2010. augusztus 18., szerda

19.


 Kinek mi jut eszébe ha  a képre néz? *gonosz vigyor*    
Előjáróban szeretném megköszönni az újabb díjakat amiket kaptam, olyan édik vagytok, és tök jól esik ;)
Másodszor: Nem csak én voltam az aki
Emili dö Ribancnak nézte Krist az egyik OTR forgatási képen :P (köszi Fanni xD)
Mit is akartam még?!... hmm.. megvan! Nézzétek meg az új RS blogot amit Lady,Angyalka,Szofi, és szerény személyem szerkesztget ;)

A részről: belém bújt a kissátánivadék, ennyi... :] + eddig a legjobban sikerült formázás xD
láááw
B. 
ps: szeretem a kommentek, sőőőt imádom őket! xD







Robert

A bulira egyetlen egy jó szót tudtam csak , ami elég kifejező volt. Unalmas.  A tornatermet, mint minden áldott évben,  most is ellepték a bulira éhes suhancok.  Akik – mint minden évben – most is becsempészték a piát, és a füvet. De hát , egy kis szórakozás még nem árt meg. Én , a magam részéről, eléggé untam magam.  Miután bevonultunk rögtön a WCbe mentünk a srácokkal, egy kis hangulatért.  Utána már nem volt mit csinálni. A fenébe is! Kristennel akartam lenni, de nem lehetett, az idióta kisvárosi bugrisok nyamvadt istenfélő felfogása miatt.  Speciel magasról tettem az egészre, de tudtam hogy Kris nem így gondolkodik.  Most mégis , bármit megadtam volna hogy magamhoz szorítsam.
A fiatal párok tömkelege nyalta falta egymást a szemem előtt, és ettől egyre idegesebb lettem.  Jacksont rég elvesztettem. Igaz ő most azért tepert hogy Sandy ne dobja ki, ami elég könnyen megtörténhet mivel az a marha folyamat az új csajt lesi.  Pedig ez fontos szabály ember! Csak diszkréten , ha van csajod..
Cam…Cam még úgy ahogy tartotta magát, bár egyre rosszabb lett a napok alatt.  Már valami mély beszélgetésről hadovált, a „forró szex” helyett.
Paulról azt sem tudtam él e még.
Egyedül Kellan tartott ki mellettem. Ő minden. Igazi jó barát a bajban, mellettem áll.  Ő nem megy el csajozni, nem hagy itt egyedül gyötrődni.  
-                     Megkeresem Lilt – fordult oda hozzám, a kezembe nyomva egy pohár émelyítően édes puncsot. Ennyit a barátságról. Kösz haver..
-                     Menj..loholj csak utána – vágtam hozzá fortyogva mire ez a barom csak elröhögte magát.
-                     Csak azért vagy nyűgős mert nem sündöröghetsz Kris nyakán. – vigyorgott teli pofával.
-                     Bazd meg . – részemről lezártnak tekintettem a beszélgetést, és ő is elindult hogy felkutassa miss. kérlelhetetlent.
Nem maradt más, most bámulhatok ki a fejemből amíg meg nem unják a bulit.  Kristen után kezdtem pásztázni a termet, újra. Eddig nem láttam sehol , tehát még kint vedelnek.  Sajnos a nagy keresésben , túl hamar akadtam rá Becka dölyfösen mogorva képére.   Gyorsan arrébb lépdeltem, nehogy még a végén kedve támadjon odajönni hozzám.  Kisomfordáltam a teremből , Mr. Lewis ádáz pillantása árnyékként kísért.  A suli falának dőlve előkotortam a cigis dobozomat, a normál szálak mellet ott pihent az én kis csavart cigarettám. Muszáj volt magamba csepegtetni egy kis életenergiát, majd kitikkadtam az unalomtól.  Beleszívtam a cigibe, a kifújt füstön keresztül megpillantottam a lányok csordáját, még mindig az autó mellől. Bár ha nem látom, akkor is tudom merre keresni őket, zengett tőlük a parkoló.  Elnevettem magam mikor leesett hogy az én húgom a leghangosabb közülük. Olyan felszabadultan üvöltözött , a hangja néha elbicsaklott. Csak mosolyogni tudtam jó hangulatán.  Nem terveztem oda menni, hadd érezze jól magát a barátnőivel. Végre egyáltalán nem volt visszahúzódó, na nem mintha eddig az lett volna… de most már az a kis gyámoltalanság kiveszett belőle.  Gonosz vigyorral képemen gondoltam bele,  vajon ez mind az én hatásom lenne?  Reméltem hogy igen, mert ez a fesztelen, önfejű, spontán – és nem kicsit részeg – Kris, már most kedvemre való volt.
