2010. október 5., kedd

27. részlet




          Kellemes álmaim voltak. Amiből a zsebemben rezegő telefon rántott vissza a – most még – szintén kellemesnek ígérkező valóságba. Kristen édesen szuszogott a karjaimban. Nem csodálom, hogy nem kelt fel, sosem szokott időben. De ma muszáj lesz, Hétfő van. 
Nem tudtam, hogy ébreszthetném fel, vajon mi lenne, ha megcsókolnám? A tegnapiak fényében nem tudtam eldönteni, igaz ugyan hogy engedett maga mellett aludni… hát, bátraké a szerencse. Feltámaszkodtam, majd nagyon lassan ajkaimat végigvezetve nyakán, elértem a szájáig. Finoman felsóhajtott, ébredezni kezdett. Merészebb lépésként nyelvem végigsimított alsó ajkán, erre már a szemei is kinyíltak. Egy ideig csak néztük a másikat, némán, emésztgetve az új nap hozta érzéseket. Amik számomra cseppet sem változtak, de az Ő részéről ezt kritikus pillanatnak éreztem. Viszont kis időre fellélegeztem, mikor szemeit lehunyva hátradőlt az ágyon, és engem is magára húzott. Boldogan csókoltam, egészen az utolsó leheletemig. Nem is akartam elengedni, mert tudtam, ahogy ajkaink szétválnak, jönnek is azok a dolgok, amik befolyásolhatják a kapcsolatunkat. Amit nem akartam. De meg kellett beszélnünk, tudtam nagyon jól, és Ő is.

-                A tegnap este…- kezdte halkan, szemeit a nyakamra függesztette, ahol ujjai cirógatták érzékeny bőrömet.
-                Figyelj, Én, sajnálom, hogy olyan hülyén viselkedtem…olyan ridegen. Nem így kellett volna reagálnom. – ki akartam ezt mondani, tartottam tőle hogy a „tahó, magát sajnáló Rob” örökre beleégette magát az emlékezetébe. Pedig igazából csak nagyon csalódott voltam… bár ez nem ok, sőt! Reméltem hogy, még nem veszett el minden.  – Melletted kellett volna lennem.
-                Nem! Rob állj le! – felült az ágyon és felkelve, az ablakhoz sétált. Követtem.  – A tegnap számomra már történelem. Amíg egyedül voltam, legalább elgondolkoztam ezen az egészen. Rajtunk. – meggyújtotta egy cigit, és a hajnalba révedve nézett kifelé. Féltem átölelni, a hangjában bujkáló furcsa éltől, csomóba ugrott a gyomrom. 
-                És mire jutottál? –szorosan behunytam a szemem és vártam. Eltelt egy őrjítően hosszú perc. Amikor azt hittem már nem bírom, és inkább kirohanok, mint egy hisztis, türelmetlen óvódás, na akkor végre megszólalt. 

10 megjegyzés:

  1. KÉSZ!!
    Brianna, ezennel hivatalosan is végem van. Te vagy a világ leghihetetlenebb embere basszus. Sokkal-sokkal jobb lett volna, ha nem raktál volna ki részletet, mert akkor most nem ülnék itt, (holnap reggel fél hatkor kelnem kell, de garantálom, hogy hajnali háromkor is köröm rágva fogok fetrengeni az ágyban :D) tiszta idegbetegen és azt várva, hogy majd valaki megsúgja nekem a folytatást.
    De azért mégis örülök, mert legalább ezt is elolvashattam :D
    szóval nem tudom, hogy mit kéne mondanom, azért nagyon tetszik :D
    de tudd, hogy az őrületbe kergetsz :D
    puszii ♥

    VálaszTörlés
  2. Bri!
    Miért teszed ezt velünk? Mit talált ki Kris, mikor tudjuk meg mit mondott? Könyörülj meg rajtunk:D Puszi Judit

    VálaszTörlés
  3. Hellóka!
    Angol házit kéne írnom de feljöttem hátha kész a feji.Nem volt :(
    De ezt is elolvastam még pár 100x :D
    Am a 26-naka végét egyenesen imádtam!
    Asszem ez az oldal lesz a kezdő lapom!be lehet azt állítani XD
    Nem vágom ezt most...
    Amikor Kris beszélni kezd akk még cirógatja Rob nyakát de amikor az ablakhoz sétál meg már él van a hangjában...
    MI VAN?
    XD
    Szol várom a kövit!:D
    Puszi
    Nana

    VálaszTörlés
  4. Brixi ez nagyon csúnya volt tőled!!!sunyi lapos volt!!! inkább ne mondtál volna semmit!!! xD már felháborodni sincs erőm mert a suli megöl!!! xD egyelőre ennyi!!! xD by:Eszter :)

    Ígérem írok komit a fejihez amint lesz időm!!! :S

    VálaszTörlés
  5. Na ennyit erről...:S Legalább azt megtanultam, hogy soha de soha de soha ne kérjek részletet. Óriási nagy hiba volt. Megérte?! Kérdezem én magamtól most már vagy századszorra, hogy megérte? Nem! Egyáltalán nem érte meg attól az apró résztől eltekintve a végén. De, még az a részecske sem tudja beárnyékolni az előtte lévő dolgokat. Tök édes volt ^-^ Ha csak 2 mondattal tovább írtad volna....de nem! Elérted, hogy extra rosszul érezzem magam. Ezentúl befogom azt az óriásian hatalmas pofámat, mert csak bajt okozok. Szóval, most úgy írok a részletről,mintha a "- És mire jutottál? " kezdetű utolsó zárórészecske nem is lenne.
    Tehát nekem nagyon nagyon tetszett. Rob érzéseit szerintem tökéletesen leírtad. Érzelemdús ízelítő lett, imádtam!
    Puszi:
    Egy ezentúl meg sem szólaló olvasód.

    VálaszTörlés
  6. eszter mar te se hozod a rgi formad:))
    hat ez ez nagyon rosz vege van:|
    alig varom a felyit juj ugy fele:D
    vajon mi lesZ?:S
    Nessie

    VálaszTörlés
  7. A részlet szuper, de megőrülök a kíváncsiságtól... Könyörülj rajtunk Brianna és tedd fel az egészet! (léci léci léci) :D

    VálaszTörlés
  8. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ miért mond miért?
    NAgyon várom már a teles részt!!!!!
    Hamar légyszi hamar hozd!
    puszika

    VálaszTörlés
  9. sajnos Nessi én már egy éve nem hozom!!! xD csak próbálok úgy tenni mintha nem úgy lenne!!! XD most ennyi!!! by:Eszter :)

    VálaszTörlés
  10. te egy egy egy nem is tudom..az uralmam már a béka feneke alatt van.:P..
    mi lesz ebböl??
    jahh mikor jönn a folyi??...már nadon várom:d
    puszika:D

    Tike

    VálaszTörlés