2010. augusztus 28., szombat

21.


Na csááááááááá lányok :] Visszatértem/tünk. A nyaralásról annyit hogy qrva jó volt, mert ha most le kezdeném mondani kb sosem lenne vége :D A fejezet képért örök hála Lady BBmnek (L) ez nájsz . Őőő most annyi mindent akartam hirtelen... szóval ez most kicsit Rob szemszöges lesz, mert valahogy belejöttem. Ééés a sok"mikor lesz már szex?" kérdésre annyit: majd... bazzeg...türelem...nagy erény amúgy.. :P 
Komihatárról: nem lesz, eddig se volt. Direkt azért mert nem akarok kötelezni. Nem tudom honnan vetéttek hogy lesz xD.. 
 De most is jólesett hogy ennyien írtatok, tartsátok meg jó szokásotokat. Kééérlek *__*
lááv 
B.


Kristen
Remegve viseltem minden egyes nyelvcsapását, és régi ismerősként köszöntöttem a rám törő , kínzóan gyönyörű élvezet hullámokat. Lihegésem, mely eddig betöltötte az egész szobát, most már hangos sikolyokba torkollott , ahogy pár perc alatt elértem az extázis kapuját. Testem rázkódott , próbálva feldolgozni a mámort. Alig volt több pár pillanatnál, nekem mégis az örökkévalóságot jelentette. Rob erősen fogta körül a lábaimat, így legalább nem estem le az ágyról bódult vergődésem közben. 

A szám zsibbadt ahogy fogaimmal fehéredésig haraptam, de nem érdekelt. Boldog öntudatlanságba süllyedve vártam csillapodásomat. 
Teltek a percek miközben én még mindig , akár egy rongybaba hevertem a kanapén. Rob mellém mászott , hosszú ujjaival finomat simított végig a karjaimon, hasamon, vagy épp a nyakamon. Rényire nyílt szemekkel néztem az arcán játszódó elégedett mosolyt. Kis önelégült, ha lenne bennem elég erő visszaadnám a kölcsönt...és vissza is adom. Az nem létezik hogy engem így kényeztet , ő meg semmit se kapjon a jó munkáért. Rá vigyorogtam , mire ő felvonta a szemöldökét.

-                Mi az? – kérdezte halkan. – Mi jár a fejedben?
-                Oh… majd meglátod – suttogtam rekedten , majd még mindig gyenge végtagokkal , de feltápászkodtam.  Hátradöntöttem Robot, Ő nevetve hagyta magát. Kíváncsian szemlélte mire készülők, az mondjuk engem is érdekelt volna…mivel csak mentem a saját fejem után. A kezem szinte magától mozdult , és pattintotta szét a nadrág gombjait. Lesimítottam rólam, a  boxerével együtt.  Tekintete egyszerre, várakozóvá vált.  Nem akartam húzni az agyát, ezért bele is kezdtem a dolgok sűrűjébe. Finoman simítottam végig forróan merev vágyán, ezzel, elfulló sóhajt kicsalva Belőle.
Pár percig élvezettel figyeltem kínlódó arcát, majd számmal kezdtem el izgatni lüktető férfiasságát.  Morgásai voltak a legszebb hangok akkor, számomra. Bele hasítottak a néma csendbe, a végletekig legyezve az egómat. Ez az Stew! Jól csináld! Bíztattam magam az egyre gyorsabb tempóra. Rob a párnát szorította, a fejem mellett. Felpillantottam rá, szemhéjai félig lecsukódva, de szemei engem vizslatnak, várakozóan, gyötrődve, éhesen. Pillantása hirtelen elsötétült, innen már tudtam: idő van. Most a biztonság kedvéért, és a fulladás veszély elkerülése végett, bekészítettem pár zsebkendőt a „végére”.
Rob már, kielégülten lihegett alattam, mikor én még Őt, és magamat tisztogattam. Ittam egy korty vizet, majd mellé heveredtem. Néztem, ahogy homloka kisimul, szája sarka megremeg egy apró mosolytól.
Nem voltam fáradt, najó, talán egy kicsit. De, egy ásítást, én sem bírtam elnyomni. Persze, annál lustább voltam, minthogy megmozduljak, így egy ideig csak feküdtünk a kanapén, a néma sötétségben. Aztán Rob felült, engem is magával húzva. A kanapé szélén a hátára vett, én pedig lustán körül fontam lábaim is karom rajta. Valahogy sikerül semminek sem neki menni, és még a lépcsőn sem vágódtunk hátra. Az elemelten, már meg sem lepődtem, mikor a saját szobája felé vette az irányt velem.