Ahogy fogyott a cigi, egyre perverzebb fantázia képeket láttam magam előtt az este hátralévő részéről, amikben az üres ház , Kristen, és én játszottuk a főszerepet.   Fejemet a falnak támasztottam, az árnyékba burkolózva próbáltam visszaemlékezni mit is akartam pár perce csinálni.  Kezek csúsztak fel a mellkasomon, hátulról átölelve.  Tehát ő mégsem bírta ki nélkülem.  Megfordultam hogy ajkaim az övéire tapasszam, de kellemetlen meglepetésben volt részem.   Barna angyalom helyett, ugyanis a szőke ribanc állt előttem. Aki már egyszer elküldtem.
-                     Mit akarsz? – kérdeztem durván miközben kajait lesöpörtem magamról.
-                     Csak gondoltam vágysz egy kis társaságra. – bújt oda hozzám, megéreztem a parfümje illatát, és felfordult a gyomrom.  Nem tudtam kontrollálni magam, talán ha nem lettem volna beszívva még kedvesen el is magyarázom neki  újra, miért nem kell már nekem, de bevoltam így az egyszerűbb megoldást választottam.
-                     A tiedre biztos nem. Na hord el magad… - elfordultam , még csak látni sem akartam, de ő velem fordult.
-                     Ugyan már Rob.  Tudom hogy akarod. Fű után mindig jó meneteket nyomtunk. -  beharapta az ajkait, miközben egyre csak tapadt rám. Én meg már azt is elfelejtettem amit pár másodperccel azelőtt mondtam neki.  Szimplán undorodtam már tőle.  De a tetves   joint után, már agyam nem volt hozzá hogy kimondhassam, húzzon már a picsába.
-                     Hagyjál már békén. – próbáltam kinyögni, de a szám se nagyon akart mozdulni.  Bárcsak  hamarabb múlna a hatás, vagy csak ihatnék egy sört. Utána már nem lenne gáz arébb rugdalni .
-                     Nagyon jól tudom mire vágysz, ne izgulj tőlem meg kapod. –  susogta a nyakamba. Kezei rajtam kalandoztak, egyikkel a nyakam fogta , míg másik lefelé indult a nadrágomat kutatva. 
Najó , hát, ha minden kötél szakad, majd lehányom… mást nem tudok tenni…egyszerűen elfelejtem mi is kellene csinálnom.  Két másodpercnél tovább nem marad meg semmi, és mire újra elhatároznám magam….megint….ááá minek kellett szívnom? Éreztem a kezét a nadrágomra siklani.
-                      Rebeca hagyd abba – mondtam elaléltan, már eszemet nem tudtam.  Aztán hirtelen hűvös lett körülöttem.
- Vedd le a kezed a bátyámról te ócska kis kurva !
 Kinyitottam a szememet, de csak annyit fogtam fel hogy Becka eltűnt előlem.  Elfordítottam a fejem minek következtében egyből józanabb lettem. Sokkoló kép tárult elém. Kristen két kézzel tépte Becka haját, amit az érintett nagy sikonyálással adott a köznép tudtára. 
Kris ide oda ráncigálta a hajánál fogva , tekintete teljesen elsötétült.  Angyali arcán most dühös kifejezés ült…de a dühös talán még enyhe szó  volt.
-                     Engedj el te hibbant! – sipította Rebeca idegbetegen, de nem úgy tűnt mintha a húgom mostanában abba  akarná hagyni.  Minél jobban próbálkozott, Kris annál jobban rángatta.  Teljesen elvakult, és én azt vettem észre hogy beindultam. Nem is kicsit.  Ahelyett hogy szétszedtem volna őket , inkább csak bámultam húgom vad tekintetét. Komolyan, mint aki a tulajdonát védi…ami elvileg én vagyok. De ez most egyáltalán nem idegelt fel, sőt!   Eszméletlen ,mennyire élveztem a dolgot.
-                     Rob mi a frászt csinálsz? Segíts már! – hallottam meg Lil idegtől lüktető hangját, aki épp Kris kezét  próbálta kifeszegetni a szőke hajzuhatagból.
-                     Mi a franc folyik itt? – hirtelen szembe találtam magam Becka barátnőjével, Torival, aki a következő pillanatban ,már ott is volt hogy beszálljon a buliba.
