2010. szeptember 13., hétfő

23.


Hy all! Szóval: bocs hogy eddig nem hoztam a frisst, pontosan egy hete volt legutóbb. De ez volt az uccsó alkalom hogy mentegetem magam, egyrészt mert felesleges , másrészt meg ezentúl nem lesz kint a friss időpont viszonyításnak.
A leendő kődóbálóknak üzenném hogy ha :majd ők is, reggel 5-től este 8-10ig suliban lesznek, és alvás helyett, ezerrel neki állnak írni amint hazaértek, minden zokszó nélkül, na majd akkor dobálhatnak.
Kösz a figyelmet. 
Komihatár nincs.
Tessék a - nem elég hosszú - rész.
B. 
ezt hallgattam, ez ihletet, ez illik hozzá...

Miután jól elbeszéltük( elittuk) az időt, Ann szólt, hogy mennie kell, Nikki viszont telefonált hogy jönne. Én paráztam hogyha még többet iszok, nem találok haza, Rob meg pipa lenne. Szóval nehéz szívvel, de felálltam, megöleltem Sandyt és Lilt, aki vele maradt még. 
Nem voltam nagyon berúgva, de azért éreztem az alkohol hatását. Kicsit szédültem. Miután leállítottam a motort a házunk előtt, nagy sóhajjal nyugtáztam: sikerült hazafuvaroznom magam.
Eldöcögtem az ajtóig, és már kerestem volna a kulcsot, de már kinyitották helyettem.
- Azt hittem már haza sem jössz! – rivallt rám Rob de hangjának kemény élével szemben tekintete gyengéd és megkönnyebbült volt. Karjaiba vont, majd becsukta az ajtót mögöttünk. Ajkait az enyémre tapasztotta, de mielőtt még nagyon beleéltem volna magam a dolgokba elhúzódott.
- Te ittál??  - kérdezte hirtelen.
- Igen. És? – nem értettem mit zavarja ez őt. Ők is biztos ittak a srácokkal.
- És? Beültél részegen a volán mögé? – ez inkább kijelentés volt, sem mint kérdés. Rob arcán megrándult egy ideg. Most már dühös volt.
- Jó, de nem lett semmi bajom. – végigmutattam magamon a kezeimmel, csak hogy szemléltessem, egyben vagyok.
- Szerencsére, de te teljesen meghibbantál?! Miért nem hívtál? Elmentem volna érted! – idegesen a hajába túrt, várva a válaszom. De én – az alkoholnak is köszönhetően, amit megittam – csak megrántottam a vállamat és a konyha felé sétáltam.
Persze nem volt ez ilyen egyszerű. Rob a könyökömnél fogva visszarántott.
- Neked tényleg elment az eszed? Ennyire semmibe veszed az életed? – puffogott még mindig, mint egy idegbeteg. Én meg nem értettem mi a baja. Itt vagyok, minden oké. Mit kell ezt ennyire túlvariálni? Nem csak hogy jól vagyok, hanem remekül! Sőt! Most megkívántam még egy sört, alvás előtt jót tenne.
- Elengednél végre? –kérdeztem nyugodtan, a kezére pillantva, ami még mindig engem fogott. Direkt nem vitatkoztam vele, hagytam hadd mondja a magáét, akkor hamarabb abbahagyja, főleg ha nem szólok vissza.
Rob még pár pillanatig rám bámult, majd elengedett. Én a hűtőhöz léptem, és kivettem egy sört. Feltűnés mentesen akartam kibontani és fel vonulni a szobámba, mielőtt drága bátyám megint leordítaná a fejemet, de persze most se volt szerencsém.
Egy pillanatra dermedten bámulta az üveget a kezemben, majd arcán gúnyos vigyor terült szét.
-                Tudod mit? Igyál még! Jót tesz neked! Idd meg az összes sört! De ott van még apa bárszekrénye is! Vedeld fel azt is! – köpte oda foghegyről.
-                Ne beszélj úgy velem, mint egy alkoholistával! Nem vagyok az! – vágtam a képébe, és csak hogy bosszantsam nagyot kortyoltam a sörből.  – Te többet iszol, mint én!
-                Igen! De én nem vezetek! Azt hittem a történtek miatt legalább elgondolkozol, mielőtt beülsz a volán mögé, de úgy látom, téged még ez sem érdekel. – ez ott ütött ahol fájt. Tudtam, hogy ez egy baromi kényes téma nála,és rohadtul éreztem magam, hogy pont én nyitottam fel, régen lezárt  sebét.
-                Én…
-                Tudod mit? Tessék! Itt a kocsim kulcsa! Vidd! Öld meg magad, ha ennyire hülye vagy! – azzal odavágta elém a kulcsát, és felment az emeletre. Az ajtó hangos robajjal csapódott be. Abban a percben jobban utáltam magam mint eddig bármikor. 
A sörömet a mosogatóba dobtam, az üveg, hangosan tört össze. Csak néztem, ahogy a sör csordogál a lefolyóba. Mostanában mindent elszúrok. Tényleg, hogy lehettem ilyen felelőtlen? Az agyam előhozta a képsorokat, amiket már rég eltemettem magamban, Rob arcát, ahogy torz, fájdalommal teli grimaszba borul mikor a szüleim elmondták neki a történetet... Ettől az emléktől a szívem összefacsarodott. Kimentem a teraszra hogy rágyújtsak, de a kezem annyira remegett, hogy csak pár perc bénázás után sikerült. Leültem a medence szélére, és csak bámultam a türkiz színű vizet. Másképp is belegondoltam a dolgokba, ha Rob tenné velem ezt, valószínűleg én ugyanígy reagáltam volna. Sosem akartam elveszíteni, egyrészt mert a testvérem, másrészt mert…mert valami sokkal-sokkal több volt a számomra, amit szavakba önteni ugyan nagyon nehéz lett volna. Megértettem az idegességét, jogos volt minden hozzám intézett szava.