Beléptünk hozzá, de Ő nem állt meg, ment tovább, ki az erkélyre. Rágyújtott.  
Én meg csak ott lógtam rajta, mint valami idióta állatos hátizsák, amit a kiskölkök hordanak. De, nem tett le, amit egyáltalán nem bántam. Néha hátranyújtotta égő cigiét, hogy beleszívhassak. Jól esett a nikotin. Viszont, a végére teljesen elálmosodtam. Jobbra balra ásítottam már, mire Rob elpöckölte a cigit, és bemászott velem. Gyorsan leszedtünk magunkról minden ruhát, az alsót kivéve, majd szorosan egymáshoz préselődtünk a takaró alatt.  Nem kellett fél perc, és már aludtam is.


Robert

Reggel, előbb ébredtem, mint Kristen. Annyira édesen aludt, hogy én magam ütöttem volna le azt, aki felkelti. Óvatosan kimásztam mellőle, a konyha felé indultam.

A fali óra fél 2-t mutatott.  Akkor reggeli helyet, ebédet csinálok. Neki láttam valaminek, a hűtőben talált cuccokból. Nem halogathatjuk tovább a vásárlást, sajna. 
Csináltam egy kávét, amíg arra vártam, hogy a hús kiolvadjon. Épp gyújtottam volna rá, mikor megcsörrent a telefon. 
- Igen?

-                Szevasz, tesó! Na ki vagyok? – kérdezte egy nagyon is, ismerős hang a vonal túl végéről.
-                Xavier! Haver, mi a helyzet? – rágyújtottam egy szál cigire közben, ha anyám itt lenne, megölne, amiért a házban dohányzom, de amit nem tud, az nem fáj.
-                Kristen mondta, hogy érkezem?
-                Mondta, majd kicsattan az örömtől. – feleltem neki vigyorogva a nyilvánvalót. Kris imádta Xavit, és fordítva.
-                És mit csinál most, a kedvenc unokahúgom? – „az ágyamban fekszik, mert tegnap fárasztó éjszakánk volt, egymás kielégítése miatt” Nem Rob, ezt azért mégsem mondhatod.  Beleszívtam a cigibe, kifújva a füstöt, csak ennyi mondtam.
-                Még alszik.
-                Rendben, akkor neked mondom. A gépem vasárnap este 10-kor van nálatok. Mennyire is laktok a reptértől?
-                Másfél óra kocsival.
-                Remek, akkor este még nyomhatunk egy menetet a PS-n. – hallatszott a hangján, hogy vigyorog, bennem meg ott volt a kis geci, hogy letörjem a szarvát.
-                Oh ugyan, minek akarsz te játszani? Még Stew is kiver DOA-ba.
-                Héé! Az csak egyszer fordult elő, és akkor nagyon be voltam baszva.
-                Persze, tudom én. – vigyorogtam, mint egy vadalma.
-                Bazd Meg Rob! – hallottam a jó kedvét, ezért nem is vettem túl komolyan. – Most, le kell tennem. Akkor vasárnap!
-                Rendben, csá. – visszaraktam a telefont a helyére, tovább szívva a cigimet. Az agyam pörgött, ki kell találnom, hogy adom be ezt a Kristen, és én témát Xavinak. Nem hagyom, hogy Kris mondja el, ez az én hülyeségem, az én saram, nem az Ő hibája.

Ha lenne bennem elég erő, békén hagynám. De, a tény, miszerint, szeret „velem lenni”, ráadásul be is vállalja, nem tette könnyebbé, az „abbahagyom” hadműveletet.

