Már nagyon várom a kövit. puszi Judit

    VálaszTörlés
  8. u...hát gondolom most jön,h Rob elmegy Beckával,vagy csókolóznak és Kris meglátja,vagy esetleg egy másik lánnyal...:(
    úgy örültem volna,ha otthon maradnak :D
    végre Lil engedett egy kicsit :P
    jó feji volt nagyon :)
    várom nagyon a folytatást :D
    (L)

    VálaszTörlés
  9. ....vagy Kristen vmi pasival
    (ezt kifelejtettem)

    az ilyen bulizós fejiknek mindig ilyen vége van :(

    VálaszTörlés
  10. nagyon jo lett:D
    alig varom a folytatast:D
    Kellan megkapja a csajt:D
    ezt vartam:D
    na meg a 48 ora:D


    Nessie

    VálaszTörlés
  11. Jajj mondtam hogy egyszer összejön Kelnek és Lilnek hahahaa :D Kis aranyosak :P Mot elég erőtlen vagyok szóval ne számíts kilométeres kommentre :D

    Kezdjük az elején...az az első kép...amikor tegnap először lttam kicsiben épp le volt fagyva a net fél órára és Kristne hajtömegére azt hittem hogy valami idegen vagy ami rosszabb, Ravin....és fél órán át ott ültem a lefagyott gép előtt és már szinte kivert a víz hogy akkor most megdől minden Robsten-elmélet, teljesen ki voltam akadva...:D Aztán végre jobb lett a net és megnéztem nagyban és egy egész Mount Everest esett le a szívemről :D Olyan kis szívmelengető ez a kép, jaj istenem egyem a kis szívüket :D

    Plusz pirospont, amiért az egyik legkedvecebb számomból idéztél :D (L) Bár a színe matt kicsit olvashatatlan, de végül csak sikerült elolvasnom :D Ahh, de imádom azt a számot, fél órája hallgattam utoljára :D
    Meg hát ugye KOL-hoz Robsten dolgok is fűződnek, ugye a tavalyi koncert....majdnem pont egy éve volt, és a helyzet is majdnm tökugyanaz mint a mostani Montreálosnál :D
    Na de a fejeztre térek végre :D

    Szóval, így, hogy 18 lett, reméltem hogy csinálsz neki egy igazi FELNŐTTES bulit :D Vagy legalább ne csak a fejezetszám, de a tartalom is lehetne nagykorú :D Reménykedtem hogy egy kis bemutató lesz azért Abizonyos24órából, de sajna nem :D Még meddig húzod itt az idegeimet? Térjünk végre a lényegre :D

    Nem tudtam teljesen betartani a rövidkommentes ígéretemet, de remélem ez nem okoz neked túl nagy roblémát :D

    Lávjú [:

    Fanni

    VálaszTörlés
  12. jáááj :)
    18. fejezet... mondanám, hogy alig várom a következőt, de szerintem ezt már magadtól is kitaláltad :D
    Annyira nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi lesz az elkövetkezendő 48 órában... mármint biztos vagyok benne, hogy nem lesz bonyodalommentes a dolog :D

    Kel és Lil meg édesek már... azért kíváncsi vagyok arra is, hoyg mi lesz ebből... :)) remélem összejönnek...

    és Rob és Kris, hogy fogják beadagolni a barátoknak, hogy együtt vannak?? :D
    naaa wow...de várom :D

    puszillak ♥♥♥

    VálaszTörlés
  13. szija :)
    meglepi nálam : http://www.furcsasagoktemploma.blogspot.com/
    puszcsii : billah :)

    VálaszTörlés
  14. Hali!
    Egyetértek az előttem szólókkal, úgyhogy nem írom le mégegyszer. tök jó lett!!!
    Hmm... új módszerek... kíváncsi arc :)
    Siess a következővel és remélem a kezed már sokkal jobban van! Zsebi
    Ja és gratula a nagykorúsághoz :)

    VálaszTörlés