-                     Szedd már le rólam!– visította fájdalmasan drága exbarátnőm , életem értelmének kezei között.
-                     Állítsd már le a hibbant barátnőd bassza meg!
-                     Tudod ám kit nevezz hibbantnak te picsa! – nane… most már ezek is. Lil feladta a hajtépés problémát, és Tori felé fordult.  Én meg még mindig csak bámultam mint egy jó gyerek. Gondoltam majd megunják, bár én elég jól mulattam. Nem is tudtam hogy Kris ilyen kis harcias amazon, most hogy láttam, milyen egyszerűen megy neki a másiknak, egész muris volt.  Hagytam, hadd tombolja ki magát. 
Lil meg… hát ő meg Lil. Nem kell félteni.
-                     Rossz emberrel kötekedsz lotyó. A barátnőd meg jobb ha leállítja magát, és elkotródik veled együtt mielőtt nagyon megbánod.   Legyél okos és húzzál el.
-                     Oh… jah..hát lehet igazad van.  – válaszolta Lil halkan majd egy lépést hátrált. – De lehet, hogy nem akarok okosabb lenni.   – azzal nemes egyszerűséggel behúzott egyet a csajnak.
Kocsányon lógó szemekkel vizslattam a cicaharcot.  De most már azért le kellene állítani őket…vagy nem.
-                     Ezt a lotyóért… lotyó. –  mondta Lil a megtántorodott Torinak, aki hamarosan a fal mellett landolt. 
-                     Mit csináltál a barátnőmmel te vadállat? – najó most már tényleg elég legyen. Végszóra megjelent a harmadik csatlós is , Mandy. 
-                     Te is kérnél egyet ? – kötekedett tovább .
-                     Bazd meg Ribanc! – úgy éreztem itt az ideje véget vetni a szórakozás…illetve a bunyónak.  Lefogtam Mandyt hogy ne menjenek egymásnak, mire varázsütésre előkerült Kellan is.
-                     Te meg hol a picsában voltál? – rivalltam rá dühösen, az meg csak vigyorgott.
-                     Ott a másik oldalon élveztem a műsort.  Te meg… - lefogta Lilt aki akár egy pit bull vicsorgott a kezemben lévő lányra. -  Te meg csak ne dumálj..láttam hogy te is.
-                     Engedd már el! Hadd dekoráljam ki az arcát!
-                     Oh gyere csak !
-                     Engedd már el a hajamat te elmebeteg!
-                     Most aztán már elég! – hasított bele a veszekedés rengetegbe Mr. Lewis hangja.  Abban a szempillantásban mindenki megmerevedett és ellépett a másiktól.  Mintha minden rendben lenne.  – Mi folyik itt? – kérdezte rekedtes hangján, amitől a hideg kirázott.
-                     Oh igazán semmi tanár úr – jelent meg hirtelen Ann. Mi a picsa van itt? Eddig hol volt mindenki?  - Csak beszélgettünk.  Aztán történt egy kis szóváltás, tudja hogy megy ez a mi korunkban.  – Ann mézes mázas hangjától Mr. Lewis azonnal ellágyult.  Mindig kíváncsi voltam rá hogy csinálja. De még nálam is nagyobb tanár kedvenc volt.
-                     Vele meg mi történt? – mutatott a fal mellett fekvő Torira.
-                     Csak elfáradt egy kicsit…de minden rendben, kihoztuk levegőzni. –hazudott szem rebbenés nélkül. - Bent minden rendben? Csak mert úgy hallottam Zack Tucker csinálja a balhét azzal az elsős sráccal.
-                     Oh..megyek. Megnézem, köszönöm Ann. Ti pedig – ezek voltunk mi. – csak okosan bulizzatok, nem szeretnék több ilyen „ szóváltást” . Stewart – ez voltam én , bár inkább mintha most Kristenre nézett volna – maga pedig ne igyon többet. – azzal fogta magát és bevonult.  Mielőtt újra kezdődött volna az előbbi jelenet – a gyilkos pillantásokból arra következtettem ahogy elfog – gyorsan elvonszoltuk onnan a csajokat. 
Kris szorosan mellettem haladt, átölelve a derekam. Arca még mindig idegességet sugallt ezért lehajoltam hozzá , és egy puszit nyomtam a feje búbjára
.  