Minek is álltam volna le? Hisz neki is bejött a dolog, minden egyes alkalommal, azt várom, mikor lök el magától, mikor taszít el undorodva. De e helyett, karjaiba von, megcsókol, olyan dolgokat művel velem, amitől megkattanok. Olyan Ő nekem, mint valami morfium. Tegnap is, azt hittem nem bírom ki, hogy apró sóhajai, izgató kis nyögései, egyszer majd túl sok lesz nekem, és elvesztem a fejem. Minél jobban ingerelt, annál jobban meg akarta kapni. De higgadtságom utolsó morzsáiba kapaszkodva, emlékeztettem magam, saját szabályomra. Még nem! Ki kell bírnom, ki fogom bírni! Időt kell adnom neki. De mikor annyira édes, annyira ártatlanul sexy!

Tehetetlenül nyögtem fel, ellökve magam a pulttól. Megcsináltam a kávét, a húst belöktem a mikroba. Fasz se fogja kivárni, amíg felolvad. Összeírtam miket kellene venni, csak hogy eltereljem a figyelmem. Épp a „karton sört” véstem a papírra, mikor megjelent Ő, és minden gondolatomat magára terelte. Az én egyik pólóm volt rajta, ami alig takarta a combjáig. Idegesen megnyaltam a szám szélét.

-                Jó reggelt – somolygott álmosan. Hozzám lépett, egy apró csókot lehelve a számra. Aztán tovább sétált, a kávét célba véve. Behalok ezen a csajon, mintha tök természetes lenne ez az egész. Mintha nem lenne őrület minden együtt töltött pillanat. Mintha normálisak lennénk. Rob! Le kell állnod! Ne agyalj már folyton! 

Mögé sündörögtem, hátulról átölelve, kezem a hasára siklott.

-                El kell menni, bevásárolni. – mormogtam a nyakába. A cukros csészét tartó keze, egy pillanatra megremegett. Elégedetten elmosolyodtam a reakcióján.
-                Rendben, csak kajáljunk előtte, mert farkas éhes vagyok. – felém fordult. Karjait a nyakamra fonta, és egy sokkal hosszabb és édesebb csókkal ajándékozott meg. Kezem automatikusan formás fenekére csúszott, mialatt Ő a hajamat markolászta. Imádtam, ahogy csinálta. Még mielőtt tovább mehettünk volna, a mikro hangos pityegéssel adta tudtomra, a hús kiolvadt.
-                Hmm. Ha enni akarunk, muszáj lesz szétválni. – leheltem gyöngén. Éreztem, ahogy szíve verdes a mellkasában, légzése egyeletlen volt. – Minden rendben?
-                Persze – sóhajtott, arrébb lépve. – Ez csak, te vagy.  – Na, ezt nem értettem. Már épp kérdeztem volna, mikor ujjai a számra csúsztak.
-                Shh! Én most elmegyek fürdeni, te pedig addig csinálsz nekünk valami kaját. Oké?
Csak bólogatni tudtam. – És nem jössz utánam – vigyorgott ördögien. Lelkiekben hatalmas fájdalmas nyögés hagyta el a számat, de így csak ráztam a fejem, jelezve a nem leges választ.
Kifelé indult… volna, ha nem rántom vissza magamhoz, egy olyan csókra, ami segít majd talán, és lenyugtat.
Miután végleg elengedtem, eltűnt a lépcsőn felfelé. Nekem viszont, rögtön képek sorozata jelent meg az agyamban, ahogy meztelen bőrén végigfolynak a vízcseppek. Ajka elnyílik, szemhéja lecsukódik, karjai a testén kalandoznak. Rob…
Unott sóhajjal konstatáltam a merevedést, ami a lábam között feszült.
-                Hát ez remek. – párszor belevertem a fejem a konyhaszekrénybe és máris jobban éreztem magam. Nyomtam a Hifibe zenét, így könnyebb volt nem Rá gondolni. 

Felcsendültek az első akkordok, az egyik kedvenc Kings Of Leon számomban, nem bírtam ki, rögtön énekelni kezdtem. Pedig nincs jó hangom, vagyis, Kristen, és a srácok szerint van, de szerintem túl rekedtes. Azért csak kitartóan énekeltem, amíg a hús sült. A többi már gyerekjáték volt. 
A végére, teljesen átszellemülve énekeltem azokat a sorokat, amik mindennél jobban igazak voltak.