Rohadtul éreztem magam a hülyeségem miatt. Visszamentem a házba, egyenesen az emeletre indultam. Beleszagoltam a hajamba, majd a kabátomba. Bűzlöttem az alkoholtól. Ezek után még jobban elszégyelltem magam, és azonnal lezuhanyoztam. A hajamat is megmostam, majd felvettem egy rövid nacit és a pólómat. A fürdőből kiérve, Rob szobája elé léptem. Féltem bekopogni, tartottam tőle , hogy még haragszik rám, hogy nem akar látni. Talán várnom kellene, és ma este hagyni, lenyugodni. De, annyira vágytam a közelségére, Őrá , hogy nem bírtam ki. Utáltam, hogy rosszul éri magát, meg akartam vigasztalni. Hát ez vicces, pont én vigasztaljam meg, mikor én okoztam a balhét? De akkor is…
-                Rob? – félénken kopogtam az ajtaján. Senki nem felelt. Fájdalmasan haraptam az ajkamba. Biztos dühös rám még. Remélve hogy nincs bezárva, finoman benyitottam a sötét szobába. A szemem egy ideig szokta a sötétséget, majd megláttam körvonalazódni bátyám alakját. Az ágyon feküdt, és a falat bámulta.  Próbáltam abbahagyni az ideges, egyhelyben topogást , de nem ment.
-                Bocsánatot akarok kérni. Sajnálom, hogy ilyen felelőtlen voltam. – mondtam hangomba belesűrítve minden megbánásomat. Soha nem szerettem bocsánatot kérni, vagy a hibáimért szabadkozni, de tudtam, most ezt kell tennem. Reméltem, hogy Rob elnézni nekem a ma esti dolgokat, és azt  a kis időt, ami még maradt -amíg Xavi meg nem érkezik - együtt tölthetjük.
Nem szólt egy szót sem, csak felállt, és hozzám lépett. Félve emeltem rá a tekintetem, de szemei kifürkészhetetlenek maradtak.  Hirtelen két karját körém fonta és szorosan megölelt. A lábam a levegőben kalimpált, de nem érdekelt. Visszaöleltem, olyan szorosan, ahogy csak tudtam. Éreztem testének minden rezdülését, leheletét a nyakam tövénél, forró tenyerét a lapockámnál.
-                Olyan bolond vagy. Hogy teheted ezt velem? – kérdezte a hajamba suttogva.
-                Nem gondolkoztam. Ne haragudj… - a hangom elcsuklott egy pillanatra. A hangjából áradó fájdalmas él szinte letaglózott, a torkomban gombóc nőtt az elfojtott könnyektől.
-                Nem csak a szüleim miatt… De arra nem gondoltál, hogy mi lett volna… Képes lettél volna itt hagyni engem egyedül a világban? Nélküled?
-                Sajnálom – leheltem, és már nem is titkoltam lassan eleredő könnyeimet. Karjaival még jobban magához húzott, mintha nem hinné el hogy ép, és egész vagyok.
-                Te hogy érezted volna magad a helyemben? – kérdezte rekedten. – Szerinted képes lennék feldolgozni hogyha valami történne veled? – letett a földre , és kezei közé fogva arcom, belenézett a szemembe. Ettől csak még rosszabbul éreztem magam, mert tekintete televolt a be nem teljesült lehetőségek által okozott fájdalommal.
-                Ígérem többé nem csinálok ilyet – leheltem halkan miközben ő elcsípett egyet , a szememből kigördülő könnycseppekből.
-                Az a fontos hogy jól vagy, és itt vagy velem. – mormolta az ajkaim felé közeledve. Azok egy megkönnyebbült sóhaj kíséretében nyíltak szét akaratos nyelve előtt. Most, hogy végre újra megcsókoltam, már szinte fizikai fájdalmat okozott volna, ha egyedül kell aludnom. Hál isten, ezt a veszély már nem fenyegetett. Rob ugyanis az ágy felé kezdett húzni, majd ledöntve rá, mellém feküdt. Elgondolkodva szemlélte sóvárgó arcomat, amitől nekem mosolyogni támadt kedvem.
-                Mi az? Van valami rajtam?
-                Nem… csak, csak olyan szép vagy. Nem akarom elképzelni, hogy mással vagy. – meglepett a gyors témaváltás, vajon ez most, hogy jutott eszébe? De, ne járassa már ilyen hülyeségeken, azt a szép fejét.
-                Akkor ne képzeld el!Veled vagyok! Veled is maradok! Téma lezárva!
-                De meddig? – csúszott ki a száján, olyan halkan, hogy még a sir csendben se hallottam tisztán. Sőt, lehet hogy csak képzeltem…Csak hogy leállítsam a további marhaságok agyalásáról, sürgetően megcsókoltam, rámászva kemény mellkasára. Olyan voltam , mint egy telhetetlen kisgyerek, mind  többet és többet akartam, ajkaiból, bőréből, mindenéből! Rég volt már a pillanat, mikor még nem tudtam mit is kellene csinálnom, hogyan is kellene örömet okoznom neki. Mostanra már biztos kézzel nyúltam le a nadrágjához, tisztában voltam vele, mit kell tennem hogy jó legyen, és örömmel tettem. 