21 megjegyzés:

  1. hehehe :D
    ez nagyon ott volt :D
    tetszett ez a rész :D jól tette Kristen..:DxD meg Lil is :DxD a fiúk h élvezték hehe :DxD jaj feldobtad a napom :D komolyan :D
    remélem hamar lesz friss :D és Kris és Rob hamar haza ér h..... :P :D hihi :D
    pusszantás

    VálaszTörlés
  2. Bocsi a szóért, de ez kurva jó lett!
    Bírtam mikor Kris megtépte a csajt! És Lil, hogy bevert annak a másiknak! De Rob és Kellan voltak a legjobbak! Öregem! Nagyon nagy volt! Siess a frissel!
    Puszi : ♥Friday♥

    VálaszTörlés
  3. Hali!

    Basszus ittam a vizet és kiköptem. Szép egyenes sugárban a monitorra XD

    Nagyon jó lett Lil nagyon nagy imádtam őt is és Kris! Na ne XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD

    Jó lett és várom a kövit!

    Puszika!:) :D

    VálaszTörlés
  4. végig szakadtam az egész történetet XDDDD
    nagyon nagy volt :D
    nagyon tetszett :D:D
    várom a kövit siess :)

    VálaszTörlés
  5. Áh ez baromi jó volt!
    Főleg onnantól kezdve, hogy "Najó , hát, ha minden kötél szakad, majd lehányom…" LOL :DDD
    Végigröhögtem a bunyót, haláli volt!
    Viszont a kövi részben legyen már némi etyepetye plííííz :))

    VálaszTörlés
  6. tök jó lett :)
    remélem a 20. fejiben mar lesz v.mi... ;)
    Bibi

    VálaszTörlés
  7. Hát ez FANTASZTIKUS lett!!!IMÁDTAM!!! nem jutok szóhoz s szerint!!! Már 5 perce egy hang se jött ki a torkomon a meglepetéstől... most sem biztos hogy tudnék beszélni...ez hiányzott még!!! :D Egy kiadós csajbunyó.Imádtam!!! :P kár hogy a fiúk nem szálltak be!!! :D alig várom a következőt és remélem hogy lesz valami...tudod na!!! :D
    by:Eszter :)
    U.I:Remélem még számíthatunk kiadós megtépászásokra!!!:D

    VálaszTörlés
  8. Szia Bri!
    Hát ez eszméletlen jó lett, Krisből jól kijött a féltékenység. Rob meg rendesen kiütötte magát. Nagyon várom a kövit, remélem abban már lesz valami:DD Judit