She took my heart, i think she took my soul. And its call me closer…” 
Összerezzentem, amikor két kar fonódott a mellkasomra. Lebuktunk gyerekek...
- Imádom, amikor énekelsz – suttogta a nyakamba finom borzongást okozva nekem. Hátrafordultam hozzá. – Nem érdekelsz. – jelentette ki savanyú tekintetem láttán. – Akkor is jó hangod van. Énekelj nekem! – kérlelt esdekelve. Várva a válaszomra, ajkait harapdálta. Istenem! Miért nem adtál több akaraterőt? 
Persze minden megadtam volna neki, amit akar, így ezt sem tagadtam meg tőle. Átváltottam a lejátszón, és hamarosan belekezdtem Van Morrison egyik számába. 
Kris elégedett mosollyal vágódott le a helyére, amíg én az asztalra pakoltam a kaját. Szerencsére, a szám nem volt hosszú, szóval hamar abbahagyhattam a kornyikálást. Utána már csak az eredeti előadó hangja volt az aláfestést, ebédünkhöz.

20 megjegyzés:

  1. Jaj csajszi :D Imádom :D
    Nagyon jó rész lett :D
    kíváncsi vagyok mi lesz ah már ott lesz xavi :D
    pusszantás:D

    VálaszTörlés
  2. istenijólett :D
    vááárom a kövit remélem hamar jön :)
    siess :)

    VálaszTörlés
  3. Annyira jó lett! Hát szegény Rob egy kissé perverz! XD Nagyon nagy! Imádom Krist is! Siess a frissel!
    Puszi : ♥Friday♥

    VálaszTörlés
  4. Örülök Bri, hogy hazajöttél, nagyon jó lett, olyan aranyosak együtt, kíváncsi vagyok Xavier-ra, milyen lesz, amikor ő is velük lesz. Várom nagyon a kövit. Puszi Judit

    VálaszTörlés
  5. Szia baba!
    Örülünk, hogy hazajöttél.
    És a fejlinek is.
    Nagyon klassz lett, mint mindig.
    Főleg az eleje XD:)
    Kivi leszek mi lesz velük ha jön Xavi.
    Olyan arik voltak reggel/délben is :)
    Azt a fürdős jelenetet én is megnéztem volna, de reméljük lesz még olyan :)
    Siess a kövivel, pusszancs

    VálaszTörlés
  6. basszus Brianna :D nagyon tetszett :D
    én annyira nem örülök Xavinak :D
    és úgy sajnálom,h nem ment utána fürdeni :@
    pedig már azt hittem :D
    ajjjjj és még mindig húzod a dolgot :) megtörténhetne már :D
    már Kristen teljes mértékben felkészült rá :D :P
    :D
    már nagyon várom a folyatást
    KÉRLEK KÉRLEK KÉRLEK HOZD NAGYON GYORSAAAN!! :) (L)

    VálaszTörlés
  7. szia,
    ez tök jó nyugis feji volt :) tetszett.
    Huha Xavinak be adni ezt... na arra kiváncsi leszek :D
    Azt várom már, h totálisan egymásba szeressenek... mert sztem ugyis ez lesz :P
    várom a kövit (L)
    puszi
    Betty

    VálaszTörlés
  8. MÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉG :D
    olvasni akarom tovább drága Bri!!
    Örülök, hogy jól éreztétek magatokat :))
    a történetnek is jót tett ez a kis kikapcsolódás, mert megint nagyot alkottál :D
    lehet, hogy a nyaralás miatt?? :D
    neeem, amúgy is, de ez most nagyon tetszett :D
    na befejeztem ezt a sok össze-vissza szarságot, imádtam :D
    pusziii ♥♥♥