16 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon jó lett ez a rész is!
    Nagyon tetszett!
    Várom a folytatást!
    Puszy Chanel

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon jó lett!
    Várom a kövit!
    Puszíí
    Tincsu

    VálaszTörlés
  3. Brianna(L)
    nagyon jó lett :)
    az kép is..húú nagyon szép (L)
    szegény Rob :S
    Kristen jó hülye :)
    de azért bírtam,ahogy Rob kiosztotta :P
    és utána bocsánatot kért :DD
    nagyon szupííí (L)

    ja és Brianna, megértelek nekem is suli van :S
    mondjuk nekem "csak" 8-tól 4-ig :D
    :S
    várom a folytatást!! :)
    (L)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szuper lett. És be kell valanom nagyon tetszik a töri is amit kitaláltál. Szuper, Siess a kövivel, Várom már!

    Pussssssz
    Krixta /Bella19-Kstev(-Nyú)/

    VálaszTörlés
  5. Szia Bri!

    Ez megint egy nagyon jó fejezet lett, bár melyik nem az tőled?
    A sürgetőkkel meg ne törődj, igenis neked is van sulid és magán életed. A kitartó olvasóid úgyis megvárják amíg a suli és az egyéb teendőid mellett megírod a következő fejezetet.
    Puszi, Andi

    VálaszTörlés
  6. Szia Brianna!

    Nagyon jó fejezetet hoztál és szerintem az 1 hét várakozás nem sok ... márha azt nézzük hogy mit kaptunk cserébe.

    Gyönyörű képet tettél ki most ki is rktam háttérnek a gépre. xD

    Hát Rob szüleit nagyon sajnálom és Kris valóban felelőtlen volt. :S

    Nagyon imádni valóak együtt és még én is meg kérdeztem magamban amit Rob hogy: De még meddig??