    VálaszTörlés
  9. Sziaa nem rég találtam a töridet és el is olvastam az egészet egyszerre :) Nagyon tetszik!
    De ez a legújabb rész különösen viccesre sikeredett. Hülye Rob végigélvezte a csajbunyót..basszus szakadtam rajt ...esküszöm könnyes a szemem. Becka teljes mértékben megérdemelte a hajtépést.Kíváncsi vagyok mi lesz a köviben ...epekedve várom
    Puszi

    VálaszTörlés
  10. Húúúú ez nagyon ott volt.
    Hát Kris aztán jól meg adta a módját a dolgoknak,de nem is baj Becka megérdemelte.(a kis ribi).
    Rob meg hát jó férfihez méltóan jól kiütötte magát.
    Nem gond nálam is volt rá példa.
    Nagyon várom a kövit.
    Rem abba már lessz egy kis ez meg az.
    Puszi
    Amanda

    VálaszTörlés
  11. Hááát nagy volt ez a cat fighting
    Kris és Lil olyan volt mint egy anya tigris
    mondjuk Krisnél ez anya kifejezés durva
    na mindegy siess a kövivel
    puszi

    VálaszTörlés
  12. áhhh basszus...
    ez aztán naon kemény volt ..XD
    naon kíváncsi vok
    várom a kövit
    puszi
    Natii

    VálaszTörlés
  13. nagyon jo votl|:D
    sot oltari jo:D
    bonyo a cicak kozot:D
    hat micsa fantazia:D
    hat csak dicserni tudom
    alig varom a a folytatas:D
    Nessie

    VálaszTörlés
  14. Basszus Bri, ez rohadt jó lett!!
    Nagyon tetszett :))
    Ez a kis verekedés... :D Rob meg csak bámulja őket :D és Kellan beszólása, hogy a másik oldalról...ááá :D hát ott röhögtem :D
    alig várom a következőt :))
    puszillak ♥♥♥

    VálaszTörlés
  15. Brianna ez tök jó lett...MEGINT. :D
    Kristen jól elintézte Beckát. :D
    Én nem sajnálom.:D
    Rob meg jó köcsög,nem segített. :D
    Már nagyon várom a folytatást! :P
    / Ja és chaten vki elvette a nevemet,szval nem mindig én írok :@ :( /

    :)
    puszi

    VálaszTörlés
  16. Baszki ez a rész nagyon XD!!!!
    IMÁDTAM!!!!!!:D
    Cica harc oltári lett!!!!
    Jót mosolyogtam rajta...na jó röhögtem is! :D XD
    NAgyon jó lett!
    Várom a kövit!
    psuzi

    VálaszTörlés
  17. jaj áá végig röhögtem :D:D
    de jó volt Bri! :D
    Krsi megtépte BeckátXD
    ez a Rob de 1 majom még hagyja őket és élvezettel nézi, meg Kellan is XD
    nagyon tetszett:)
    puszi
    Betty

    VálaszTörlés
  18. Te egy istennő vagy!
    Komolyan,hallod,végigröhögtem az egészet.
    Imádtam a harcos Kristent.Remélem még sokszor bújik beléd a "kissátánivadék".
    Köszönöm az élményt.:D

    VálaszTörlés
  19. Na erre meg érete ennyit várni!
    Nem gondoltam volna hogy Kirs ilyen is tud lenni!
    Wáá4 nagyon tetszet!
    Alig várom a kövit!
    Pusz Viky

    VálaszTörlés
  20. Csaj búnyóóóó ; )
    Rob és Kel az első sorból nézhették ; )
    Kris-ék jól elrendezték a kis plázacicákat xDD.
    Rob és Kris között mikor fog már történni vmi?? *olyan Emmettes kaján vigyor*
    Siess a frissel : )
    Puszi<33

    VálaszTörlés
  21. a picsába is!! ez kurva jó volt!!!!!!!!
    rendesen drukkoltam e csajoknak a ribik ellen!! baromi nagy váltás!
    előbb azt hittem Rob el fog lágyulni a ribinek, de hála neked nem tette!!
    Na meg Krisz amit lenyomott... ááááááh szuper volt!!

    VálaszTörlés