    VálaszTörlés
  9. nagyon jo lett:D
    kiraly:D

    VálaszTörlés
  10. HIHI :D :D :D IZMUS-IZMUS NA DE MILYEN?! :D
    MUCC EZ A RÉSZ NAGYON NEM VOLT SP SEM JB INKÁBB RS!!!!! XD ICIKEPICIKE SZIZMUSSAL :DXDXD
    LOVE BB!! :D

    VálaszTörlés
  11. ez is annyira jó volt ..xD
    "Hát ez remek. – párszor belevertem a fejem a konyhaszekrénybe és máris jobban éreztem magam" xD
    azt hittem behalok az ilyesmi részeken
    áhh alig várom a kövit
    puszi
    Natii

    VálaszTörlés
  12. Annyira vicces ahogy Rob vitatkozik magával. Olyankor meg tudnám zabálni. Nagyon jó feji lett . Várom a kövit :)
    Puszi

    VálaszTörlés
  13. jaj naon jó lett :)
    alig várom a kövi fejit :D
    bár nem vagyok Rob párti, de akkoris ... olyan aranyos ! :)
    siess a kövivel !!! :D
    puszi : billah :)

    VálaszTörlés
  14. Szia!

    Már írtam chatbe, de mivel láttam, hogy szereted a komikat, így ide is írok. Kicsit bővebben…. Egyszer már megírtam ezt a megjegyzést, de (amilyen béna vok) pechemre nem lehetett elküldeni.
    Na mind1 megpróbálom még egyszer.

    Ezt a blogot nem lehet jónak nevezni, mert nem az. Sokkal több :D
    Fantasztikus? NEM
    Szuper? NEM
    Megpróbálom összefoglalni. Ez egyszerűen (bocsi a szóhasználatért) kurvaklasszulelképesztőenhiperszuperülfantasztikusanlélegzetelállítóangyönyörűencsodás.
    Amint megtaláltam a szívembe zártam. Mint már chatbe írtam egy délelőtt alatt olvastam el. Reggel 6-kor kezdtem és egészen fél 12-ig olvastam. (tombolásokkal együtt) Megérte.
    Nekem nagyon, nagyon, nagyon tetszett. Ötletes, korszakalkotó, egyedülálló, egyedi, igényes, figyelemfelkeltő, szórakoztató, romantikus, picit beteg. De mondja valaki, hogy nem tesz egy ilyen még izgalmasabbá egy sztorit?!
    Mindent megtaláltam, amit kerestem. A karakterek szuperül megvannak alkotva, a való életben is megállnák a helyüket. A képek nagyon szépek, feldobják a fejezeteket, megteremtik az alaphangulatot.
    Kicsit félek, hogy túl hosszú lesz a komi, de leszarom, remélem nem gond. *szomorúkiskutyanézés*

    Mivel pár napja kezdtem el olvasni, így jobbnak láttam, ha ennél a fejinél foglalom össze az összes tartalmát.

    1.Fejezet - Hűűűhaaaaaa…Hát, hogy Nikki mire nem veszi rá a csajt XD. Rob aggódása cuki volt. ^_^ A hajtincses rész is édes volt. :D Hát amikor "Mr. Ego" kibökte, hogy együtt akar fürdeni Kristennel, majd leestem a székről. Köpni-nyelni nem tudtam. Öhm Rob nem kertelt . Nagyon jó fejezet volt, az tuti.

    2. Fejezet - Khmm…Khmm…Khmm. Majd megfulladtam. Kristen vívódását tökéletesen leírtad. A vágytól fűtött szíve s az észérvekkel felruházott agya küzdött egymás ellen, ami engem is elgondolkodtatott. Azt hittem, hogy Kris megadja magát, hogy győz testének akarata, de "jól" cselekedett. (Ez a jó blog titka nem? Minél jobban felhúzni az idegeket) Az email Nikkitől újabb reményeket keltett bennem, hogy talán majd holnap beszélnek…talán az éjszaka majd megold mindent…talán…DE NEM! Miért kínoztál? Miértttt??? (Am. Különleges és izgalmas fejezet volt :D)

