2010. szeptember 3., péntek

Time to choose :]

Na szóóóval! Itt egy választási lehetőség: 1: kaphattok egy rövidke fejezetet, mivel ma csak arra futotta. Talán még rakok hozzá egy oldalt, de nehezen menne, egyszerűen nincs ihlet.  2: vártok hétfőig(tudjátok , falun leszek) egy jó hosszú és "érdekes" részre. Írjátok meg!! 1 vagy 2?A döntés a tiétek :D


A döntés megszületett: 8:1 arányban a 2. opció nyert. Akkor hát, találkozunk hétfőn! Addig meg jó mulatást nekem, valószínűleg imádni fogom a netnélküli élet minden pillanatát. xD
Imádlak titeket.
B.
ps: most nézem a számlálót! Írtóra köszönöm nektek életeim ^^ 50(L)

9 megjegyzés:

  1. Én a másodikra szavazok!!!

    VálaszTörlés
  2. Már nagyon vártam a mai fejit, de mégis a másodikra szavazok, majd csak kibírom addig valahogy:D

    VálaszTörlés
  3. A másodikra szavazok én is!! Kriszti

    VálaszTörlés
  4. én is a másodikra szavazok noha már nagyon vártam a mai napot, hogy frisset olvassak, de csak kibírom hétfőig valahogy..

    Kukacberci

    VálaszTörlés
  5. szintén a másodikat választom.
    kíváncsi vagyok hogy mit hozol össze és rájöttem hogy a tudatlanság néha jobb. mint az ha hamarabb vége a fejezetnek (ami néha komoly fizikai fájdalmakat eredményez)
    szóval csak annyi hogy: MÁSODIK

    VálaszTörlés
  6. Csatlakozom az előttem szólóakhoz!
    Kellemes hétvégét...!
    Hétfőn kíváncsian várom a következő fejit.
    Üdv...

    VálaszTörlés
  7. hát már így is elvonási tüneteim vannak, de legyen a második :)
    majd csak kibírjuk addig, aztán jó érdekes legyen :)
    pusszancs és jó hétvégét baba (L)

    VálaszTörlés
  8. Sya!

    Minden elismerésem a tied. Két nap alatt olvastam el a törid valaki ajánlotta várj az extázisban már én nem is tom ki volt. De csak anyit tok a töridre mondani hogy úúúúúúú..áááááá...khm..wááááááá és így sorban minden. Egyszerüen ááááááááá volt és úhhhhhh.
    Imádtam RobSten (L) és neked is egy hatalmas (L)
    Hogy tud vki ilyet irni ez hihetetlen.
    Imádtam és téged is Imádlak amiért ilyet irtál.

    Nézz be hozzám is/mondjuk én eltörpülök mindenki mellet de jól esne ha benéznél és komiznál/ Még nagyon kezdő vok a korom ellenére is de mind1.
    http://krisztina-bella19.blogspot.com/
    http://rpatzandkstev.blogspot.com/

    Pusssssssz
    Krixta /Bella19/

    VálaszTörlés