2010. szeptember 21., kedd

25. részlet


Csak nektek *-* Amúgy, ugye milyen fucking gyönyörű ez a manip?^^

-          Kristen felállt és a medence felé kezdett húzni, bár a végére én már szinte rohantam. A füves parton, gyorsan megszabadultunk a felesleges ruháktól, hogy csak az alsónemű maradjon rajtunk. Kinyújtott kezem felé nyújtottam, aztán együtt csobbantunk bele, a kellemesen meleg vízbe. Egy ideig csak úszkáltunk, és élveztük a csodás idő adta lehetőségeket.  Fejeseket és bombákat ugrottunk, fröcsköltük és lebirkóztuk egymást. 

Teltek a percek, és - öntudatlanul is - egyre közelebb araszoltam hozzá játékunk alatt, egész addig, míg már csak egy pár centi választotta el ajkainkat egymástól. Arca a várakozás izgalmával csillogott, rég eltűnt már a játékosság, mindketten tisztában voltunk vele, mi fog következni. Nem is váratott sokat magára, hisz nem pont én vagyok a türelem mintaképe, így azonnal megcsókoltam. Vigyorogva viszonzott mindent, amit adtam, miközben én finoman kivontam a medence szélére, mint a legutóbb. Kezeim eddig soha nem tapasztalt türelmetlenséggel kutatták testét, de figyelemre és várakozásra intettem magamat. Csak nyugi Rob, ne siess el semmit, most végre úgy tűnik eljött az ideje, de te csak ne siesd el! Élvezd ki minden pillanatát, de a lényeg hogy Kristen is élvezze ki. Ezeket megfogadva lassítottam egy kicsit, bár a mohóbbik felem nyüszítve tiltakozott ez ellen.

Nem érdekelt, csak a Neki való örömszerzés, annak a módját pedig elég jól ismertem.

Míg egy kezem- a nyakától indulva, végig simítva gerincén - megállapodott a fenekén, másik, testünk közé bújt. Bár ez így elég megterhelő volt, lévén nem tudtam biztos pontba kapaszkodni, de húgom megoldotta a kérdést. Lábait szorosan derekam köré tekerte, mialatt kezei a medence szélében kapaszkodtak. Nem terveztem sokáig így maradni, de azért kihasználtam a helyzet adta előnyeimet, mikor köztünk lévő tenyeremet becsúsztattam vizes bugyijába. Forró volt odalent, mintha egy kandallóba nyúltam volna, szinte égetett. Rögtön belécsúsztattam egy ujjamat, mire kaptam egy új harapást a nyakamra, lassan már olyan leszek mint egy cikk cakkos vászon, de nem érdekel, Ő bármit megtehet velem.

9 megjegyzés:

  1. miért? miért? miért? MIért hagytad itt abba? remélem minél előbb lesz friss am naon cool lett.:) :) :)

    VálaszTörlés
  2. Nem olyan régen olvasom a blogodat, de imádom csak úgy falom a fejezetek.
    Amúgy nagyon jó lett ez a fejezet is, alig várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó let
    de miért kell pont itt abbahagyni? XD
    am tom :D de na XD
    By Kata

    VálaszTörlés
  4. Bri!!
    Hát meg fog őrülni itt a nép!! :D
    hogy tudod itt abbahagyni?? :D
    tudom, hogy kínozni akarsz minket, biztos vagyok benne :D
    de azért szeretleeek :))
    CSAK KÉÉÉÉRLEEEK, hozd azt a fejit *.*
    és a kép... :)) hát istenem, nagyon édesek... :)
    aki ezt csinálta, az nagyon tud valamit :))
    siessssssss :))
    puszii ♥♥♥

    VálaszTörlés
  5. Bri!
    Te tényleg meg akarsz minket ölni!
    Hogy lehet így abbahagyni? Nagyon tetszett, siess nagyon az egész fejivel légyszí:))))
    puszi Judit

    VálaszTörlés
  6. Szió:)

    Na most totál kinyírtál!!!!!! Vazzeg, ezt nem hiszem el!!!!!!!!!
    Látom, hogy van részlet, mondom biztos valami vicces részletet hoztál nekünk erre tessék.....robbant és mindent elpusztított:)
    Engem biztosan:D
    Most emiatt fogok álmatlanul forgolódni esténként az ágyikómban, remélem örülsz??? xD
    Lehet, hogy most fog megtörténni AZ??
    A perverz fejem nagyon örülne neki:P
    Puszillak(LLL)

    VálaszTörlés
  7. Gyilkos vagy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  8. szia..tegnap kezdtem elolvasni az összes fejit nem akartam mindenhová külön írni így úgy gondoltam csak ide írok..hosszabbat..
    nah igen...NEKEM EZ K.RVÁRA BEJÖN..h tesik..de közben áááhh...nadon tetszik..mi lesz amikor megjönnek a szülök? vagy Xaviher?..áá már nadon várom.mikor lesz kövii??...vajon Kris beadja most a derekát erre nadon kivi vok..
    elmondják a szülöknek?suliba?Xavihernek? h fognak viselkedni a szülökkel?..annyi kérdes!!.:D:D:D:
    várom a folyit pusz:D. Tike

    VálaszTörlés
  9. OMG!! Fantasztikus lett, mint mindig. De itt abbahagyni bűn =) Várom a kövit :D

    VálaszTörlés