    3. Fejezet - Kristen szemszöge alatt folyton egy szó zakatolt a fejemben: testvér! Nagyon vívódó fejezet volt, gondolkodásra sarkallt. Engem legalább is…Nagyon tetszett. Robert részénél tökre felpörögtem. Annyira vártam, hogy Rob szétrúgja annak a szemétnek a s*ggét. Kellan hozta a formáját. De egy valamit ígérj meg nekem. Kellt soha, de soha nem fogják kirúgni ugye? Még akkor sem ha totál őrültséget csinál. Ugye? Kérlek, ígérd meg! Kellan tök jó fej volt, nekem olyan vicces bátyónak tűnt. Imádtam a fejezetet :D

    4. Fejezet - "Marha! Marha! Marha!" voltam, amikor elolvastam a fejit. A végénél tökre kiakadtam. Miért pont ott hagytad abba? Vagy fél órán keresztül dühöngtem, mire leesett, hogy még jó pár feji hátra van XD. Amúgy imádtam az R szemszögöt, fantasztikus volt. Az tuti, hogy totál ideg lettem a végére, de ez csak az én hibám… Rob lelki világága magával ragadott, úgy éreztem, mintha hallanám a gondolatait. Szuper volt.
    (komment első része volt ez)

    VálaszTörlés
  15. 5. Fejezet - Szinte magam előtt láttam Rob boldog mosolyát mikor meghallotta Kristen sikolyát, amikor a nevét kiáltotta. "Ez a gondolat lassacskán mérhetetlen elégedettséget eredményezett nálam. De ez több volt annál. Valami belülről akarta szétszaggatni a testemet. Egy furcsa érzés, aminek nem volt neve számomra, és mégis azt akartam , hogy tépjen szét , cafatokban hulljak össze. Mert attól lehetnék igazán boldog.
    A nyugágyon fekve bámultam a csillagokat , de már nem csak néztem őket, már velük repültem." Ez volt az egyik kedvenc részem az egész történetből. Úgy éreztem, hogy engem is elönt a boldogság. Ezt szerintem csodásan leírtad. Nekem nagyon tetszett a szó használatod és, hogy kulturáltan fejezed ki magad. Imádtam. Kristen részénél majd elsüllyedtem. Rob persze gondoskodó, figyelmes, érzelmes volt mikor gondolt Krisre és csinált neki reggelit, de az biztos, hogy én kirohantam volna a házból. Már szinte nem tudtam megülni a fenekemen. Tök zavarban voltam, ahogy olvastam. Szerintem még el is pirultam. Nem tudtam volna a szemébe nézni. A kocsis rész is tetszett. Tökéletesen megformáltad a szereplőket, akik talán még a való életben is megállnának a személyiségükkel. Tök természetesnek mutattad be őket, ami nagyon elragadó volt. Azt azért megnéztem volna, hogyan préselődnek össze a minibe. Hát meg a kiszállás. Egymást használták lábtörlőnek, vagy sorsot húztak, hogy ki száll ki elsőnek? Esetleg kilökdösték egymást a kocsiból? Szuper fejezet lett. Szerelmes, kínos, boldog, csipkelődős, vicces. Tökéletes.

    6. Fejezet - Amint megérkeztek a fiúk már kezdtem is párosítgatni az emberkéket. A modulsávban lévő képek életre keltek, az én fantáziám már beindult. Hiányoltam Ashleyt, de ez csak az én véleményem. De Sandy tökéletesen passzol Jackhez. Hát amikor a Becks-Rob párosról olvastam felfordult a gyomrom. Nem tudom, hogy érhetett Rob azok után a csajhoz, hogy tegnap még Kristenre vágyott. Egyszerűen pasi…De feszültség is kell neM?
    Hát amikor Rob meg az a barbibaba egymást nyalták falták a házban még rosszabbul lettem. Annyira vártam, hogy Krist kiosztja Robot, de te sokkal jobb fantáziával vagy megáldva. Megállt a szívem, amikor Robert a konyhaszekrényhez szorította Krist. Majd meghaltam az izgalomtól. Aztán hamar újra indult, pontosan akkor, amikor az az "idióta" férfi végre megcsókolta. Szuppiiiiiiii volt :D