    Mert azért egy ilyen prüdebb helyen .. hát nem tudom hogy fogadnák a kapcsolatukat. :S

    Imádtam az egészet! :D

    Puxx

    VálaszTörlés
  7. nagyon jo:D
    nagyon kiraly:D
    nagyon oltari:D
    nem si tudom mit mondjak meg:D
    hat alig varom a folytatast:D
    es szerintem senkinek semmi kifogasa nem lehet.
    te is suliba kell jarj es amskep sem toltheted az egesz napod a gep elot...
    ennyi..
    nem tudom miert kell mindenert hisztizni....
    akkor jon a fris mikro hozod:Des kesz:d
    nessie

    VálaszTörlés
  8. Szia Brianna,
    sztem egy tök jó feji lett ez is
    Nagyon tetszett Rob ki akadása /ami mellesleg sztem jogos volt kicsit/ mert így látható, h milyen fontos neki Kris. És aztán mikor szavakkal is mondta... nagyon aranyos volt.
    Nekem ismét nagyon tetszett (L)
    És egyet értek nessie-vel... akkor hozod a frisst, amikor tudod. Mi várni fogjuk és NAGY szeretettel olvassuk, írunk komit :)
    puszi
    Betty

    VálaszTörlés
  9. Sziaa
    Már nagyon vártam ezt a fejezetet:)
    Nagyon tetszett:) Sőt..
    Most nem sütiztek, de mégis többet jelentett...
    Ez a szerelem...*vágyakozva bámulja a monitort*
    Nagyon tetszett Rob viselkedés, és megértettem őt... főleg,a mi a szüleivel történt..
    Kicsit rövidnek tartottam a fejit, de lehet csak azért mert egész éjszaka tudnám olvasni a soraidat:)
    Izgatottan várom a következőt:)
    Puszi, đóri

    VálaszTörlés
  10. hát...húúhhhaa
    nagyon tetszett
    szegény Rob ..:S
    nagyon hát nem is tudom szavakkal kifejezni milyen volt ez a rész
    nagyon várom a kövit
    puszi
    Natii

    VálaszTörlés
  11. jaj nagyon jó lett a fejezet :D
    naggyon várom már azt a részt mikor végre lefekszenek :D
    mindig azt hiszem hogy majd ebben...de aztán mégse :P
    várom a kövit ;)
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  12. Brianna!!
    jaaaj, nagyon jó volt :))
    Rob milyen édes már, ahogy aggódik (L)(L)(L)
    Kris meg ne legyen felelőtlen, csak ezt tudom tanácsolni :D
    Jaaaj, Bri legyen valamiiii :D :P
    kell a perverz felemnek egy kis akció :D P
    és mi lesz akkor, ha megjön Xavi??
    úristeeeeeen, de kíváncsi vagyok *.*
    imádtam, mint mindig :))
    pusziii ♥♥♥

    VálaszTörlés
  13. Szia Brianna!
    Most írok komit először, de régen olvasom a blogodat.:) Ez is, mint a többi eszméletlen jó volt (L)ŁŁ Imádommm, nagyon jó lett:) Csak így tovább!:D

    VálaszTörlés
  14. reggel 5-8 ig? Bri nem gáz ha nincs időd írni, de minek ez a vetítés?

    VálaszTörlés
  15. Hali!
    először is kedves névtelen itt előttem: ha már írsz és ilyen fain vagy vállald fel a neved.
    Én már nem járok suliba de az utazással edzésekkel stb. kb. én is ilyentájt estem haza mindíg
    ...
    komolyan nem hiszem el, hogy mostanában minden oldalon van ilyen névtelen...

    Szóval a töri jó. Részletes, érdekes és még sorolhatnám. Reméltem, hogy sokáig fogod húzni az együttlétet és így is lett, így sokkal izgisebb.
    Várom a következő fejezet vetítését!
    Zsebi

    VálaszTörlés
  16. Heloo!!!Új csaj vagyok és még csak most értem el eddig a részig de WAOW! neked aztán van fantáziád!!!Baromi jó az egész:DMikor lesz FRiss????úúú nagyon várom:D
    üdv az újontól:Lexi

    VálaszTörlés