    Hát most ennyire futotta tőlem, mert totál fáradt vok, de a következő fejezetnél folytatom, egészen addig, ameddig utol nem érem magam a komizásban. Sajnálom, hogy csak most tudtam írni, de ezentúl rendszeresen írok majd kommentet. Amúgy a 21. fejezet is magával ragadó lett, eddig az összes feji leírhatatlanul gyönyörű volt. Nagyon várom, hogy olvashassam a következő fejit. Remélem, hogy nem váratsz sokáig.
    Amúgy nekem a kedvenc párosom (Rob & Kristen után) Lil & Kel = ♥ Imádom őket. Olyan civakodós, energiákkal, érzelmekkel teli "kapcsolatuk" van. Lil nem is tagadhatná, hogy bejön neki a srác :D ♥
    Tök kíváncsi leszek rá, hogy mi fog történni, ha kiderül, hogy Ann és Cam is szórakozásnak tartotta a kapcsolatot. Kifognak borulni, vagy nevetni fognak az egészen? Szerintem már egyiküket sem "csak" a megleckéztetés, illetve fogadás hajtja. Sandy meg Jack annyira összeillettek, aztán meg megjelent Ash, én meg padlóra kerültem. Nem tudom eldönteni, hogy melyiket látnám szívesebben Jack mellett. :S Amúgy ugye Nikki netes pasija Paul? Alig várom, hogy Rob bevallja Xaviernak, hogy Kristennel kavar. Xav kifog akadni? Neki ront Robnak? Elmondja a szülőknek? Tökre beindult a fantáziám, de ki kell várnom, hogy megírd. Sztem nem fogok egyetlen betűben sem csalódni.

    Nagyon, nagyon, nagyon imádom a törid, remélem nem húztam el nagyon a komit. Puszi neked, pls siess a kövivel.
    UI: Egyszerűen kk (kurva klassz)

    Nesszi
    (komment 2)

    VálaszTörlés
  16. Egy újjab fantasztikus rész:D és nagyon várom már h mi fog történni xavi ékezése után^^

    VálaszTörlés
  17. HHHHHHHHHHHHHHHHHÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Nagyon JÓ lett!!!!!!!
    De mikor lesz már IGAZI AKCIÓ??????????????? Ha érted mire gondolok.
    Kris helyében én már rég beadtam volna a derekam Rob-nak. Na jó ha én lennék Kristen helyében akkor már ott az elején a zuhanyzóban lett volna AKCIÓ. Na mindegy. Már hajtépve várom a kövit. Kivi vagyok az uncsitesó mit szól majd az ő kapcsolatukhoz. De ha kiderül, hogy szerelmes Kristenbe (mármint az uncsitesó) én gépen keresztül, de esküszöm, hogy megfojtalak. Úgy érthető voltam. Most csak ennyit. Am puszi. Kata

    VálaszTörlés
  18. Szija!

    Ez nagyon nagyon teccett nekem! Imádtam!
    Olyan mintha... szla úgy jön át a kapcsolatuk mintha már időtlen idők óta együtt lennének. Persze biztos számít, hogy "testvérek", hogy ismerik egymást és el is fogadták egymást olyannak amilyenek! Imádni valóak... amit egymással művelnek...
    Chh méghogy több akaraterő?! Robci Robci ha nem lenne akkor már megtörtént volna az a bizonyos első alkalom. :D
    Kicsit beparáztam, azon amit Rob mondott, hogy abbahagyná, ha tudná! De ne máááár, ezt nem teheti abba Kris tutira belekattanna!
    Húúúú és jön Xavi! Na az még érdekes lesz ahogy Rob előadja majd a sztorit.
    "Hát tudod a kedvenc unokahúgoddal kavarok, aki mellesleg a testvérem bizonyos értelembe, de nem para, mert szeretjük egymást!" XDXDXD
    Húúúú alig bírom lelőni magam annyira izgulok, h mi lesz!
    Siess PLS!!!

    Pusszantás!

    VálaszTörlés
  19. Robos szemszög méééégggg léééécccciiiii

    VálaszTörlés
  20. Hah, méghogy Kris mikor löki el, én akkor sem tudnék Robnak nemet mondani ha tesók lennénk XD

    VálaszTörlés